Moderator: Moderafo's
Daatje123 schreef:Zucht, dat vraag ik me ook af. Sommige merken hebben die maat wel (zijn er niet veel), maar dan is nog de pasvorm niet goed. Meestal beginnen mannenbroeken ook bij 30. Maar langleve de LeviStore en gelukkig hoeven wij er maar 1 of 2x per jaar naar toe
. Hij heeft wel eens iets anders geprobeerd, maar zag er echt niet uit. Gelukkig is er spijker in verschillende kleuren...
Giovannino schreef:En toch ben ik nou ook weer niet uitzonderlijk lang, ik vraag me af hoe anderen dat doen.
rosalie83 schreef:Giovannino schreef:En toch ben ik nou ook weer niet uitzonderlijk lang, ik vraag me af hoe anderen dat doen.
Ik heb dat dus ook, ik ben ook echt niet uitzonderlijk lang, maar broeken zijn vaak te kort en mouwen ook, zo irritant! Ik vind dat echt niet mooi staan, en ik heb juist graag echt lange broekspijpen en lange mouwen! Het is goed zoeken en soms een merk tegenkomen waarbij het altijd goed past en goed zit en zo.
Giovannino schreef:Zullen wij dan maar een eigen winkeltje beginnen?
Galateia schreef:rosalie83 schreef:Giovannino schreef:En toch ben ik nou ook weer niet uitzonderlijk lang, ik vraag me af hoe anderen dat doen.
Ik heb dat dus ook, ik ben ook echt niet uitzonderlijk lang, maar broeken zijn vaak te kort en mouwen ook, zo irritant! Ik vind dat echt niet mooi staan, en ik heb juist graag echt lange broekspijpen en lange mouwen! Het is goed zoeken en soms een merk tegenkomen waarbij het altijd goed past en goed zit en zo.
Hier precies hetzelfde
André schreef:Misschien past maat 176?rosalie83 schreef:Waarom is maat 29/34 bijna nergens te krijgen?!
Giovannino schreef:No offence Alphonsus![]()
Maar zelf loop ik toch niet zo graag in kaki broeken met vouw rond enzo ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten