Grinnik, ik ook nietrosalie83 schreef:Het valt me op dat iedereen zegt over een babyfoto 'wat een mooi kindje', 'wat een mooi meisje' etc. Misschien rare vraag, maar vinden jullie dat nou ook echt? Ik vind baby's eigenlijk nooit mooi![]()

Moderator: Moderafo's
Grinnik, ik ook nietrosalie83 schreef:Het valt me op dat iedereen zegt over een babyfoto 'wat een mooi kindje', 'wat een mooi meisje' etc. Misschien rare vraag, maar vinden jullie dat nou ook echt? Ik vind baby's eigenlijk nooit mooi![]()
ajl schreef:trijntjejohanna schreef:ik denk dat 62 wel een beetje erg groot is ajl hoor...
Matteo was 3950 gram! en 50 cm! en hij heeft toch wel 6 week maat 50 aangehad! dat was in het begin zelfs nog aan de ruime kant!!
In mijn familie wordt over het algemeen geen enkel kind geboren onder de 8 pond. De mijne ligt nu ook erg voor op groei. Daarnaast is iedereen erg lang...mn broers zijn > 2 meter en bij hun geboorte ook ongeveer 55 cm. Mijn man is ook niet echt klein, dus ik denk dat wij geen kleintje krijgen.
rosalie83 schreef:Het valt me op dat iedereen zegt over een babyfoto 'wat een mooi kindje', 'wat een mooi meisje' etc. Misschien rare vraag, maar vinden jullie dat nou ook echt? Ik vind baby's eigenlijk nooit mooi![]()
MissF schreef:Grinnik, ik ook nietrosalie83 schreef:Het valt me op dat iedereen zegt over een babyfoto 'wat een mooi kindje', 'wat een mooi meisje' etc. Misschien rare vraag, maar vinden jullie dat nou ook echt? Ik vind baby's eigenlijk nooit mooi![]()
Ik vind kindjes vanaf een maand of 6 en ouder pas mooi worden, haha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten