Hoe vier je een verloving?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 20 mei 2008 19:49

Wij zijn tijdens een vakantie in duitsland verloofd in alle rust. (06-02-06)
We hebben wel kaarten rond gestuurd, toen we die gingen posten (de dag ervoor) zagenze bij de receptie van het vakantiepark waar voor die kaarten waren, en de volgende ochtend kregen we van het park een hele doos met een ontbijt bezorgd vers en wel.

Verder hebben we wel enkele weken er na een etentje gegeven voor de familie.♦
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 20 mei 2008 20:07

@ Le Chat: ik heb ook al een wasmachine 8) . Die in m'n studentenhuis was verrot en ik heb aangeboden een nieuwe te kopen. Iedereen betaalt mij afschrijvingskosten en ik mag m meenemen als ik hier weg ga. Ideaal toch? :)

Wat die bestekcassette betreft; daar zou ik het ook echt niet in laten zittten. 't was gewoon super goed koop zo als set. Dat gaat later gewoon in de keukenla hoor. Zijn er echt mensen die dat in zo'n cassette laten zitten? (nooit geweten dan :D)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 20 mei 2008 20:08

wij hebben ook een cassette gekocht maar toen we hier kwamen wonen heb ik alles afgewassen en in de bestekla gelegd en dat gebruiken we gewoon altijd. Ik heb nog nooit gehoord van iemand die het erin liet zitten.
Bestek is om te gebruiken niet om in een cassette te laten zitten

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 mei 2008 20:13

ik ken wel zo iemand: mijn moeder.
Die heeft een bestekcasette met allemaal heel net bestek (ik vind het nu erg ouderwets, maar oke, toen was het modern). En in de keukenla heeft ze het gewone bestek. Net als mer borden. Ze heeft een wedgewood in de kast, en gewone borden in de keukenkasten. En dan nog moeten alle gewone borden en het gewone bestek bij elkaar passen, en alleen met een feestje ofzo komen de nette vorken en lepels en borden tevoorschijn :)

Ouderwets eigenlijk zeg :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 mei 2008 20:24

mijn schoonzus en zwager hebben het bestek ook gewoon in de casette laten zitten en die staat nu half schuin in hun kast. Staat erg mooi!!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 20 mei 2008 20:25

en die gebruiken het nooit?
Als ik iets koop dan gebruik ik het ook gewoon hoor het gaat jaren mee

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 mei 2008 20:27

tuurlijk gebruiken ze die!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 20 mei 2008 20:28

oke sorry hoor wist niet dat je boos werd :oops:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 mei 2008 20:30

boos??????

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 20 mei 2008 22:06

Johan81 schreef:Wij zijn tijdens een vakantie in duitsland verloofd in alle rust. (06-02-06)
We hebben wel kaarten rond gestuurd, toen we die gingen posten (de dag ervoor) zagenze bij de receptie van het vakantiepark waar voor die kaarten waren, en de volgende ochtend kregen we van het park een hele doos met een ontbijt bezorgd vers en wel.

Verder hebben we wel enkele weken er na een etentje gegeven voor de familie.♦

Leuk is dat!! Zo kregen wij ook gelijk een kaart van het Muiderslot mee, waar wij ons hebben verloofd.

@ Jaccootje.. Bij ons kwamen de ringen een week van te voren binnen. Zelfde avond moest DE foto genomen worden. Dag er na overlegd welke we zouden doen en diezelfde avond lagen ze afgedrukt in huis :lol:
In het weekend het plak werk gedaan en de post is de week door de deur uit gegaan. Eerst buiten europa, 2 dagen ervoor binnen europa en de avond voor het verloven de binnenlandse post.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 20 mei 2008 22:08

mijn bestek ligt in de la. Het bestek zat in een koffer en die gebruikt Optimatus nu als hij moet orgelspelen voor al zijn muziekbladen of boeken
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 20 mei 2008 22:57

Evelien schreef:boos??????

Je komt zo over omdat je a la paprikameisje elke zin beëindigd met een stuk of wat uitroeptekens. Het lijkt niet alleen alsof je boos bent maar ook alsof we je zonder die extra leestekens niet begrijpen ofzo.

Ik begon er van PPM net aan te wennen begin jij weer.. 8)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 20 mei 2008 23:01

Mijn bestek van de cassette ligt overigens gewoon in de la. En aangezien Willem-Peter er een handje van heeft vanalles te ontvreemden om elders (lees onderweg) zn brood te smeren en vervolgens niet mee terug te brengen ben ik al aardig door mn 12-delig spul heen.

Afijn, straks schaften zn collega's in de keet op chique en eten wij met plastic vork en mes, heeft ook zo zn charmes :mrgreen:

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 20 mei 2008 23:03

jamillah schreef:Mijn bestek van de cassette ligt overigens gewoon in de la. En aangezien Willem-Peter er een handje van heeft vanalles te ontvreemden om elders (lees onderweg) zn brood te smeren en vervolgens niet mee terug te brengen ben ik al aardig door mn 12-delig spul heen.

Afijn, straks schaften zn collega's in de keet op chique en eten wij met plastic vork en mes, heeft ook zo zn charmes :mrgreen:

Zo heeft alles zn charmes :mrgreen: :mrgreen:
Szent az Úr

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mei 2008 07:55

jamillah schreef:Mijn bestek van de cassette ligt overigens gewoon in de la. En aangezien Willem-Peter er een handje van heeft vanalles te ontvreemden om elders (lees onderweg) zn brood te smeren en vervolgens niet mee terug te brengen ben ik al aardig door mn 12-delig spul heen.

kun je dan niet gewoon heel de cassette met hem mee geven? :D

Terug naar “Archief”