Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Wij hebben onze verloving uitgebreid gevierd, want dat leverde ons een hele uitzet op en aangezien we geen geld hadden, konden we die wel gebruiken![]()
Het was trouwens een enorm feest. Met ongeveer evenveel mensen als op onze bruiloft. We hadden een zaaltje gehuurd, eten en drinken enorm groot ingeslagen, vrienden en broers/zussen deden de bediening (voor zover nodig, mensen hebben zelf handen en benen) en de cadeaus... nou, we hoefden niks meer te kopen
LeChat schreef:Een bestekcassette, daar heb ik dan ook weer niet zoveel mee - als je toch bij elkaar passend bestek (van Blokker bijv.) hebt, dan is het toch ook goed, hoeft toch niet persé in een cassette te zitten? Ik zei tegen m'n vriend dat je dat ding toch ergens in een kast zet en 'm nooit meer ziet en het bestek dat je het meeste gebruikt gaat ergens in een keukenla
Daphne schreef:LeChat schreef:Een bestekcassette, daar heb ik dan ook weer niet zoveel mee - als je toch bij elkaar passend bestek (van Blokker bijv.) hebt, dan is het toch ook goed, hoeft toch niet persé in een cassette te zitten? Ik zei tegen m'n vriend dat je dat ding toch ergens in een kast zet en 'm nooit meer ziet en het bestek dat je het meeste gebruikt gaat ergens in een keukenla
Ik heb wel een bestekcassette, maar al dat bestek haal je gewoon uit de doos en leg je in de keukenla, veel te veel gedoe om dat in de cassette te laten zitten. Ik vind het juist mooi om alles van hetzelfde te hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten