De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 mei 2008 20:50

Milan heeft op zn eerste sinterklaas van mijn ouders "mijn eerste bijbel" gekregen

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 mei 2008 21:47

40 euro.. voor een setje kleding... :shock: ik vind 15 euro voor een jurkje en shirtje al mega duur... :oops:

hier is nog lang geen eerste verjaardag, maar ik heb er al wel mijn ideen bij!

ehm.. wilde nog wat zeggen, maar glad vergeten :oops:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 mei 2008 22:13

Merel is ook geen baby meer, ik neem aan dat kleding voor grotere kinderen zoiezo duurder is dan voor baby's..

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 23 mei 2008 22:15

trijntjejohanna schreef:Ik ben op zoek naar een kadootje voor Matteo... op zich hebben we al heel wat speelgoed...

maar toch zoek ik iets van speelgoed... iets wat echt voor matteo is.. we hebben nu toch veel dingen wat meer voor Milan is...

maar ik zoek dus iets voor een kind van 1 wat echt leuk is!

het roze spaarvarken van fise price(of hoe schrijf je dat), met muntjes en geluidjes, heeft onze zoon voor zijn eerste verjaardag gekregen en het was een daverend succes,

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 mei 2008 22:17

jamillah schreef:Merel is ook geen baby meer, ik neem aan dat kleding voor grotere kinderen zoiezo duurder is dan voor baby's..

ja dat merk je nu al wel... milan heeft soms 98 soms 104/110... en die kleding wordt al duurder....

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 mei 2008 08:15

dat is waar vlinder.... k ben ook meer van spijker rokjes enzo... al is zoeits voor de zondag of voor een feest natuurlijk wel reuze!

ehm.. tj.. ik zweer bij duplo :oops:

gister feest gehad van mijn opa en oma die waren 50 jaar getrouwd, wilde we julia door een fotograaf ook nog ff laten fotograferen, dus haar op de grond gelegd, op een lakentje, zag er reuze schttig uit, stuk of van die honder mietzen op haar... en ze was niet meer stil te krijgen... aaah.... dus t was mislukt! later nog een poging gedaan om zo bij mij o pde arm, maar wilde ze niet meer! k ben nu al beniwued naar de resultaten!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 mei 2008 08:36

wij gaan zo even naar ballorig... ben benieuwd wat milan er van vindt.. heb een meeting van een ander forum

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 24 mei 2008 09:13

ik heb voor Sarah een activiteitentafeltje gevraagd, erg leuk en leerzaam. Nu ze veel buiten speelt staat het wel een beetje 'verlaten', maar dat komt vast wel weer terug als het weer regent.

Boekjes zijn ook altijd leuk, gewoon die niet stuk kunnen of moeilijk te scheuren zijn.

En Duplo ja. We krijgen vandaag of maandag ons pakketje binnen met duplo voor Sarah, ze vind het helemaal geweldig om alles om te gooien enzo :lol:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 mei 2008 09:48

lol :lol: leuk trouwens die meningen over kleding e.d. wat je wel aantrekt en wat niet en wat duur is en wat niet. Als ik bij de Hema kijk vind ik die kleding best te betalen voor onze toekomstige kinderen (als we ze krijgen natuurlijk)
Maar ga ik kijken naar Esprit e.d. dan vind ik dat duur :shock: ik wilde voor mezelf wat nieuws en ik keek voor een babycadeautje op internet maar no way! Ik vind 40 euro voor een jurk best duur. Dat geef ik voor mezelf ook niet uit! Maar dat is iedereen z'n eigen pakkie an natuurlijk.. Alle kids zien er hier toch leuk uit?!?!?! 8) :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 24 mei 2008 10:43

Het scheelt wel dat de babymaten toch wel wat goedkoper uitvallen, maar ik zal ook geen garderobe aanschaffen in maat 128 voor 20 euro per keldingstuk. Tenminste, voor mezelf zoek ik ook vaak iets rond de 15 euro, maar Sarah krijg van mij ook wel eens iets duurs (voor zondag/bruiloft ed) Heeft pas een rokje gehad van 25 euro, maar dat kan ze volgend jaar nog wel aan waarschijnlijk!!!
We hebben ook een goed tweedehands winkeltje bij mn ouders in de buurt, daar slaag ik ook wel regelmatig! Zijn vaak merkkleren en altijd schoon en mooi.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 24 mei 2008 10:55

Het is heel wisselend wat ik uitgeef aan kleren voor de jongens. Ik moet het vooral mooi vinden. De meeste dingen komen hier bij de Hema, Prenatal of H&M weg oh ja en de Villa Happ heb ik ontdekt. Christiaan heft nu voor de zondag en feestjes echt een duur broekje, maar zo super leuk. (linnen, twee kleuren grijs gestreept, met van dezelfde stof lichten (of hoe schrijf ik dat) die op de rug elkaar kruisen) (vaag, maar goed ik vind hem leuk :mrgreen: ). Daarnaast heb je ook altijd mensen die zeggen dat je voor jongens niks leuks kan kopen, alleen maar spijkerbroekjes enzo, wat een onzin zeg.

1e verjaardag is echt lastig idd. Ik denk dat het hier iets wordt van Duplo en misschien wel een winterjas als die dan al te koop zijn. We hebben echt al veel spullen, maar idd wat TJ ook zegt het meeste is toch van de oudste. Maar goed duurt nog twee maanden dus heb nog ff om erover na te denken.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 24 mei 2008 10:58

De ene keer ben je wat duurder uit voor kinderkleding. De keer daarop weer wat minder, zo blijft het een beetje in evenwicht! Je kan via MP en tweedehandswinkels op een leuke manier merkkleding kopen en het blijft wel langer mooi. Ik heb niet echt vaste winkels waar ik slaag. Elke keer ergens anders.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 24 mei 2008 11:02

Vinden jullie het dan geen onzin dat het speelgoed echt van de oudste is? Ik bedoel, oke Sarah heeft het gehad voor haar verjaardag, maar ze kan toch niet overal mee spelen. Ik vind dat ze gewoon moeten leren delen en vooral niet zeggen: daar mag je niet mee spelen want dat is van MIJ. Heb daar echt een hekel aan.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 24 mei 2008 11:05

lammetje schreef:Vinden jullie het dan geen onzin dat het speelgoed echt van de oudste is? Ik bedoel, oke Sarah heeft het gehad voor haar verjaardag, maar ze kan toch niet overal mee spelen. Ik vind dat ze gewoon moeten leren delen en vooral niet zeggen: daar mag je niet mee spelen want dat is van MIJ. Heb daar echt een hekel aan.

jawel, maar feit blijft dat dan alleen de oudste wat krijgt en das dus ook niet eerlijk vind ik dan. Tuurlijk moeten ze delen, maar vroeger vond ik het ook leuk dat iets van mij was (en dus niet van broer of van ons samen). Christiaan kan trouwens met het ene kind veel beter delen als het andere over het algemeen gaat het goed, maar met sommige klikt het nu al niet.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 24 mei 2008 11:52

Onze twee meiden lopen ook vaak in merkkleding; Jottum en Mexx enzo. Alhoewel, de jongste nog niet echt, want die is er met twee, drie maanden weer uitgegroeid. Maar de oudste doet nu toch al wel een seizoen met al haar kleren (maat 110). Het voordeel van merkkleren is dat ze veel langer meegaan, dus de jongste heeft er straks ook weer plezier van. En daarna kan het altijd weer verkocht worden op marktplaats. En, zoals al eerder gezegd is: als je goed zoekt kan je écht leuk en goedkoop merkkleren kopen! Zeker op marktplaats en in de uitverkoop. Voor nieuwe kleding betaal ik meestal toch wel tussen de 20 en 30 euro voor een kledingstuk. Soms ook wel 40. Best prijzig, maar aan de andere kant heeft ze ook kleding die heel goedkoop gekocht is, voor nog geen tientje, dus dat heft elkaar wel weer op vind ik.
Laatst gewijzigd door Merisja op 24 mei 2008 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”