Moderator: Moderafo's
Acire schreef:Yeah, ik heb de gang eindelijk eens opgeruimd. Stond een hoop zooi, gereedschap en dozen enzo. Ik heb ze verplaatst naar een van de kamers die nog niet opgeknapt is. Maar daar was het toch al een bende. De gang is heerlijk leeg nu. Nu valt pas op hoe groot ie eigenlijk is....
Ik ga eens verzinnen wat ik daarmee ga doen... Iemand goeie ideen?
Acire schreef:Yeah, ik heb de gang eindelijk eens opgeruimd. Stond een hoop zooi, gereedschap en dozen enzo. Ik heb ze verplaatst naar een van de kamers die nog niet opgeknapt is. Maar daar was het toch al een bende. De gang is heerlijk leeg nu. Nu valt pas op hoe groot ie eigenlijk is....
ajl schreef:Heb vorige week mn huishoudelijke hulp ( na 2x) verteld dat ze niet meer hoefde te komen. Ik was absoluut niet tevreden. Ze maakte schoon voor het oog. Ze ging het hele huis door in 2 1/2 uur. de badkamer in een kwartier. Daarbij kwam ze ook steeds te laat en ging eerder weg. Ik had het helemaal geschoten met haar. Ten ik vertelde dat ze niet weer hoefde te komen, was ze nog boos ook.
Alphonsus schreef:Acire schreef:Yeah, ik heb de gang eindelijk eens opgeruimd. Stond een hoop zooi, gereedschap en dozen enzo. Ik heb ze verplaatst naar een van de kamers die nog niet opgeknapt is. Maar daar was het toch al een bende. De gang is heerlijk leeg nu. Nu valt pas op hoe groot ie eigenlijk is....
Waarom zo lang gewacht dan?
tante-tortel schreef:Wauw!!!!!!!! Dat noem ik nog eens opruimen![]()
Moet je natuurlijk wel het geld er voor hebben, maar is wel rigoureus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten