Thanks nog voor de complimentjes
Ben vandaag echt beroerd, heb veel rugpijn dus sophie is vanmiddag naar opa en oma gegaan en morgen zonodig weer. Is wel stil in huis

maar dan kan ik een beetje bijkomen.
Mijn man heeft vanmiddag de fotos bij de Hema opgehaald die je daar dan gratis kan laten maken. Hij kon het niet laten ook nog een setje pasfotos mee te nemen
De keer ervoor durfde Sophie het echt niet. Nu durfde ze alleen als ik erbij bleef zitten (ernaast, dus zie je niet want dat mag dan weer niet, stomme regels). Maar bijv op een koffertje zitten dat deed ze echt niet!!!
Wat die leggings betreft, ik begreep al niet zo goed waarom het niet mocht maar nu snap ik de redenering erachter. Al blijft het best vergezocht vind ik. Ik vind een legging dus wel kunnen
Jamillah, ik ben ook wel benieuwd naar je slingers. Voorlopig geen jarige hier maar altjid handig zo'n adresje voor later!
Wat Jottum betreft, leuke kleertjes maar ook tweedehands vind ik het echt veel te duur voor iets wat ze en maar kort draagt en wellicht een gat in valt vies maakt en niet meer schoon krijgen etc
Aan de andere kant moet ik wel bekennen dat ik perse zo'n Vingino spijkerjas met die roze letters op de achterkant wilde (zal wel eens een foto van zoeken). Die heb ik nu 2ehands op MP gekocht. t Is wel hele mooie kwaliteit moet ik zeggen en ze draagt m graag.
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------