kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 mei 2008 15:57

Mijn man wilde ook geen boxers, maar ik heb bij HT van die strakke gekocht en hij krijgt geen andere meer. Dus hij draagt ze nu wel en vind ze best zitten. Geen losse want dan hangt alles los in het hok.

Heb bij zeeman lingerie gekocht. Meiden daar moet je gaan kijken. Setjes voor 4 Euro!!! Leuke hemdjes erbij. Voor 7 euro klaar. Heb mijn man gesms-t dat ik voor € 45,00 aan lingerie heb gekocht. (zaten ook dingen bij voor de kids maar dat is toch geen geld?)

Eerst was ik ook niet zo van de strings maar je moet er ook wel aan wennen.

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 23 mei 2008 16:02

4 euro? Dat kost geen drol.
Mijn lingerie haal ik vaak bij Hunkemoller of H en M.
Bij Hunkemoller hebben ze echt helemaal mijn smaak.
Van die romantische slips/boxers/etc met de mooiste kleuren en friemels. Meestal wacht ik op een aanbieding: 3 voor een tientje. Dan kan ik er niet langs lopen zonder ze te kopen.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 23 mei 2008 16:19

LeChat schreef: En de andere 2 breng je dan terug? Best omslachtig, dat soort mannen. :lol: 'k Ben toch blij dat de mijne gewoon mee gaat de stad in en dingen uitzoekt naar zijn smaak.

Nou, normaal gaattie wel mee hoor! Gaan toevallig vanavond ook ff shoppen. Maar in mijn pauze kwam ik langs die winkel en vond er drie erg mooi. Kan best zijn dattie ze allemaal mooi vind en anders is het een kleine moeite om weer iets terug te brengen. Hij wil graag overhemden met lange mouwen (rolt hij wel op als het mooi weer is) en die zijn nu niet heel makkelijk te krijgen. Pas keer een model gekocht die is helemaal super en laten ze daar nu nog drie andere van hebben in Utrecht :lol: . Bij ons in Houten niet, dus durfde de gok niet te wagen dat de vestiging waar wij vanavond langs komen ze ook heeft. Kan ze uiteraard daar wel terugbregen, dus 't niet meer moeite voor mij.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 mei 2008 16:25

Ik koop eigenlijk altijd lingerie bij de hema. Die blijven echt goed. Ik heb 2 bh's van de Zeeman, maar die zijn al snel niet zo mooi meer, en aangezien ik altijd voorgevormde heb, blijft de vorm er ook niet zo goed in zitten.
Maar Hema is ook niet zo duur, maar wel mooi en goed
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 23 mei 2008 16:30

*Annet* schreef:M

Worden strings niet erg gauw vies en onbehaaglijk in het dragen?

Marie Popelin
Mineur
Mineur

Berichtdoor Marie Popelin » 23 mei 2008 16:45

MissF schreef:Ik koop eigenlijk altijd lingerie bij de hema. Die blijven echt goed. Ik heb 2 bh's van de Zeeman, maar die zijn al snel niet zo mooi meer, en aangezien ik altijd voorgevormde heb, blijft de vorm er ook niet zo goed in zitten.

Inderdaad, de lingerie van de Hema kun je een beetje vergelijken met de Hünkemöller, alleen jammer dat ze daar geen 70C hebben. Bij de Hünkemöller hebben ze wel zo ongeveer alle maten.
De natuur kent het geheim en glimlacht.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 mei 2008 16:46

Daatje123 schreef:Nou, normaal gaattie wel mee hoor! Gaan toevallig vanavond ook ff shoppen. Maar in mijn pauze kwam ik langs die winkel en vond er drie erg mooi. Kan best zijn dattie ze allemaal mooi vind en anders is het een kleine moeite om weer iets terug te brengen. Hij wil graag overhemden met lange mouwen (rolt hij wel op als het mooi weer is) en die zijn nu niet heel makkelijk te krijgen. Pas keer een model gekocht die is helemaal super en laten ze daar nu nog drie andere van hebben in Utrecht :lol: . Bij ons in Houten niet, dus durfde de gok niet te wagen dat de vestiging waar wij vanavond langs komen ze ook heeft. Kan ze uiteraard daar wel terugbregen, dus 't niet meer moeite voor mij.

Ah, da's een ander verhaal dan, ja. Overhemden met lange mouwen staan, zelfs met opgerolde mouwen, toch wel netter hè. Gewoon professioneel en zakelijk als ze ze naar beneden hebben en met opgestroopte mouwen ziet 't eruit alsof ze erg hard aan het werk zijn. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 23 mei 2008 16:50

Een lingeriesetje voor 4 euries? Mennn, dat is echt geen geld. Was ik maar eens zo weinig d'r aan kwijt, mijn lingerie is zeker 10 keer zo duur. Ik koop het altijd bij 'n lingerieboetiekje in m'n woonplaats, of een enkele keer bij Hunkemöller. Het is altijd een rib uit m'n lijf, pff. :) Ik heb blijkbaar 'n nogal lastige maat, en die verkopen ze bij de Hema of Zeeman helaas niet.

Door dit topic ben ik m'n kasten trouwens eens even op gaan ruimen.
En, ik heb de inhoud (op mijn 'oude' kleren na) even geteld. Zo weet ik eindelijk eens hoeveel ik heb. Ik kom op 5 truien, 12 blousjes, 2 spijkerjurkjes, 3 enkellange linnen rokken, 8 jasjes, 2 giletjes, 18 rokjes, 23 shirts korte mouw, 18 shirts lange mouw, 20 topjes/hemdjes. :D
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 mei 2008 17:14

Alphonsus schreef:

Lees een pagina terug. Velen vinden van niet, sommigen vinden van wel... sommigen moeten wennen. Dus zal wel meevallen.

Wat die Bjorn Borg boxershorts betreft, dat vind ik toch zo triest. Je ziet er kleine jochies mee lopen, zelfs in het zwembad onder hun zwembroek.... merkje er bovenuit... als je als volwassen man nog Bjorn Borg moet dragen... jaja, ze zullen vast lekker zitten maar ze zijn belachelijk duur... en ik zou ze al niet dragen omdat al de "ik-wil-er-bij-horen-mensen" dat allemaal wel doen.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 23 mei 2008 17:17

ik heb er daar ook twee van marnix :D
Ook alleen maar omdat mijn collega er in handeld en ik er goedkoop aan komen. Mou ja.. goedkoper en haar zo te ondersteunen. En ja... ze zitten erg fijn. Ik werk alleen wel het rand mooi weg onder een hemd of t-shirt want dat boeit mij nou totaal niet :mrgreen:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 23 mei 2008 19:59

Ow, wat een geweldig topic :D . Ik net 20 pag. door zitten lezen omdat ik het topic nu pas zag. Dat was best een werk, maar erg leuk en interressant 8) .

Ik houd erg van winkelen maar ben zuinig opgevoed (niet heel erg ofzo, maar dat krijg je toch wel mee). Ik vind het dan ook altijd een sport om zo goedkoop mogelijk kleren te shoppen. Ik heb niet heel veel kleren. Ik denk dat ik komende tijd nog maar eens ga shoppen 8) . Heerlijk, ´t word alweer bijna uitverkoop dus dat is mooi.
Ik vind het belangrijk om er netjes uit te zien maar op vrije dagen of als ik gewoon lekker thuis ben ga ik me er echt niet druk over maken wat ik aantrek. Als ik dan naar een verjaardag of feestje ga vind ik het wel leuk om lekker te tutten voor de spiegel. Lekker je make-up en kleding goed met elkaar combineren, heerlijk :wink: .

Wat betreft lingerie. Ik heb van allerlei felle kleurtjes bh´s en slipjes. Haha, ik vind kantjes en lintjes altijd helemaal geweldig en schattig maar op de een of andere manier kom ik altijd met iets thuis wat allerlei felle kleurtjes heeft.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 24 mei 2008 10:06

Marie Popelin schreef:
MissF schreef:Ik koop eigenlijk altijd lingerie bij de hema. Die blijven echt goed. Ik heb 2 bh's van de Zeeman, maar die zijn al snel niet zo mooi meer, en aangezien ik altijd voorgevormde heb, blijft de vorm er ook niet zo goed in zitten.

Inderdaad, de lingerie van de Hema kun je een beetje vergelijken met de Hünkemöller, alleen jammer dat ze daar geen 70C hebben. Bij de Hünkemöller hebben ze wel zo ongeveer alle maten.

alles behalve leuke bh's in een grote cupmaat :(
Echt een drama om leuke bh's/setjes te kopen! Gelukkig verkopen ze bij de Hema tegenwoordig leuke bh's ook in grote cupmaten.
Anders ben ik echt op dure merken aangewezen...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 mei 2008 15:29

waaaah ik heb vanmiddag een groen jurkje gekocht (net op de knie) k ben dr wel dik in...(kzal eens een foto maken, evelien met jurkje).

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 24 mei 2008 15:35

Ik heb vandaag een hele leuke bh gekocht. Met kantjes en strikjes dit keer (jaja) en heeft een fel kleurtje dus dat heb ik dan weer mooi gecombinneerd 8).
Ik ben maar gelijk verder gaan shoppen. Een shirtje voor 7,50 bij de CoolCat gehaald. Normaal gesproken kom ik er nooit meer maar ik zag 'm hangen en ik vond 'm gelijk leuk. Shirtje heeft echt 100 kleurtjes ongeveer dus da's wel echt iets voor mij.
En ik heb nog zilveren gympen gekocht. Ik heb een beetje een zilver-tic momenteel. Zijn ook erg leuk.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 24 mei 2008 15:46

Marnix schreef:
Alphonsus schreef:

Lees een pagina terug. Velen vinden van niet, sommigen vinden van wel... sommigen moeten wennen. Dus zal wel meevallen.

Wat die Bjorn Borg boxershorts betreft, dat vind ik toch zo triest. Je ziet er kleine jochies mee lopen, zelfs in het zwembad onder hun zwembroek.... merkje er bovenuit... als je als volwassen man nog Bjorn Borg moet dragen... jaja, ze zullen vast lekker zitten maar ze zijn belachelijk duur... en ik zou ze al niet dragen omdat al de "ik-wil-er-bij-horen-mensen" dat allemaal wel doen.

mijn man draagt ze omdat ze lekker zitten en niet om ze aan de hele wereld te laten zien hoor als je kleding draag zie je dat toch niet? en in het zwembad draagt hij een zwembroek en geen boxer :wink:

Terug naar “Archief”