pol schreef:Memmem schreef:*Annet* schreef:ik heb een ah folder met joker stickers waar ik niets mee doe
wie zijn adres pb-t krijgt ze opgestuurd!
Ik heb ze net bij het oud-papier gegooid maar als iemand ze wil hebben haal ik ze er wel weer uit.
Hier halen we ook wel eens speelgoed bij de kringloopwinkel, rommelmarkt is ook leuk. Alleen zijn de mensen hier nogal zuinig, er ligt bijna nooit mooi spul voor weing geld.
Pol, kan je oppaskindje ook naar buiten bij jou? Bij ons doen ze namelijk bijna niet anders.
Ja, hij kan hier heerlijk in de tuin spelen, zandbak, glijbaan, met mooi weer zwembad, wip, duowip, bal, kortom zon beetje alles wat in peuterland leuk is. Maar het leukste...... sleutelen, breken, slopen, etc. Hij zoekt uitdaging. Die meiden van mij gaan zitten fantaseren, popje fles, pannekoeken bakken, stroop erop en alles spelen ze na. Dat vind hij niks en verdiept zich liever in het hoe het in elkaar zit, batterijen uit afstandsbediening, kijken hoever ik kan buigen voordat het barst etc. Daarom zoek ik geschikt speelgoed en vraag hier om advies aan al die jongensmoeders.
Je hebt ook auto's? die je in en uit elkaar kan schroeven. Misschien is zoiets wat?
Ben wel een jongensmoeder maar de onze hebben gelukkig niet zo'n sloopneiging. Hier heb ik wel altijd alles volliggen met takken en stokken, ik ben van plan een "stokkenmand" in te gaan stellen. Verder fietsen de jongens veel, stoepkrijt is ook wel leuk, soms bellenblaas, trampoline springen bij de buren en lekker met veel kinderen samen "op de steeg" spelen.