huizen, tuinen, inrichtingen, hoe leef je?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 mei 2008 17:20

Ik vind het vooral leuk als iemand echt een eigen stijl heeft! Gewoon dingen bij elkaar zoekt, niet omdat het zo 'hoort', maar omdat hij/zij het leuk en mooi vindt!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 mei 2008 17:21

Galateia schreef:Nou, inderdaad! Een zwarte leren bank bij die kastjes... ik denk dat hij zelf ook wel inziet dat het geen gezicht is. Dat ziet hij vanzelf wel, lijkt me...
En dan kun je die bank op marktplaats mikken en een andere bank uitzoeken :mrgreen:

En waar gaan we dat doen..op de rommelmarkt uiteraard! :mrgreen: Gewoon opnieuw laten stofferen, bijvoorbeeld. Om nu op een bank te hangen waarvan ik niet weet van wie hij geweest is..

Owja, een kleine indruk van mijn stijl. Via dit album op een forum kwam ik er dus achter wat patineren is. Ik weet niet wie zij is, maar ze heeft smaak! Echt een geweldige inrichting en dan alleen nog maar van de keuken :shock: :D
http://picasaweb.google.com/petrav22/24Nov07Keuken

Volgens mij is dit wel een soort van een enorm landhuis ofzo 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 mei 2008 17:23

@Roselie: ik kan me er zomaar iets bij voorstellen dat jij je er niet in zou kunnen vinden :P

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 mei 2008 17:27

Smurffie schreef:Owja, een kleine indruk van mijn stijl. Via dit album op een forum kwam ik er dus achter wat patineren is. Ik weet niet wie zij is, maar ze heeft smaak! Echt een geweldige inrichting en dan alleen nog maar van de keuken :shock: :D
http://picasaweb.google.com/petrav22/24Nov07Keuken

Volgens mij is dit wel een soort van een enorm landhuis ofzo 8)

Wauw zeg, toch vind ik dat prachtig! Ik zou er zelf dus niet in willen wonen, maar het is wel mooi gedaan!

Smurffie schreef:@Roselie: ik kan me er zomaar iets bij voorstellen dat jij je er niet in zou kunnen vinden :P

Why? 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 mei 2008 17:29

Hm, slaat misschien nergens op..maar gezien je haarstijl en kledingstijl zoals je die zelf beschrijft, krijg ik het idee dat je uiterlijk niet zo romantisch ingesteld bent. Niet boos worden nu 8)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 mei 2008 17:32

Hihi ik word niet zo maar boos hoor :) Maar ehm, ik ben niet echt een 'meisje-meisje' in de zin van 'lang haar - altijd rokjes - parels' enzo (snap je?), maar ik ben ook absoluut geen halve man of zo 8) Qua kleding hou ik van een goede mix van stoer en vrouwelijk en qua interieur, om maar wat meer ontopic te gaan, hou ik van strak en modern. Maar niet kil en kaal, het moet absoluut knus zijn, dus door middel van kleurstelling en kussens enzo. :D

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 mei 2008 17:35

Nou, zoiets bedoel ik :P

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 mei 2008 17:37

Mooi :D

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 mei 2008 17:39

en mooi!

wil je alles in die kleur of ga je het comineren met een bepaalde kleur?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mei 2008 17:39

Iedereen is blij :yahoooo:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 mei 2008 17:42

Galateia schreef:Iedereen is blij :yahoooo:

Dat kan je wel zeggen! :yahoooo:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 mei 2008 17:44

Wij hebben ook echt witte meubels, net een tint cremer dan spierwit, maar ik vind het zelf stijlvoller dan echt creme meubels. Dat vind ik eerder goedkoperig staan ofzo :oops:
En het is idd killer dan creme, onze slaapkamer heeft echt creme muren, en toont zeker wel warmer, maar met accessoires kun je veel doen, en ik vind dat killere wit met moderner eigenlijk
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 mei 2008 17:48

*Annet* schreef:en mooi!

wil je alles in die kleur of ga je het comineren met een bepaalde kleur?
Hm, ik ga het afmaken met de kleinere dingen. De vloerbedekking staat er zeker weten fantastisch bij, maar ik ben vergeten welke kleur dat is :mrgreen: In ieder geval wel vrij neutraal, dus we kunnen praktisch elke kleur kiezen die we willen. Overigens..die keukentafel op de foto's, is echt heel gaaf, ook de kleur hout. Misschien dat ik daarmee ook wel wat zou kunnen, dat soort hout dan. We moeten nog een salontafel en een eettafel.

Kennen jullie die dingen van Riverdale trouwens? Al die doosjes voor thea, Coffee, Stamps, enzovoort. En schilderijen voor Family en Friends..Dat soort spul staat er echt gaaf bij. Ze hebben ook veel zilver volgens mij en leverkleurig..beiden mooie kleuren :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 mei 2008 17:54

Owja, ik wilde nog heel graag een salontafel met decoratiebak, waar dan een glasplaat overheen zit. Of 4 kleine bakken en dan foto's erin doen ofzo. Mijn moeder zag dat ronde kastje: ''Ooooooh, daar kun je mooi een glazen servies inzetten!''
Nee mam..echt niet :mrgreen: Ik vind glas dus ook absoluut niet mooi, alleen op de hierboven omschreven tafel is het niet anders. Soms zie je van die glazen tafelbladen op een metalen poot, bleeeh, zo modern :|

Hier in Bles kom ik ook wel eens langs een huis, waar je goed naar binnen kan kijken, nou, in eerste instantie dacht ik dat er marsmannetjes woonden :mrgreen: Paars, wit, zwart, strak, zelfs de tv. Maar toch vind ik het wel lef hebben :D

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 mei 2008 17:57

Smurffie schreef:Hier in Bles kom ik ook wel eens langs een huis, waar je goed naar binnen kan kijken, nou, in eerste instantie dacht ik dat er marsmannetjes woonden :mrgreen:

:schaterlach:

Terug naar “Archief”