kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 mei 2008 10:55

leclerc schreef:@Marnix
met setjes bedoel ik uiteraard het underwear om in Roosjes termen te blijven. dus shorts met bijpassend singlet.

Dat doe ik niet. Ik draag sowieso geen singlets, hemden etc. Vind ik vreselijk zitten... en mijn borsthaar heeft wat lucht en ruimte nodig ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 23 mei 2008 11:02

em_ma schreef:Mijne is wit, dus beetje roze tinten van de chloor erop maakt dan ook niet zoveel meer uit. :mrgreen:

Daar wordt hij dan dus alleen maar mooier van 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 mei 2008 11:02

En je let er toch wel op welke kleur onderbroek je onder welke broek aantrekt? :mrgreen:

Gisteren in de metro een man met een beige broek en daaronder duidelijk zichtbaar zo'n afschuwelijke blauwe onderbroek. Dat zag er echt niet uit...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 23 mei 2008 11:13

Galateia schreef:
em_ma schreef:Mijne is wit, dus beetje roze tinten van de chloor erop maakt dan ook niet zoveel meer uit. :mrgreen:

Daar wordt hij dan dus alleen maar mooier van 8)

Inderdaad! Roze rules :mrgreen:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 23 mei 2008 11:18

LeChat schreef:En je let er toch wel op welke kleur onderbroek je onder welke broek aantrekt? :mrgreen:

Gisteren in de metro een man met een beige broek en daaronder duidelijk zichtbaar zo'n afschuwelijke blauwe onderbroek. Dat zag er echt niet uit...

Ieuwww

Wat voor onderbroeken moeten mannen eigenlijk dragen?
Ik geef echt de voorkeur aan boxershorts.
Sluit mooi enzo...
Als ik soms zie wat voor ondergoed patienten in het ZH dragen, het laat meer zien dan dat het meer bedekt :?
Het heeft geen prioriteit op dat moment, dat snap ik wel maar zorg voor t geval je in het ZH belandt of waar dan ook, dat iemand net ondergoed mee kan nemen voor je.

HEERE, leer mij Uw weg

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 23 mei 2008 11:21

Björn Borg boxershorts. En dan witte :mrgreen:

Van die wijde dingen vind ik echt vreselijk. Mijn vriend draagt alleen spijkerbroeken dus een doorschijnprobleem heeft hij niet.

Overigens, ik vind dat de combi witte broek-string verboden moet worden. Vind het echt walgelijk hoe duidelijk je ziet dat diegene een string aan heeft en soms ook welke kleur.

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 23 mei 2008 11:24

L'être extraterrestre schreef:Björn Borg boxershorts. En dan witte :mrgreen:

Van die wijde dingen vind ik echt vreselijk. Mijn vriend draagt alleen spijkerbroeken dus een doorschijnprobleem heeft hij niet.

Overigens, ik vind dat de combi witte broek-string verboden moet worden. Vind het echt walgelijk hoe duidelijk je ziet dat diegene een string aan heeft en soms ook welke kleur.

BB-boxershorts dragen door mannen zou verplicht moeten worden :wink:

Strings, daar heb ik het sowieso niet op. Lijkt me vreselijk zitten, zo n veter. Brrr....

HEERE, leer mij Uw weg

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 23 mei 2008 11:27

Vrouwen die overleven zonder strings... dat kan ik me toch amper voorstellen. Heb er echt megaveel :mrgreen:

Verder ben ik het eens met de dames hierboven: een strakke boxershort is toch wel het beste bij een man. Alleen die hoeven niet perse van BB te zijn, hoor. Bij de HEMA ofzo kun je ook hele mooie kopen!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 23 mei 2008 11:29

Gaat prima hoor, zonder strings :D Gelukkig is er nog een heleboel tussen string en tent :mrgreen: Tuurlijk, ieder wat-ie wil, maar ik vind het echt niet fijn zitten.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 mei 2008 12:24

Idd, boxers bij mannen :) Geen gewone onderbroeken, of als het echt niet anders kan, dan zwarte. NIet van die ouderwetse witte :)

Strings ga ik niet in lopen. De winkelmevrouw heeft het me al zo vaak gezegd:' oh meid, terk een string aan, dan staat die broek nog leuker.' brr, echt niet. Ik vind het echt vies. En natuurlijk veeg je je gat goed af enzo, maar het idee vind ik echt goor. En ik vind sowieso dat bijna geen enkele vrouw het kan dragen, dan komen die blubberbillen eronderuit floepen, brrr.
Maargoed, bij slanke meiden met amper kont staat het vast mooi :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 mei 2008 14:43

Mijn man heeft maar 1 boxer, speciaal voor onder zn linnen broek. Verder draagt hij ze niet want 'dan bungelt zn zakie' :mrgreen:

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 23 mei 2008 14:44

LeChat schreef:Dat zijn leuke dingen Daatje.

Ik ga straks even de stad in, dunne panty's halen (da's het nadeel van een kantoorbaan, dan 'moet' je die ook 's zomers aan) en even bij The Sting neuzen.

@LeChat, nog iets leuks gevonden bij de Sting?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 23 mei 2008 14:44

jamillah schreef:Mijn man heeft maar 1 boxer, speciaal voor onder zn linnen broek. Verder draagt hij ze niet want 'dan bungelt zn zakie' :mrgreen:

Ja, van de hele wijde gevallen zijn natuurlijk vreselijk. Maar bij die strakke bungelt er toch niks?!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 23 mei 2008 14:45

jamillah schreef:Mijn man heeft maar 1 boxer, speciaal voor onder zn linnen broek. Verder draagt hij ze niet want 'dan bungelt zn zakie' :mrgreen:

Je hebt toch ook strakke boxers? Die vind ik persoonlijk het beste bij mannen :clown:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 23 mei 2008 14:46

MissF schreef:Strings ga ik niet in lopen. De winkelmevrouw heeft het me al zo vaak gezegd:' oh meid, terk een string aan, dan staat die broek nog leuker.' brr, echt niet. Ik vind het echt vies. En natuurlijk veeg je je gat goed af enzo, maar het idee vind ik echt goor.

Dit vind ik heel apart. Vies? Goor?

Terug naar “Archief”