De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 24 mei 2008 11:56

Wat ik voor onze oudste dochter voor haar eerste verjaardag heel leuk vond, was een fietsje met duwstang. Daar heeft ze ontzettend lang plezier van gehad. Eerst dat wij haar duwden en daarna heeft ze er nog heel lang zelf op gefietst. En ja, zo'n loopauto is ook heel leuk.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 mei 2008 13:02

lammetje schreef:Vinden jullie het dan geen onzin dat het speelgoed echt van de oudste is? Ik bedoel, oke Sarah heeft het gehad voor haar verjaardag, maar ze kan toch niet overal mee spelen. Ik vind dat ze gewoon moeten leren delen en vooral niet zeggen: daar mag je niet mee spelen want dat is van MIJ. Heb daar echt een hekel aan.

ik bedoel niet dat het van milan is... maar het is voor de leeftijd van Milan..

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 24 mei 2008 15:52

trijntjejohanna schreef:ik heb net via de post de uitnodigingskaartjes voor matteo zn verjaardag binnen gekregen... zijn leuk geworden.. (al zeg ik het zelf :lol: ) nu nog ff adresseren en dan versturen :D

Ow leuk dat kaartje joh heb je voor mij een link?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 24 mei 2008 16:01

bloempie schreef:TJ ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je uitnodiging. Kun je em niet plaatsen? :oops:

Liefje, spannend de eerste keer op vakantie met Danique! T is toch altijd ff afwachten hoe ze er op reageert vind je niet?
Maar 't zal vast goed komen, zeker met nog een stel met kids erbij. Gezellig! :D

Sela, wat leuk dat Noes bruidsmeisje mag zijn zeg! Wat zal ze er schattig uitzien in een wit jurkje en dan met die prachtige krullenbos erbij.. :8>

Het is wel een geruststelling dat ik weet dat ze eigenlijk overal wel slaapt, maar goed hier zal ze heus wel wennen moeten, maar we nemen haar campingbedje mee die herkent ze wel, trekt ze altijd met haar nageltjes overheen 8-[

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 24 mei 2008 16:05

sela schreef:dames,

mijn dochtertje is 2 en mag over niet al te lange tijd bruidsmeisje zijn.
stel dat ik niet bij een bruidsmodezaak, maar een sjieke meisjes of kinderzaak in de buurt van putten wil rondkijken, wie heeft een adres? 't moet een wit schatting jurkje zijn, maat 86.

sela

www.littleflowers.nl super leuk, je heb het de volgende dag in huis!!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 24 mei 2008 17:36

Ik betaal voor een jurk of rok van Merel gerust 30 a 40 euro.
Voordeel is wel dat ze het het jaar erna ook nog aankan.
En als het weer te klein word dan zet ik het in mijn webwinkel en krijg je er vaak ook wel weer veel voor terug :wink:
Toen ze baby was gaf ik natuurlijk geen 30 euro uit voor een jurkje omdat ik dat zonde vond omdat ze er zo snel uitwas.
Maar nu zit ze gewoon langer in dezelfde maat en dan heeft ze er ook lang plezier van.
Maar goed ik kijk voornamelijk of het leuk is want dat vind ik het belangrijkste :wink: :)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 24 mei 2008 17:38

kwebbel schreef: Ik vind 40 euro voor een jurk best duur. Dat geef ik voor mezelf ook niet uit! Maar dat is iedereen z'n eigen pakkie an natuurlijk.. Alle kids zien er hier toch leuk uit?!?!?! 8) :mrgreen:

Alle kids zien er hier leuk uit idd, of het nou wel of geen merkkleding is :wink: :)

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 24 mei 2008 20:23

Vlinder, wat is het adres van je webwinkel dan :)

Jamillah, ik ga dan eens ff in dat andere topic kijken!
Is dit trouwens je echte naam? Ik wilde als ik een dochter kreeg haar altijd Jamilla/Jamillah noemen was echt mijn absolute nr 1 maar mijn man was er niet heel kapot van (vanwege ons Zeeuwse dialect was hij bang dat men het dan zo boers uit zou gaan spreken en dat vond ie niet leuk). Bij hem was meteen Sophie nr 1 :mrgreen:

Ik vind dat H&M ook veel leuke kleertjes heeft. Heb nu de catalogus aangevraagd om online te bestellen (kun je dus gewoon zo'n dikke catalogus thuis krijgen, net als bij Wehkamp en zo. Vind ik toch wat makkelijker kijken). Vind de H&M kleertjes ook altijd netjes blijven na langere tijd.

Wat een bruidsjurkje betreft, wij hebben de doopjurk van Sophie ook gewoon bij H&M gehaald. Ze hebben nu heel leuke witte jurkjes!
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 mei 2008 20:34

Matteo in Ballorig:

Afbeelding

Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 mei 2008 20:36

Matteo in gesprek met zn vriendje :mrgreen:

Afbeelding

Milan en Matteo samen in de brandweerauto:

Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 mei 2008 20:37

Milan aan het racen :mrgreen: Nou ja hij deed het niet .. maar dat mocht de pret niet drukken :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 24 mei 2008 20:46

Wat een leuke foto's TJ!
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 24 mei 2008 20:47

erg leuke foto's van Milan en Matteo :!: 8)
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 24 mei 2008 20:57

Jamillah is niet mijn echte naam. Ik heet Corine :wink:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 24 mei 2008 21:04

jamillah schreef:Jamillah is niet mijn echte naam. Ik heet Corine :wink:

hoezo dan jamillah??

Terug naar “Archief”