kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 mei 2008 19:13

Jo'tje schreef:Verschilt natuurlijk ook erg per sector :)
Zeker weten :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 mei 2008 19:19

Ik had onder mijn trouwjurk niet eens een panty... gewoon blote benen en met blote voeten in m'n schoenen. Die schoenen waren 60 keer zo goedkoop als mijn trouwjurk :mrgreen:

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 26 mei 2008 19:25

Lalage schreef:Ik had onder mijn trouwjurk niet eens een panty... gewoon blote benen en met blote voeten in m'n schoenen. Die schoenen waren 60 keer zo goedkoop als mijn trouwjurk :mrgreen:

Toch wel netjes verzorgd (geschoren, gescrubt, creme aangebracht, genagellakt, onteeld etc)?1?

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 mei 2008 19:31

Waar kan een mens zich druk om maken?
pobody's nerfect

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 mei 2008 19:33

Nou hè, en dan in andere topics hameren op geestelijkheid en reinheid :roll:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 26 mei 2008 19:37

LeChat schreef:Nou hè, en dan in andere topics hameren op geestelijkheid en reinheid :roll:

Het heeft te maken met verzorging. Verzorgd is meestal ook rein/schoon.
Verzorgd zijn is ook een uiting van respect naar de ander toe.
Laatst gewijzigd door Alphonsus op 26 mei 2008 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 mei 2008 19:42

Alphonsus schreef:
Lalage schreef:Ik had onder mijn trouwjurk niet eens een panty... gewoon blote benen en met blote voeten in m'n schoenen. Die schoenen waren 60 keer zo goedkoop als mijn trouwjurk :mrgreen:

Toch wel netjes verzorgd (geschoren, gescrubt, creme aangebracht, genagellakt, onteeld etc)?1?

haha jij kent mij nog niet he? Ik vind benen scheren eigenlijk onzin, doe 't alleen omdat iedereen het doet :oops: nouja ik doe 't alleen hartje zomer een paar keer als ik met blote benen rondloop, maar meestal draag ik een lange broek. Waarom zou je je benen moeten scheren? Die haartjes zitten er toch niet voor niets? Kijk okselhaar is anders want die verspreiden zweetlucht en dat is niet lekker. Dus als je je oksels bloot hebt vind ik het wel netjes om ze te scheren (hoeft niet elke dag glad maar geen hele bossen).

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 26 mei 2008 21:15

Lalage schreef:
Alphonsus schreef:

haha jij kent mij nog niet he? Ik vind benen scheren eigenlijk onzin, doe 't alleen omdat iedereen het doet :oops: nouja ik doe 't alleen hartje zomer een paar keer als ik met blote benen rondloop, maar meestal draag ik een lange broek. Waarom zou je je benen moeten scheren? Die haartjes zitten er toch niet voor niets? Kijk okselhaar is anders want die verspreiden zweetlucht en dat is niet lekker. Dus als je je oksels bloot hebt vind ik het wel netjes om ze te scheren (hoeft niet elke dag glad maar geen hele bossen).
ik heb me net gescrubt, hmmm lekker is dat! Had het nog nooit eerder gedaan :oops: ik kan me wel in dat idee vinden Lalage, ik scheer ook alleen in de zomer en als ik met iets korts loop. Niet dat er een enorm oerwoud op m'n benen staat... maar dan houd ik het gewoon minder vaak bij in de winter.
Onder m'n armen scheren doe ik wel, want dat vind ik gewoon niet fris als je dan je armen omhoog doet :?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 27 mei 2008 08:49

Laagjes zijn leuk, ik vind passion for fassion ook echt supergrappig omdat die echt de raarste combinaties maken en dat dat nog leuk staat ook, wil ik ook kunnen :shock:

Benen scheren in de winter sla ik ook vaak over hoor.. draag toch altijd panty's of maillots dan..
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 mei 2008 08:57

Lalage en Kwebbel, zo doe ik het ook hoor. Vind het een hele klus om het steeds weer te moeten doen. 's winters ziet niemand het en ik doe het alleen als ik mijn kortere broeken ga dragen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 27 mei 2008 09:20

Lalage schreef:
Alphonsus schreef:
Lalage schreef: Waarom zou je je benen moeten scheren? Die haartjes zitten er toch niet voor niets? Kijk okselhaar is anders want die verspreiden zweetlucht en dat is niet lekker. Dus als je je oksels bloot hebt vind ik het wel netjes om ze te scheren (hoeft niet elke dag glad maar geen hele bossen).

Als die haartjes er niet voor niets zitten, wat is dan hun functie?
En als je ze toch weghaalt (in de zomer) mag dan hun functie wel komen te vervallen?

Geldt hetzelfde voor okselhhaar. Heeft die zweetlucht dan geen functie. Niets in/aan ons lichaam is toch zomaar doelloos? De mens is geschapen naar Zijn beeld. Dus....

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 27 mei 2008 09:20

's Winters zien misschien minder mensen het, maar je voelt het wel zelf. Ik hou van het gevoel van supergladde benen!

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 27 mei 2008 09:28

Alphonsus schreef:
Lalage schreef:
Alphonsus schreef:
Lalage schreef: Waarom zou je je benen moeten scheren? Die haartjes zitten er toch niet voor niets? Kijk okselhaar is anders want die verspreiden zweetlucht en dat is niet lekker. Dus als je je oksels bloot hebt vind ik het wel netjes om ze te scheren (hoeft niet elke dag glad maar geen hele bossen).

Als die haartjes er niet voor niets zitten, wat is dan hun functie?
En als je ze toch weghaalt (in de zomer) mag dan hun functie wel komen te vervallen?

Geldt hetzelfde voor okselhhaar. Heeft die zweetlucht dan geen functie. Niets in/aan ons lichaam is toch zomaar doelloos? De mens is geschapen naar Zijn beeld. Dus....

En dat betekend dat we bossen haar moeten laten groeien etc. :roll:
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 mei 2008 09:30

Alphonsus: als het koud is buiten heeft beenhaar wel nut, namelijk je been warm houden. Als het warm is buiten heeft dat minder nut denk ik zo.
Vind jij lang okselhaar bij een vrouw leuk om te zien? Korte haartjes vind ik niet zo erg. Het verspreiden van zweetlucht is wel nuttig voor je partner die het lekker vindt ruiken (als hij/zij dat vindt) maar niet voor je collega's die het vinden stinken.

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 27 mei 2008 09:50

Je zult wel gelijk hebben. Doch het verwijderen van lichaamsbeharing, waar dan ook, vind ik onnatuurlijk.

Als je gelijk hebt zou je in de zomer ook de beharing op je armen moeten verwijderen.

Terug naar “Archief”