Ik kan helaas geen plaatjes schieten. Mijn kamer is 5x3 m. ongeveer. Hij zit tegen de nok aan dus de ene zijde is 4 meter hoog. Om die ruimte te benutten heb ik een 1.80 m. hoge boekenkast bovenop mijn bureau gezet. Mijn meubilair is ook een bijeengraapt zootje hoewel ik erg blij ben met mijn 2e, houten bureautje en een vooroorlogse krantenbak. En mijn (sloop)houten cd-toren niet te vergeten ...
Ook heb ik twee ouwe tapijten, they really tie the room together
Ik heb -uiteraard- geen 'plan van inrichting' voor mijn studentenkamer, maar ik zoek dingen wel graag met warmrode of warmoranje kleuren, zoals een Indiaas oranje kleed (Indiaas, maar bij de Xenos gekocht) waarmee ik een stuk muur behangen heb. Ik heb meer rare dingen aan de muur, zoals een ijzeren cd-standaard in de vorm van een gitaar, een dreamcatcher en een geitevel ...
Verder, ik zou mijn levenslust verliezen als er geen planten in mijn kamer stonden. Die heb ik dus veel

Ik haal regelmatig planten, niet elke soort houdt het lang bij mij. Ik heb twee keer geprobeerd een enorme hedera op te hangen aan de zolderbalk - dat stond écht fantastisch. Helaas stierven ze alletwee zonder dat ik weet wat ik hen misdaan heb. En binnenkort wil ik weer een orchidee, die zijn duur maar zó mooi. De vorige bij mij heeft twee keer prachtig gebloeid - totdat ik erachter kwam dat hij al een tijd in een bodem water stond wat de plant uiteindelijk fataal werd.