Moderator: Moderafo's
MrSokkie schreef:[S] schreef:Daarom zit ik ook nog steeds in de overwegingsgfase. Het is wel veel geld voor een computerspel(als je de console+spel wil kopen +eigenlijk een hd scherm) maar o-zo vet dat GTA4!
Ik krijg een smak belastinggeld terug waar ik nu op zit te wachten, ruim voldoende voor een PS3 en een paar spellen (GT5 prologue, Assassins'Creed, GTA4, Ratchet and Clank)
Mijn ouders hebben een HD tv, dus dat scheelt.
CaptainCaveman schreef:MrSokkie schreef:[S] schreef:Daarom zit ik ook nog steeds in de overwegingsgfase. Het is wel veel geld voor een computerspel(als je de console+spel wil kopen +eigenlijk een hd scherm) maar o-zo vet dat GTA4!
Ik krijg een smak belastinggeld terug waar ik nu op zit te wachten, ruim voldoende voor een PS3 en een paar spellen (GT5 prologue, Assassins'Creed, GTA4, Ratchet and Clank)
Lucky bastard.![]()
![]()
Assassin's Creed lijkt me ook wel wat, ja.
MrSokkie schreef:CaptainCaveman schreef:MrSokkie schreef:[S] schreef:Daarom zit ik ook nog steeds in de overwegingsgfase. Het is wel veel geld voor een computerspel(als je de console+spel wil kopen +eigenlijk een hd scherm) maar o-zo vet dat GTA4!
Lucky bastard.![]()
![]()
Ik heb het gezien op een gammel superklein tvtje en zelfs daar viel mijn mond alvan open. Nog drie weken en dan hopelijk het gips eraf, en genoeg geld voor mijn eigen game-based fysiotherapie
CaptainCaveman schreef:MrSokkie schreef:CaptainCaveman schreef:MrSokkie schreef:[S] schreef:Daarom zit ik ook nog steeds in de overwegingsgfase. Het is wel veel geld voor een computerspel(als je de console+spel wil kopen +eigenlijk een hd scherm) maar o-zo vet dat GTA4!
Lucky bastard.![]()
![]()
Ik heb het gezien op een gammel superklein tvtje en zelfs daar viel mijn mond alvan open. Nog drie weken en dan hopelijk het gips eraf, en genoeg geld voor mijn eigen game-based fysiotherapie
Lol.En gelijk heb je.
Misschien dat ik in de toekomst ook nog wel eens 22" scherm aanschaf, voor € 220 heb je al een leuk scherm. HD komt nog wel eens in de toekomst, dat kost me nu net even iets teveel.
smArtjan schreef:Ik ben op dit moment bezig met een soort van strategie-game op www.ikariam.org
Gewoon browser based dus overal te spelen en het leuke is dat je inkomsten e.d. gewoon doorlopen als je offline bent.
Eigenlijk voor het eerst dat ik dit doe, maar erg leuk!
MrSokkie schreef:smArtjan schreef:Ik ben op dit moment bezig met een soort van strategie-game op www.ikariam.org
Gewoon browser based dus overal te spelen en het leuke is dat je inkomsten e.d. gewoon doorlopen als je offline bent.
Ik ben ook net begonnen. Welke realm zit je? Ook Epsilon? Misschien kunnen we een alliantie sluiten. Mijn naam daar is Mortlach.
*ziet mogelijkheden een nieuw refowebspel op te zetten* Nieuw topic in de slowchat om mensen te ronselen??
MrSokkie schreef:smArtjan schreef:Ik ben op dit moment bezig met een soort van strategie-game op www.ikariam.org
Ik ben ook net begonnen. Welke realm zit je? Ook Epsilon? Misschien kunnen we een alliantie sluiten. Mijn naam daar is Mortlach.
*ziet mogelijkheden een nieuw refowebspel op te zetten* Nieuw topic in de slowchat om mensen te ronselen??
jip_86 schreef:MrSokkie schreef:smArtjan schreef:Ik ben op dit moment bezig met een soort van strategie-game op www.ikariam.org
Ik zit ook op Epsilon. Alleen heb al een alliantie.
MrSokkie schreef:jip_86 schreef:MrSokkie schreef:smArtjan schreef:Ik ben op dit moment bezig met een soort van strategie-game op www.ikariam.org
Ik zit ook op Epsilon. Alleen heb al een alliantie.
Kan ik me daarbij aansluiten? Ik moet ondertussen ook grondstoffen gaan ruilen. Ik heb zelf druiven maar het steen nodig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten