kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 mei 2008 09:40

Ik hou dan wel weer van erg lange rokken, maar dan echt van die grondhang modellen. maar ze zijn super onhandig, dus ik heb ze eigenlijk amper aan.
spijkerbroeken vind ik ook een must, zo makkelijk, maar niet echt vrouwelijk (tenminste, mijn gewone spijkerbroeken niet, ik kan amper onderscheid maken tussen die van mij en die van mijn wederhelft).
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

André

Berichtdoor André » 21 mei 2008 10:30

Lalage schreef:Ik heb laatst voor het eerst sinds jaren een spijkerbroek gekocht, maar een dag later bleek hij te groot te zijn... :oops: Kan ik 't nog laten krimpen?
Jawel, binnenstebuiten (is dat een woord) wassen op 60 graden.
En dan kijken hoeveel dagen dat zo blijft. ;/
Ik speel al 7½ jaar voor huisman en dan probeer je wel eens iets. 8)

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 21 mei 2008 10:35

Spijkerbroeken zijn heerlijk :D Kun je ook lekker gympen of andere makkelijke schoenen onder dragen. Het kapotte wegdek hier is geen aanrader voor mooie schoentjes of hoge hakken :?
Nu het zomer word ga ik wel weer rokjes dragen, blote voeten in je slippers en je kunt zo op pad, heerlijk!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 10:38

rosalie83 schreef:
Galateia schreef:
rosalie83 schreef:
Galateia schreef:Dat underwear inderdaad: ik zou zo graag eens in de lingeriela van Rosalie willen neuzen :mrgreen:

Wat jij hebt met hemdjes, heb ik met underwear :mrgreen:

|:)|

Heel goed, Rosalie, dat hoor ik graag 8)

Maar... mijn lingeriecollectie is er ook eentje van formaat, alleen iets minder kleurrijk als de jouwe: roze, paars en wit zijn toch wel de hoofdkleuren :mrgreen:

Lachen ;) Ik heb echt zóveel! Effen in tig kleuren, maar ook streepjes, stipjes, beestjes, bloemetjes, kantjes, randjes, bedenk het maar :mrgreen: Ik heb één voorwaarde aan lingerie: het moet altijd íets stoers hebben, en niet alleen maar kantjes en strikjes :D

Maargoed, dit is misschien meer iets voor in het kleding en zo-topic :)

Hey Gala, heb jij ook een slippers-tik? :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 10:41

Ja 8)
Ik heb echt veel te veel slippers. Heerlijk. In allerlei kleurtjes (ok, in alle zachte romantische uitvoeringen dan), lekker makkelijk, kan niet beter als het zomer is :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 10:42

Ik vond het al net iets voor jou ook :) Naast stápels lingerie heb ik dus ook stápels slippers in alle soorten en kleuren :D

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 21 mei 2008 11:24

Ik heb idd een slipper tik...

En ik draag ook het liefst rokken, zitten heerlijk, luchtig, en heel vrouwelijk....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 11:54

lingerie, zo noem ik mn ondergoed niet eens, want zo 'netjes' ziet het er niet uit. Setjes heb ik al helemaal niet want die voedingsbh's en zwangerschapsbh's passen er toch niet bij :lol: En daarnaast, je ziet er niks van, de buitenwereld dan.

Ben vanmorgen wel geslaagd voor 1 setje positiekleding erbij! Twas weer een ramp, maar toch gelukt en redelijk 'goedkoop' (46,66 voor een rok en shirtje) Zag later bij de prenatal nog iets veeeel leukers, maar dat vond ik echt te duur, over 3 maanden gaat et de kast in voor wie-weet-hoe-lang

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 11:58

lammetje schreef:lingerie, zo noem ik mn ondergoed niet eens, want zo 'netjes' ziet het er niet uit. Setjes heb ik al helemaal niet want die voedingsbh's en zwangerschapsbh's passen er toch niet bij :lol: En daarnaast, je ziet er niks van, de buitenwereld dan.

Voedings- en zwangerschapsbh's kan je ook combineren. Als je een zwarte, witte of creme bh hebt, kan je hartstikke mooie zwarte, witte of creme slipjes erbij kopen toch? Of je hebt een witte bh en je koopt een mooi hemdje en broekje wat bij elkaar past in wit met een andere kleur of zo, weet ik veel, er is genoeg te bedenken!

En dat 'je ziet er niks van' begrijp ik nooit. Je wilt er toch gewoon voor jezelf alleen al mooi uitzien? Daarbij vindt je man het vast ook leuk :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mei 2008 11:59

ik ben juist altijd setjes aan gewoon omdat ik het mooi vind en mijn man ook :D

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 12:01

Tsja, en wat zijn setjes? Ik heb niet persé alleen maar setjes zoals ze in de winkel klaarhangen. Je kunt ook zelf dingetjes bij elkaar zoeken. Als het maar mooi staat bij elkaar en past qua kleuren.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 12:03

Voor mezelf vind ik het totaal niet belangrijk en vlieger ziet vaak de combinatie niet eens want ik hou mn bh echt niet aan ofzo snachts. Dan heb ik liever een leuk nachtjurkje oid.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mei 2008 12:03

ja dat bedoel ik ook kan ook dingen bij elkaar aan doen wat niet bij elkaar hoort maar de kleuren kloppen eigenlijk altijd wel

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 12:04

rosalie83 schreef:Tsja, en wat zijn setjes? Ik heb niet persé alleen maar setjes zoals ze in de winkel klaarhangen. Je kunt ook zelf dingetjes bij elkaar zoeken. Als het maar mooi staat bij elkaar en past qua kleuren.

hihi ik heb alleen maar wit opt moment, de andere kleuren zitten niet lekker ivm mn buik dus het past netjes :) Maar ik doelde meer op setjes met kant in mooie rode en zwarte en blauwe kleuren.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 12:05

lammetje schreef:
rosalie83 schreef:Tsja, en wat zijn setjes? Ik heb niet persé alleen maar setjes zoals ze in de winkel klaarhangen. Je kunt ook zelf dingetjes bij elkaar zoeken. Als het maar mooi staat bij elkaar en past qua kleuren.

hihi ik heb alleen maar wit opt moment, de andere kleuren zitten niet lekker ivm mn buik dus het past netjes :) Maar ik doelde meer op setjes met kant in mooie rode en zwarte en blauwe kleuren.

Andere kleuren zitten niet lekker? Dat snap ik niet :-s

Terug naar “Archief”