kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 mei 2008 14:51

Galateia schreef:
jamillah schreef:Mijn man heeft maar 1 boxer, speciaal voor onder zn linnen broek. Verder draagt hij ze niet want 'dan bungelt zn zakie' :mrgreen:

Ja, van de hele wijde gevallen zijn natuurlijk vreselijk. Maar bij die strakke bungelt er toch niks?!

Het is geloof ik wel een strakke ja, eens vragen idd wat er dan nog te bungelen valt.

Edit. Even gevraagt en hij zegt dat hij het vreselijk vind dat zn sjakie hangt te slingeren. Na hem verteld te hebben dat dat bij strakke boxers niet gebeurd zei hij: O, dan weet ik het niet en laat me slapen :lol:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 23 mei 2008 14:51

MissF schreef:Strings ga ik niet in lopen. De winkelmevrouw heeft het me al zo vaak gezegd:' oh meid, terk een string aan, dan staat die broek nog leuker.' brr, echt niet.

En dit snap ik dus echt niet! Die 'angst' en/of 'afkeer' voor de string bij vele dames. Lieve meiden, een goede string voel je amper zitten. Je moet er dus eentje hebben die niet te strak zit. Wat het effect is van een te strakke string, dat hoef ik jullie denk ik niet uit te leggen...

En het is gewoon waar: onder sommige broeken maakt het niks uit, maar onder nog meer broeken maakt het wel degelijk een groot verschil. Ik vind het zelf persoonlijk geen gezicht om de lijntjes van de onderbroek door een broek heen te zien. Soms dan zit die ook wat strak, of het randje elastiek is wel erg elastisch, en dan heeft iemand niet 2 maar 4 billen... ieuw.

Dan kun je dus of een boxerachtig slipje aantrekken, of een string. En onder sommige broeken zie je die eerste ook echt wel een beetje, dus er zijn broeken, daar hoort gewoon een string bij. Maar dat is mijn mening...

MissF schreef:Ik vind het echt vies. En natuurlijk veeg je je gat goed af enzo, maar het idee vind ik echt goor.

Haha, dat is natuurlijk onzin. Als je een string hebt die niet te strak zit, dan voel je hem amper zitten en hij gaat niet IN je gat ofzo, maar er gewoon langs. Als jij op je gat zit, dan komt je onderbroek er ook tegenaan, hoor!

En bovendien lijkt me ook hier heel logisch, dat je elke dag een schone string aantrekt, net zoals je elke dag een schone onderbroek aantrekt.

En verder: lang leve de stringlegkruisjes. Een fantastische uitvinding!

MissF schreef:En ik vind sowieso dat bijna geen enkele vrouw het kan dragen, dan komen die blubberbillen eronderuit floepen, brrr.
Maargoed, bij slanke meiden met amper kont staat het vast mooi :D

Nee, 4 billen is een mooi gezicht :?
Nogmaals: als je een goedzittende string aan hebt, dan zie je die niet zitten. Ik heb elke dag een string aan en die zie je nooit zitten.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 23 mei 2008 14:56

jamillah schreef:Edit. Even gevraagt en hij zegt dat hij het vreselijk vind dat zn sjakie hangt te slingeren. Na hem verteld te hebben dat dat bij strakke boxers niet gebeurd zei hij: O, dan weet ik het niet en laat me slapen :lol:

Het boeit ze ook gewoon niet, he. Mijn man vindt het ook totaal niet boeiend. Als ik hem een opa-onderbroek zou geven dan zou hij hem ook aantrekken 'want je ziet het toch niet'.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 mei 2008 14:56

Tja, dat zal vast, maar zo'n stringrandje zit toch echt een stuk dieper in je kont dan mijn onderbroeken hoor. En het boeit me niet dat ik hem voel, maar ik vind het een goor idee, das wat anders.
En ik vind het veel minder erg om twee randjes van onderbroeken bij meiden te zien dan blubberbillen.
Mijn zusje koopt trouwens onderbroeken voor het randje dat eraan zit, om boven haaar broek uit te laten komen. Zover ga ik toch echt niet. Ik koop gewoon onderbroeken die lekker zitten, en die niet gaan flossen. Dan vind ik het al prima :D

En ik heb helemaal niks tegen strings verder, mijn vriendinnen en vrouwelijke familieleden dragen ze heus wel, maar ik vind het een naar idee om zo'n ding aan te moeten doen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 mei 2008 14:57

Nee echt niet, maar je krijgt wel commentaar als ze niet in de kast liggen :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 23 mei 2008 14:58

Ja, maar MissF, als jij gaat zitten op je billen, dan gaan die een stukje uit elkaar en dan komt je onderbroek toch echt tegen je gat aan... hetzelfde geldt voor dat andere gat.

En dat er meisjes zijn die graag het randje boven hun broek uit laten komen, tja, dat moeten ze zelf weten, maar ziet er inderdaad niet uit. Maar dat betekent niet meteen dat die hele string geen porum is...

Kijk, je hoeft hem van mij niet aan, hoor, maar je argument dat het vies zou zijn, vind ik gewoon een opmerkelijke :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 mei 2008 15:00

ik heb ook strings in de kast liggen. Voor onder m'n witte rokje en m'n witte broeken. Maar dat wil niet zeggen dat ik alleen een string daar onder draag. In het begin is het wel even wennen, maar dat heb ik zowieso met kleren ook wel. Ik heb ze gewoon bij de HEMA van daan.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 23 mei 2008 15:00

jamillah schreef:Nee echt niet, maar je krijgt wel commentaar als ze niet in de kast liggen :mrgreen:

En als ze dan allemaal versleten zijn en hij wil nieuwe onderbroeken, dan moet ik mee en staat hij een beetje plompverloren in die winkel aan alle onderbroeken te friemelen en als ik dan uitleg welke goed onder een bepaalde broek kan, dan kijkt hij me zo glazig aan :lol:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 mei 2008 15:02

Galateia schreef:
jamillah schreef:Nee echt niet, maar je krijgt wel commentaar als ze niet in de kast liggen :mrgreen:

En als ze dan allemaal versleten zijn en hij wil nieuwe onderbroeken, dan moet ik mee en staat hij een beetje plompverloren in die winkel aan alle onderbroeken te friemelen en als ik dan uitleg welke goed onder een bepaalde broek kan, dan kijkt hij me zo glazig aan :lol:

Muha, om die reden haal ik ze dus zelf, ideaal sinterklaascadeau :clown:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 23 mei 2008 15:04

mijn man draagt alleen maar strakke boxers van bb andere moet hij niet hebben want die zitten niet zo lekker. (hoezo moeilijk!) :lol:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 23 mei 2008 15:05

Mijn man draagt wat ik zeg dat hij moet kopen :lol:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 23 mei 2008 15:11

ik ben ooit de fout in gegaan door een bb boxer te kopen in de uitverkoop dan want ze zijn gewoon duur en nu wil hij geen andere meer. Heb verschillende andere gekocht die er veel op leken maar is niet goed. Zelfs een hele mooie boxer van tommy hilfiger heeft hij alleen maar op onze trouwdag gedragen. :(

Ik koop mijn ondergoed overal eigenlijk en draag alle soorten onderbroeken,slipjes,boxers,strings

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 mei 2008 15:20

Daatje123 schreef:
LeChat schreef:Dat zijn leuke dingen Daatje.

Ik ga straks even de stad in, dunne panty's halen (da's het nadeel van een kantoorbaan, dan 'moet' je die ook 's zomers aan) en even bij The Sting neuzen.

@LeChat, nog iets leuks gevonden bij de Sting?

Ja zeker! Een heel leuk jurkje, mouwloos, met strak lijfje en een uitlopende rok, wit met overall-print van zwarte figuurtjes en bloemen, maar wel met een lichte uitstraling.
Met een jasje erover ideaal voor kantoor, met of zonder shirtje eronder (afhankelijk van het weer) en een leuk smal zwart riempje erop ideaal voor in m'n vrijetijd :D.
En bij de Hema ook nog 3 leuke hempjes, met kantjes enzo.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 23 mei 2008 15:23

Wouw, jij bent goed geslaagd! Dat jurkje klinkt erg leuk *zoek ook nog een leuk jurkje*. Inderdaad is het soms lastig op kantoor. Maar ik draag echt geen panty's als het warm is hoor!

Was net ook bij de Hema, 3 overhemden voor me man gekocht. Maggie kiezen welke hij hebben wil :lol: .

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 mei 2008 15:27

Ja hè, en dat in een halfuurtje... :wink: Als het echt heel warm is draag ik ook geen panty's, maar dan wel vaak een lange wijde (witte) zomerse rok, want die witte benen van mij vind ik anders geen gezicht... en soms smokkel ik wel eens een dag met scheren, dus dan kan 't al helemáal niet :wink:.

En de andere 2 breng je dan terug? Best omslachtig, dat soort mannen. :lol: 'k Ben toch blij dat de mijne gewoon mee gaat de stad in en dingen uitzoekt naar zijn smaak.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”