Zeker wetenJo'tje schreef:Verschilt natuurlijk ook erg per sector

Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:Nou hè, en dan in andere topics hameren op geestelijkheid en reinheid
Alphonsus schreef:Lalage schreef:Ik had onder mijn trouwjurk niet eens een panty... gewoon blote benen en met blote voeten in m'n schoenen. Die schoenen waren 60 keer zo goedkoop als mijn trouwjurk
Toch wel netjes verzorgd (geschoren, gescrubt, creme aangebracht, genagellakt, onteeld etc)?1?
ik heb me net gescrubt, hmmm lekker is dat! Had het nog nooit eerder gedaanLalage schreef:Alphonsus schreef:Lalage schreef:Ik had onder mijn trouwjurk niet eens een panty... gewoon blote benen en met blote voeten in m'n schoenen. Die schoenen waren 60 keer zo goedkoop als mijn trouwjurk
Toch wel netjes verzorgd (geschoren, gescrubt, creme aangebracht, genagellakt, onteeld etc)?1?
haha jij kent mij nog niet he? Ik vind benen scheren eigenlijk onzin, doe 't alleen omdat iedereen het doetnouja ik doe 't alleen hartje zomer een paar keer als ik met blote benen rondloop, maar meestal draag ik een lange broek. Waarom zou je je benen moeten scheren? Die haartjes zitten er toch niet voor niets? Kijk okselhaar is anders want die verspreiden zweetlucht en dat is niet lekker. Dus als je je oksels bloot hebt vind ik het wel netjes om ze te scheren (hoeft niet elke dag glad maar geen hele bossen).
Lalage schreef:Alphonsus schreef:Lalage schreef: Waarom zou je je benen moeten scheren? Die haartjes zitten er toch niet voor niets? Kijk okselhaar is anders want die verspreiden zweetlucht en dat is niet lekker. Dus als je je oksels bloot hebt vind ik het wel netjes om ze te scheren (hoeft niet elke dag glad maar geen hele bossen).
Alphonsus schreef:Lalage schreef:Alphonsus schreef:Lalage schreef: Waarom zou je je benen moeten scheren? Die haartjes zitten er toch niet voor niets? Kijk okselhaar is anders want die verspreiden zweetlucht en dat is niet lekker. Dus als je je oksels bloot hebt vind ik het wel netjes om ze te scheren (hoeft niet elke dag glad maar geen hele bossen).
Als die haartjes er niet voor niets zitten, wat is dan hun functie?
En als je ze toch weghaalt (in de zomer) mag dan hun functie wel komen te vervallen?
Geldt hetzelfde voor okselhhaar. Heeft die zweetlucht dan geen functie. Niets in/aan ons lichaam is toch zomaar doelloos? De mens is geschapen naar Zijn beeld. Dus....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten