Ik snap niet dat je jaloers ben op cup D..

Moderator: Moderafo's
Ik zou het zelf ook geen gelukskleren noemen nee, maar er zijn wel kleuren die je gewoon heel goed staan en waar 'iedereen' ook van zegt dat 't je goed staat, dat geeft zelfvertrouwen en da's weer een voordeel als je bijvoorbeeld op sollicitatiegesprek gaat. Dan voel je je iig niet (of minder) onzeker over je uiterlijk...Jo'tje schreef:Gelukskleren o.i.d. geloof ik niet echt in. Maar ik heb wel zo m'n favoriete kleuren. Dat was altijd veel met bruin en blauw. Maar er is één kleur waar ik per ongeluk een keer iets van had gekocht en toen kreeg ik echt van iedereen de opmerking dat het me zo gaaf stond. Hardroze.
Echt gek! Maar sindsdien loop ik hardroze niet zomaar meer voorbij.
Altijd 'ff spieken'.
Jo'tje schreef:Er zijn er ook die zijn jaloers op cup D.
MissF schreef:Nouja, genoeg mensen met cup A hoor. Met cup A is het wel gewoon simpeler om alles te bedekken dan met cub D. Shirtjes die alles bedekken met cup D of E zijn gewoon niet zo makkelijk te krijgen.
Galateia schreef:Je mag toch wel wat borstaanzet zien? Die dingen zitten er toch... enne soms is het mooier er iets van te zien, dan alles tot aan de hals te bedekken.
Ik heb vaak gewoon dat je net iets ziet, de rest zit vaak subtiel onder een kantje verborgen. Heb eigenlijk zelden hoog gesloten dingen aan. Maar loop er ook nooit met een enorm decollete bij. Bij een diepe V-hals heb ik er dan gewoon een kanten hemdje onder bijvoorbeeld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten