kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 21 mei 2008 14:24

Wat vinden jullie van beha's met voorgevormde cups? Hier is bijna niet anders te krijgen en ik vind het heel vervelend zitten :?
Ik doe ook niet echt aan setjes, maar het past meestal wel redelijk bij ekaar. Lingerie is ook wel het enige aan kleding waar ik meer geld aan uit geef, dat moet echt wel goed zitten. De rest vind ik minder belangrijk, ik trek rustig iets leuks aan uit een doos kleding die ik hier binnenkrijg en het ziet er nog goed uit.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 14:24

Ik combineer met underwear van Hunkemuller, Livera, Hema, V&D, Bijenkorf, en verder waar ik maar iets moois kan vinden.
Laatst gewijzigd door Liarose op 21 mei 2008 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 14:25

88alries88 schreef:Ik heb ook geen setjes hoor! Aangezien mn moeder nog alles voor me wast, en ze graag commentaar geeft op mn ondergoed, koop ik wel mooie als we getrouwd zijn! Hoeft zij zich er niet meer druk om te maken! :wink:

Dit mag iemand me even uitleggen: wat heeft je moeder te maken met jouw lingerie?

@Evelien: setjes kun je natuurlijk ook zelf maken! Doe ik zelf ook: een bepaalde bh die mooi combineert met een bepaalde string, vind ik een setje!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mei 2008 14:26

ik haal altijd bij de Hema. die zitten bij mij het fijnst en prettigste. Of van sloggi. (heb ik eigenlijk alleen maar)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 14:27

Saskia schreef:Wat vinden jullie van beha's met voorgevormde cups? Hier is bijna niet anders te krijgen en ik vind het heel vervelend zitten :?
Ik doe ook niet echt aan setjes, maar het past meestal wel redelijk bij ekaar. Lingerie is ook wel het enige aan kleding waar ik meer geld aan uit geef, dat moet echt wel goed zitten. De rest vind ik minder belangrijk, ik trek rustig iets leuks aan uit een doos kleding die ik hier binnenkrijg en het ziet er nog goed uit.

Bh's met voorgevormde cups vind ik heerlijk zitten. Het geeft dat extra beetje stevigheid en onder kleding zit het - vind ik - toch vaak wat mooier, zeker als je strakke kleding draagt.

Is denk ik ook erg afhankelijk van de grootte en vorm van je boezem, en die is bij iedereen verschillend. Maar over het algemeen, onder strakke kleding, vind ik een bh waar je zo de tepels doorheen kan zien, en dus door de kleding, echt geen gezicht!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 14:28

Galateia schreef:
Saskia schreef:Wat vinden jullie van beha's met voorgevormde cups? Hier is bijna niet anders te krijgen en ik vind het heel vervelend zitten :?

Bh's met voorgevormde cups vind ik heerlijk zitten. Het geeft dat extra beetje stevigheid en onder kleding zit het - vind ik - toch vaak wat mooier, zeker als je strakke kleding draagt.

Is denk ik ook erg afhankelijk van de grootte en vorm van je boezem, en die is bij iedereen verschillend. Maar over het algemeen, onder strakke kleding, vind ik een bh waar je zo de tepels doorheen kan zien, en dus door de kleding, echt geen gezicht!

:D Ik hoef hier helemaal niet meer te posten joh, dat doet Galateia al voor me ;)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 14:29

:mrgreen:

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 21 mei 2008 14:29

H&M is echt goed voor leuke setjes. Maar wat geven jullie er aan uit dan als ik het vragen mag? Soms zie ik iets leuks, maar weer erg duur :oops:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 14:29

Lang leve de uitverkoop 8)

Ik heb geen flauw idee wat ik er aan uitgeef. Ik merk het vanzelf wel als ik niet meer kan pinnen :wink:

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 21 mei 2008 14:31

Uitverkoop is heerlijk, maar vaak vind ik dan geen setjes meer in mijn maat :(

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 14:33

Heb trouwens zondag (het zoveelste) prachtige roze zijden (onder)jurkje gekocht met kanten randjes. Zo mooi... echt supergaaf... geen idee waar ik het ding bij zal dragen, maar ik bedenk wel wat. Dat ding was 19 euro in de Vanilia Outlet, oorspronkelijke prijs 80 euro. Dat laatste zou ik er dus nooit aan uitgeven, maar ik had hem toen al wel gespot. Nu hing hij in mijn maat in de Outlet, dus meteen meegenomen 8)

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 21 mei 2008 14:33

Galateia schreef:
88alries88 schreef:Ik heb ook geen setjes hoor! Aangezien mn moeder nog alles voor me wast, en ze graag commentaar geeft op mn ondergoed, koop ik wel mooie als we getrouwd zijn! Hoeft zij zich er niet meer druk om te maken! :wink:

Dit mag iemand me even uitleggen: wat heeft je moeder te maken met jouw lingerie?quote]

Tja, ik heb een moeder die altijd alles 'belachelijk' vind, omdat zij het nooit gedaan heeft. Mijn moeder is wat dat betreft gewoon ouderwets. Net als lingerie onder een trouwjurk erbij kopen: 'je kan toch gewoon een witte bh aandoen uit je kast?' :?
Natuurlijk heeft ze er verder niets mee te maken, maar om dat eindeloze gezeur te voorkomen laat ik het nu maar ff zo. Dat wil trwns niet zeggen dat ik alleen maar saaie witte bh's heb hoor, maar kanten setjes (wat ik vaak mooi vind) heb ik niet.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 21 mei 2008 14:34

Galateia schreef:

Dit mag iemand me even uitleggen: wat heeft je moeder te maken met jouw lingerie?

hehe dat had ik thuis ook alles wat afweek van de witte was kreeg commentaar want dan moest er apart gewassen worden enzo...

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 14:35

linde schreef:
Galateia schreef:

hehe dat had ik thuis ook alles wat afweek van de witte was kreeg commentaar want dan moest er apart gewassen worden enzo...

Dan doe je dat toch gewoon zelf?

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 21 mei 2008 14:39

Wat posten jullie toch flink door, heerlijk :D
Ik koop meestal m'n lingerie wel in setjes, of in ieder geval zo dat het wel bij elkaar past. Als het uitkomt trek ik het ook wel als set aan.
Maar soms ook niet, daar voel ik me dan niet rottig door ofzo. Soms is een andere strin of broekje onder die rok toch handiger, jammer dan dat het rood en groen is ;) Na m'n stopweek is het helemaal een warboel, want dan heb ik echt m'n favorieten :P

Trouwens, bij Ter Stal hebben ze ook leuke niet te dure setjes!
Laatst gewijzigd door Jo'tje op 21 mei 2008 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
pobody's nerfect

Terug naar “Archief”