Ik let sowieso altijd op wat voor onderbroek ik aandoe onder een witte broek, en dat is meestal een huidkleurige boxer, daar zie je helemaal niets van, en mijn billen blubberen tenminste niet.
Maargoed, ieder zijn ding he

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Tja, das dan weer een verschil van mening. Ik zie liever een nette onderbroek doorschijnen, of randjes daarvan, dan dat ik mag gaan raden wat er tussen die blubberbillen zit.
Ik let sowieso altijd op wat voor onderbroek ik aandoe onder een witte broek, en dat is meestal een huidkleurige boxer, daar zie je helemaal niets van, en mijn billen blubberen tenminste niet.
Galateia schreef:MissF schreef:Tja, das dan weer een verschil van mening. Ik zie liever een nette onderbroek doorschijnen, of randjes daarvan, dan dat ik mag gaan raden wat er tussen die blubberbillen zit.
Ik heb (bijna) elke dag een string aan en mijn billen blubberen nooit
Jo'tje schreef:Haha.
Weet je wat ik pas echt ordinair vind? Een enorm décolloté. (Geen idee hoe je dat schrijft, geen woordenboek bij de hand ook)
Maar verschrikkelijk zeg. Nu met die zomerhemdjes enzo ook weer.
Kijk, een beetje vrouwelijk is niets mis mee. Maar dames met Cup DD waarbij je de spleet al centimeters kunt volgen... nee dank u!
Er zijn er ook die zijn jaloers op cup D.
Dat heb ik met bepaalde kleuren!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 46 gasten