De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 19 mei 2008 19:15

pol schreef:
Memmem schreef:
*Annet* schreef:ik heb een ah folder met joker stickers waar ik niets mee doe

wie zijn adres pb-t krijgt ze opgestuurd!

Ik heb ze net bij het oud-papier gegooid maar als iemand ze wil hebben haal ik ze er wel weer uit.

Hier halen we ook wel eens speelgoed bij de kringloopwinkel, rommelmarkt is ook leuk. Alleen zijn de mensen hier nogal zuinig, er ligt bijna nooit mooi spul voor weing geld.

Pol, kan je oppaskindje ook naar buiten bij jou? Bij ons doen ze namelijk bijna niet anders.

Ja, hij kan hier heerlijk in de tuin spelen, zandbak, glijbaan, met mooi weer zwembad, wip, duowip, bal, kortom zon beetje alles wat in peuterland leuk is. Maar het leukste...... sleutelen, breken, slopen, etc. Hij zoekt uitdaging. Die meiden van mij gaan zitten fantaseren, popje fles, pannekoeken bakken, stroop erop en alles spelen ze na. Dat vind hij niks en verdiept zich liever in het hoe het in elkaar zit, batterijen uit afstandsbediening, kijken hoever ik kan buigen voordat het barst etc. Daarom zoek ik geschikt speelgoed en vraag hier om advies aan al die jongensmoeders.

Je hebt ook auto's? die je in en uit elkaar kan schroeven. Misschien is zoiets wat?
Ben wel een jongensmoeder maar de onze hebben gelukkig niet zo'n sloopneiging. Hier heb ik wel altijd alles volliggen met takken en stokken, ik ben van plan een "stokkenmand" in te gaan stellen. Verder fietsen de jongens veel, stoepkrijt is ook wel leuk, soms bellenblaas, trampoline springen bij de buren en lekker met veel kinderen samen "op de steeg" spelen.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 19 mei 2008 19:34

tante-tortel schreef:Mijn dochter heeft nog wel gewoon zo een zitje gekocht. Helemaal nieuw en mag ook op haar wagen. Je moet alleen niet je wagen met een kind erop los laten staan dan kan hij kantelen.

Als je het zo jammer vind om niet meer te fietsen waarom koop je dan niet een fietskar voor achter je fiets? Reuze handig en volgens mij ook best wel tweedehands te verkrijgen.

Ik had hier trouwens een tweelingwagen ( toen ik twee oppaskindjes van dezelfde leeftijd had) die ingeklapt net zoveel plaats innam als een gewone ingeklapte kinderwagen. Dus qua ruimte die het inneemt valt het reuze mee.

De wagen kantelt ook niet, maar de wagenbak alleen wel, hij 'breekt' af op de bevestiging als er een zwaar kind op het voeteneinde gaat zitten omdat er geen ondersteuning op zit.

Mijn wagen ingeklapt past hier ook niet normaal maar uitgeklapt heb ik er precies een plekje voor in de gang zodat hij niet ind e weg staat. Omdat ik hem nu ook zelden gebruik voor korte ritjes heb ik ze dus all2 nodig, tja dan wordt het wel erg vol en in de schuur gaat het allemaal stuk ivm vocht en schimmel :?

-----------

Dat de bof heerste wist ik dus niet, vermoed dat dat het dan is, ze ligt gelukkig heerlijk te slapen met een paracetamolletje dus ik hoop dat ze er niet al te veel last van krijgt! Zal morgen nog even de ha bellen, moest ik doen zodra ze koorts kreeg ivm dat rode oortje.

en hier nog wat Sarah spam 8)

Trots op mn eigen bank!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lekker gek doen:
Afbeelding

'bedje' in de kamer gemaakt:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 19 mei 2008 19:38

Lieve foto's Lammetje! Wat zit ze parmantig op dat bankje :)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 19 mei 2008 19:41

ja ze is zooo trots dat ze nu dr éigen bank heeft :mrgreen: ze wil niet meer in de kinderstoel eten, maar op dat bankje! Tja.... brood en warm eten mag niet, maar ontbijtkoek kan ik niet verbieden hoor als ze zo trots kijkt :D

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 19 mei 2008 19:44

Haha, prachtig!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 19 mei 2008 19:52

Gave foto's Lammetje.
Mooi meisje die Sarah...
Beseft ze al beetje dat ze broertje of zusje krijgt?
(en je hebt al een lekker dikke buik zeg...(zag het in zwangersschapstopic))
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 19 mei 2008 19:54

volgens mij snapt ze er niks van maar ze weet wel waar de baby zit en geeft dan ook kusjes. Of ze ook echt weet wat een baby is.....

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 19 mei 2008 20:32

lammetje schreef:
tante-tortel schreef:Mijn dochter heeft nog wel gewoon zo een zitje gekocht. Helemaal nieuw en mag ook op haar wagen. Je moet alleen niet je wagen met een kind erop los laten staan dan kan hij kantelen.

Als je het zo jammer vind om niet meer te fietsen waarom koop je dan niet een fietskar voor achter je fiets? Reuze handig en volgens mij ook best wel tweedehands te verkrijgen.

Ik had hier trouwens een tweelingwagen ( toen ik twee oppaskindjes van dezelfde leeftijd had) die ingeklapt net zoveel plaats innam als een gewone ingeklapte kinderwagen. Dus qua ruimte die het inneemt valt het reuze mee.

De wagen kantelt ook niet, maar de wagenbak alleen wel, hij 'breekt' af op de bevestiging als er een zwaar kind op het voeteneinde gaat zitten omdat er geen ondersteuning op zit.

Mijn tante heeft ook een zitje, maar dat kan ze naast de kinderwagen aansluiten. Je kunt zo opklappen en staat er dan tegenaan. Is bevestigd met een of 2 stukken aan de rechterstang van de kinderwagen. Ik zal eens kijken of ik foto van kan vinden of maken.
Leef je droom.

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 19 mei 2008 20:42

Afbeelding
Dat heeft mijn tante ook, zo'n stoeltje bijaan. Je kunt opzij klappen en leunt niet op kinderwagen, heeft eigen wieltje.
Leef je droom.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 19 mei 2008 21:17

Leuke foto's lammetje!
Dat lijkt me ook een handig ding voor aan de kinderwagen!

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 19 mei 2008 21:22

phoe jullie gaan zo hard t is niet bij te houden ;)
Waar kan ik het vorige topic nog terug vinden? :oops:

Zaterdag hadden we jubileumdag van onze kerk. Sophie heeft zich ook heel goed gedragen en lekker mee gegeten s avonds. Daarna werd ze door mijn schoonouders opgehaald.
Ze is op het moment zooo stout he af en toe..

ik probeer morgen weer helemaal bij te lezen als het lukt... :oops:
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 mei 2008 21:34

Lammetje wat een mooie foto's van Sarah

deze vindt ik erg mooi:

Afbeelding

zomaar
Mineur
Mineur

Berichtdoor zomaar » 19 mei 2008 21:38

Onze dochters schelen ook maar 16 mnd. jongste is nu 4 mnd. en hier gebruik ook gewoon een plankje achter de wagen, en gaat prima, dacht dat het vervelend liep, maar dat viel reuze mee. En meestal wil de oudste lopen dan klap ik hem gewoon terug, en heb dan nergens last van. En ga ik toch wat verder dan gebruik ik onze bolderkar, jongste in de maxicosi en de ander loopt mee of zit er gezellig bij. Voordeel is dat je dan ook nog lekker veel mee kan nemen. Moet je wel een grote bolderkar hebben want daar zit nog wel verschil in.

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 19 mei 2008 21:51

Wat een ontzettend leuke foto's van Sarah, Lammetje!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 mei 2008 07:48

dat bankje gaaaf... k had em in een of andere folder zien staan, maa rjulia is er nu nog te klein voor!

Terug naar “Archief”