Zwanger deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 20 mei 2008 13:40

Jij met je Michelin-fase :P

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 20 mei 2008 13:43

Ja sorry, maar die vind ik ECHT zo ontzettend lelijk. Een mini-mensje dat net geboren is, kan meestal nog wel. Maar er komt een moment en dan zijn ze dik, kwijlen ze de hele tijd, etc. En dan zijn ze nog steeds even lief en schattig, maar mooi? Nee.

Dat zit echt diep, zeg. Zaterdag waren we bij vrienden waar ook weer vrienden van hun waren, die allemaal kleine kinderen hebben. Nou, mijn mening werd nog even bevestigd: ik zat er naast eentje en ik moest echt de spetters en de rondzwengelende spekarmen ontwijken :|
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 mei 2008 13:45

hier zijn ze nooit dik geweest hoor :wink:

maar eigenlijk he.. als ik mocht kiezen.. geef mij dan ook maar meteen een peuter :lol: is veel leuker

sela

Berichtdoor sela » 20 mei 2008 13:46

en toch.. en toch..

Mijn kleen, kleen Noeske

Gelijk een daske zijt ge dik,
gelijk een kwartelke van kwik,
gelijk een moorke soms zo zwart,
mijn kleen, kleen dochterke, mijn hart.

Maar nu gewassen je daar zit,
daar is geen engelke zo wit,
daar is geen lammeke zo zoet,
mijn kleen, kleen dochterke, mijn bloed.

Ik hef je op de okselkes omhoog,
ik zie een sterreke in elk oog,
en voor mijn armoe word ik blind,
mijn kleen, kleen dochterke, mijn kind.

Rene de Clercq

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 20 mei 2008 14:03

vind noes ook echt een mooi meisje!!! Dus er bestaan wel degelijk mooie baby's 8)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 mei 2008 15:18

mini-Chineesjes vind ik zooooo cute :)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 mei 2008 15:26

Eigenlijk heb ik helemaal niets met buitelandse kinderen :oops: . ik houd toch echt meer van "gewone" Hollandse kinderen. ( daar bedoel ik verder niets mee, maar ik vind een kleurtje gewoon niet zo mooi...ik viel ook altijd op gewonen Hollandse mannen en ook niet op exotische types).

Nu denkt mijn man daar eigenlijk precies hetzelfde over. Voordat wij wisten of we überhoupt wel kinderen konden krijgen hebben we wel eens gesproken over adoptie of over medische behandelingen om zwanger te worden. Over adoptie waren we het snel eens, dat wilden we beiden niet maar ik zou wel openstaan voor het medische traject, maar mijn man ook niet. Die is van het standpunt.....als er kinderen komen zijn ze van harte welkom, lukt het niet, dan is het ons niet gegeven. Gelukkig is dat laatse niet gebeurt, maar we hebben het er wel over gehad.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 20 mei 2008 15:39

Ik vind exotische kinderen echt zo ontzettend mooi! Op mijn werk heb ik klassen vol... heerlijk!

Vroeger viel ik juist altijd op exotische types. Ik was ervan overtuigd dat ik ging trouwen met een donkere man. Daar viel ik ook op. Dat zouden mooie halfbloedjes van kinderen worden...

Maar ja, toen kwam ik mijn man tegen, werd op slag verliefd en helaas... hij is een oer-Hollander. Maar wel eentje met een ietwat exotisch uiterlijk door zijn hele donkere lange haren. Misschien dat ik daarom toch op slag verliefd werd op hem... :wink:

En uiteindelijk... komt alles goed. Want die prachtige exotische kindjes, die krijg ik alsnog :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 20 mei 2008 15:44

Donkergetinte kindjes die net geboren zijn... Het zijn net aapjes.
Als ik naar de kinderafdeling moet, ga ik eerst ff aapjes kijken.
Ze zijn zo schattig :mrgreen:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 mei 2008 17:17

julia is nu ook een meisje met lekkere kakwangen! iedereen mag haar lelijk vinden! maar ik vind haar de moooooiste!

tja.. tis gezond... zo lekkere kakwangen, en bijtbillen!! ze heeft ook altijd nog van die fel rode wangen, zo h ollands als ik weet niet wat!! heeeeerlijk! :oops:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 20 mei 2008 18:32

rosalie83 schreef:Het valt me op dat iedereen zegt over een babyfoto 'wat een mooi kindje', 'wat een mooi meisje' etc. Misschien rare vraag, maar vinden jullie dat nou ook echt? Ik vind baby's eigenlijk nooit mooi :oops: :mrgreen:

Sommige baby's vind ik wel mooi idd...
Sommige zien er niet uit..

Wel leuk dat iederen zijn of haar kind de mooiste vind. Gelukkig maar.

Als baby's ouder worden en idd dikker dan vind ik het ook niet echt mooi meer...Tegen die tijd dat ze gaan lopen enzo en haartjes krijgen vind ik ze wel weer coowl worden...

Maar er zijn uitzonderingen, mooie kindjes blijven er altijd!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 20 mei 2008 18:50

Nou, hier een hollandse michelin :wink: baby! Je hebt tenminste wat om te knuffelen. En idd je eigen baby vind je de allermooiste!!!

Afbeelding

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 20 mei 2008 18:54

Ze is idd wat boller (maar dat is baby eigen) Maar ze straalt geweldig. Leukkkkk
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 20 mei 2008 19:33

Dan had je de kids van m'n zus moeten zien :shock: die waren echt dík, terwijl ze alleen amar borstvoeding kregen, en als je ze nu niet (3 en 5) ze zijn broooodmager...

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 20 mei 2008 20:15

Ik ben het wel met Galateia eens dat baby´s van rond de 2-3 maanden echt lelijk worden. Ze zijn dan echt nog wel lief maar gewoon even niet knap :D . Ik heb nog maar weinig baby´s gezien van die leeftijd die echt mooi waren. Donkere baby´s zijn rond die leeftijd wel een beetje knap.

Donkere kindjes zijn sowiezo schattig. Ik trouw later met een donkere man dan krijg ik van die heerlijke halfbloedjes 8) . Ik werk heel de dag met Antiliaanse kindjes, hun gedrag mag dan af en toe wat te wensen overlaten maar knap zijn ze zeker :P .

Terug naar “Archief”