MissF schreef:Strings ga ik niet in lopen. De winkelmevrouw heeft het me al zo vaak gezegd:' oh meid, terk een string aan, dan staat die broek nog leuker.' brr, echt niet.
En dit snap ik dus echt niet! Die 'angst' en/of 'afkeer' voor de string bij vele dames. Lieve meiden, een goede string voel je amper zitten. Je moet er dus eentje hebben die niet te strak zit. Wat het effect is van een te strakke string, dat hoef ik jullie denk ik niet uit te leggen...
En het is gewoon waar: onder sommige broeken maakt het niks uit, maar onder nog meer broeken maakt het wel degelijk een groot verschil. Ik vind het zelf persoonlijk geen gezicht om de lijntjes van de onderbroek door een broek heen te zien. Soms dan zit die ook wat strak, of het randje elastiek is wel erg elastisch, en dan heeft iemand niet 2 maar 4 billen... ieuw.
Dan kun je dus of een boxerachtig slipje aantrekken, of een string. En onder sommige broeken zie je die eerste ook echt wel een beetje, dus er zijn broeken, daar hoort gewoon een string bij. Maar dat is mijn mening...
MissF schreef:Ik vind het echt vies. En natuurlijk veeg je je gat goed af enzo, maar het idee vind ik echt goor.
Haha, dat is natuurlijk onzin. Als je een string hebt die niet te strak zit, dan voel je hem amper zitten en hij gaat niet IN je gat ofzo, maar er gewoon langs. Als jij op je gat zit, dan komt je onderbroek er ook tegenaan, hoor!
En bovendien lijkt me ook hier heel logisch, dat je elke dag een schone string aantrekt, net zoals je elke dag een schone onderbroek aantrekt.
En verder: lang leve de stringlegkruisjes. Een fantastische uitvinding!
MissF schreef:En ik vind sowieso dat bijna geen enkele vrouw het kan dragen, dan komen die blubberbillen eronderuit floepen, brrr.
Maargoed, bij slanke meiden met amper kont staat het vast mooi

Nee, 4 billen is een mooi gezicht
Nogmaals: als je een goedzittende string aan hebt, dan zie je die niet zitten. Ik heb elke dag een string aan en die zie je nooit zitten.