LauraC schreef:Ik heb ook een vaatwasser: mijn man! Nooit aanslag op glazen, nare luchtjes op borden of pannen die nog vies zijn. En hij is nog goedkoop ook!
Wordt hier nog wel gewerkt dames?? Want ik zie wel dat Kwebbel het laatst gereageerd heeft en dat was maandag.
Ik ga vandaag proberen de badkamer te zemen.
O, maar er word heel hard gewerkt lees ik wel!
De keukenkastjes, die doe ik meestal 2 keer op een jaar, als ik zie dat een kastje echt vies is dan doen we hem wel een keer extra.
Ben blij dat ik maar weinig kastjes heb, want vind het geen leuk werk om te doen.
@Evelien, schijnt bij jullie de zon dan? omdat je de was lekker buiten gaat hangen, hier is het heel grijs
Heerlijk Evelien!
Stuur het maar hier heen Hopen dat het hier ook nog mooi word.
Al heb ik nu toch geen was, maar om te wandelen/fietsen is het toch ook wel lekker.
het waait ook nog eens lekker... ik ga ff kijken of de eerste was al droog is (zal wel niet, maar toch ff kijken en ruiken, hmm heerlijk) ja ik spoor soms niet.
Lekker juultje, geneit maar van je schone keuken.
Altijd weer fijn als het gedaan is.
Doe jij nou ook bijvoorbeeld zo net voor de zomervakantie al je schoonmaakwerkjes extra goed?
Weet dat nog wel van me moeder, die deed altijd voor de zomervakantie even flink hard werken, zodat ze in de vakantie alleen het hoognodige hoefde te doen.
Ja meestal wel. In de vakantie doe je toch alleen het hoognodige. Je bent vaker weg, later uit bed Dan is het toch wel lekker als je niet zo veel hoeft te doen!
Keukenkastjes zijn heel vervelend om te doen Ik doe ze meestal zo'n drie keer per jaar denk ik...
Hier is de was zich een beetje aan het opstapelen, ik zit steeds zonder water of er staat heel weinig druk op, dus dan heeft het niet echt zin om de wasmachine aan te zetten. Ik hoop maar dat het snel over is, dit is ook niks!
Vanavond ga ik me eens op de strijk werpen die er nog ligt van vorige week
ik hoef niet veel te doen vandaag. De afgelopen 2 dagen was mijn zusje er en die vind het geweldig om in het huishouden te helpen dus alles is schoon!
Straks nog even stofzuigen en wc schoonmaken