De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 23 mei 2008 13:28

Tuinfluiter schreef:@Vlinder,
Haha, nee hoor, maar ik bedoelde van dat het echt een mooi meisje is.
Ik dacht dat jij misschien zou denken dat ik het niet echt meen, maar het is echt zo, vandaar dat ik het zei.

Oh oke ik dacht al, bedankt iig voor het compliment :oops: :)
En ik ben natuurlijk ook heel trots op mijn 2 boys :wink: :mrgreen:

@ TJ Ik ben benieuwd!!

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 23 mei 2008 18:09

Thanks nog voor de complimentjes :oops:

Ben vandaag echt beroerd, heb veel rugpijn dus sophie is vanmiddag naar opa en oma gegaan en morgen zonodig weer. Is wel stil in huis :( maar dan kan ik een beetje bijkomen.
Mijn man heeft vanmiddag de fotos bij de Hema opgehaald die je daar dan gratis kan laten maken. Hij kon het niet laten ook nog een setje pasfotos mee te nemen :mrgreen:
De keer ervoor durfde Sophie het echt niet. Nu durfde ze alleen als ik erbij bleef zitten (ernaast, dus zie je niet want dat mag dan weer niet, stomme regels). Maar bijv op een koffertje zitten dat deed ze echt niet!!!

Wat die leggings betreft, ik begreep al niet zo goed waarom het niet mocht maar nu snap ik de redenering erachter. Al blijft het best vergezocht vind ik. Ik vind een legging dus wel kunnen ;)

Jamillah, ik ben ook wel benieuwd naar je slingers. Voorlopig geen jarige hier maar altjid handig zo'n adresje voor later!

Wat Jottum betreft, leuke kleertjes maar ook tweedehands vind ik het echt veel te duur voor iets wat ze en maar kort draagt en wellicht een gat in valt vies maakt en niet meer schoon krijgen etc
Aan de andere kant moet ik wel bekennen dat ik perse zo'n Vingino spijkerjas met die roze letters op de achterkant wilde (zal wel eens een foto van zoeken). Die heb ik nu 2ehands op MP gekocht. t Is wel hele mooie kwaliteit moet ik zeggen en ze draagt m graag.
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 23 mei 2008 18:36

Mén wat kunnen jullie veel posten in 1 dag :D .

Hele leuke foto´s Vlinder en Mamavansophie, schattig. Leuke kleren inderdaad van Merel. Ze heeft er ook echt het gezichtje voor (voor zulke kleren :wink: ).

Veel plezier met het zoeken naar een jurkje. Leuk dat ze bruidsmeisje mag zijn. Zo´n mooie jurk zal vast mooi staan bij d´r krullen. A+s ´t zover is moet je maar even een foto posten.

Nog meer schattige foto´s van de kinders? Ik vind het altijd erg leuk om te zien *is een meelezert*.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 23 mei 2008 18:41

Het probleem met de leggings is dat veel mensen een heeeeeeeeel korte rokje aan doen bij hun kinderen omdat er toch een legging onder zit. Dat is vaak het probleem, daarom beslissen scholen de legging te verbieden. Ze geven zelf ook vaak toe dat het 'netter' is met betrekking tot het klimrek enzo. Maar je meot gewoon een grens trekken. En dan is het makkelijk om te zeggen geen legging.
De scholen zijn in principe niet tegen de legging omdat het een broek lijkt, maar omdat de rokjes dus steeds korter worden als er een legging onder zit...
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 23 mei 2008 18:42

Oh ja, wat een leuke foto's weer.

Gister trouwde m'n nicht en de nichtjes van zijn kant zagen er zoooo schattig uit. Je hebt nu met het oog op de zomer een heleboel schattige witte jurkjes. Bij de Zara ofzo. Maar bij de Villa Hap of ietts dergelijks heb je vast wel echte prinsessenjurkjes die op bruidsmode lijken. Ik zou eens ff gaan googlen als ik jou was.... :wink:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 mei 2008 18:52

wauw mooie foto's mamavansophie en vlinder!! :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 23 mei 2008 19:19

zow als we zo doorgaan met dit forum is die over een 2 weken al vol :P
Als je een dag niet kijkt ben je zo 3/4 pag verder.

Wel leuke foto's van Sophie hoor mama van sophie!!! :wink:
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 mei 2008 19:34

mamavansophie schreef:Jamillah, ik ben ook wel benieuwd naar je slingers. Voorlopig geen jarige hier maar altjid handig zo'n adresje voor later!

Ik heb in 'gezin en hobby's ' een paar foto's geplaatst :wink:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 mei 2008 19:35

trijntjejohanna schreef:
jamillah schreef:Slingers kosten 50 cent per teken of tussenstuk. De ingewikkelde tussenstukken (zoals bumba baloo ofzo) kosten een euro..

(voorbeeld: hoera milan is jarig met 5 tussenstukken kost dus 11 euro)

verzendkosten 1 euro. Als je de slinger nu besteld is ie er op zn vroegst woensdag :wink:

haha oke.. ik zal eens even denken wat ik wil! tis voor matteo die is 8 juni jarig :wink:

Ik lees het wel :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 mei 2008 19:40

de uitnodiging van matteo:

Afbeelding

Afbeelding

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 23 mei 2008 19:50

leuk gedaan zo TJ!!!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 23 mei 2008 20:05

Geweldig TJ, dat is echt een leuk idee zo.

Wat een mooie foto's mama van Sophie!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 mei 2008 20:44

Ik ben op zoek naar een kadootje voor Matteo... op zich hebben we al heel wat speelgoed...

maar toch zoek ik iets van speelgoed... iets wat echt voor matteo is.. we hebben nu toch veel dingen wat meer voor Milan is...

maar ik zoek dus iets voor een kind van 1 wat echt leuk is!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 23 mei 2008 20:44

Ahh wat leuk TJ! Dat rijmpje en vooral de foto's natuurlijk! Echt origineel gedaan! :D
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 23 mei 2008 20:45

Ik wil sowiezo voor Thomas' verjaardag een peuterbijbel kopen. En speelgoed, iets van een loopauto ofzo.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Terug naar “Archief”