Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 08 mei 2008 09:29

Hm.. kheb echt vanalles gedroomd. Maar in de meeste gevallen was ik op de weg. De eerste keer regende het enorm en ik zat in een klein busje. De chauffeur reed echt enórm hard en vergat daardoor een bocht te nemen waardoor we ongeveer 200 meter naar beneden vielen :? Op dat moment werd ik gelukkig wakker. Daarna weer in slaap gevallen en toen werd ik gebeld door iemand terwijl ik aan het verhuizen was. Het was iemand uit onze kerk, maar na een tijdje bleek het toch mn vriend te zijn :roll: Ik was alleen boos op hem, omdat hij onze hond heeeellll veel aandacht gaf en hij mij helemaal geen aandacht gaf, dus gooide ik mn telefoon uit het raam, zodat ik hem niet meer kon horen.

En nog veel meer vaagheden :)
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

Maaike

Berichtdoor Maaike » 08 mei 2008 18:23

Ik was in de kerk, en het was helemáál niet druk. Voordat de dienst begon gedroeg de helft van de aanwezigen zich al enorm asociaal. Halverwege de dienst stopte de ds. maar, want zo wilde hij niet preken.

:roll:

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 12 mei 2008 12:54

Ik oefende allerlei stoottechnieken in mijn droom - blijkbaar bereid ik me geestelijk ergens op voor 8)

Michael
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Michael » 16 mei 2008 12:57

Ik stond in een rij van monniken. Elke monnik gaf een visioen door aan de volgende middels een moment oogcontact. Ik herinner me dat ik toen het mijn beurt was diep onder de indruk zei: "Mijn God, dat is alles wat er is."

Wat ik gezien heb kan ik me niet herinneren... Misschien is dat maar beter ook ;)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 16 mei 2008 15:01

dat ik ontslagen werd :?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 16 mei 2008 22:48

Dat collega's voor me hadden geregeld dat m'n vriend onverwachts kwam :lol:

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 20 mei 2008 17:07

Over heeeeel veel. In ieder geval weet ik nog dat mn vriend in elkaar werd geslagen door 2 jongens (waarom weet ik niet), terwijl ze mij hadden vastgebonden. Dus ik kon niks doen en moest maar toekijken.

Niet heel leuk ofzo 8)
Wacht niet, tot de dag voorbij is...

N'attends pas que le jour se lève...

=)

Guus Geluk
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Guus Geluk » 20 mei 2008 18:30

Euhm.. iets heel vaags over een jongen die ik amper ken. Komt vast door het msn gesprek de avond ervoor :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 mei 2008 08:16

we lagen met 6 vrienden in bed en we waren in griekeland en elke keer kwamen er mensen langs met lampjes kaarsjes enz en op een duur mochten we het eiland niet meer af omdat er een alcohol controle was
:mrgreen: :mrgreen:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 22 mei 2008 21:10

Het zal afgelopen weekend geweest zijn, dat ik dat gedroomd heb. Zo niet, dan het weekend er voor. In de nacht van vrijdag op zaterdag.

Ik droomde over de islamisering van Nederland. Ik bevond me in een stad, die ik in mijn gedachten met Amersfoort associeer. En ik stond bij een kanaal, in mijn gedachten het Valleikanaal, alleen zag het er geloof ik toch wel wat anders uit. Ik zag dat daar diverse minaretten van moskeeën overeind staan.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 23 mei 2008 01:09

Vast geen lucide droom van jou 8)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 mei 2008 08:56

Mijn man, ouders en ik maakten een lange terktocht door één of ander land, van bungalowtje naar bungalowtje. Op een gegeven moment liepen we op een soort camping, en ik liep op blote voeten. We liepen over een veld waar mensen aan het volleyballen waren. Opeens zag ik allemaal 'egels', maar het bleken stinkdieren te zijn. En die mensne waarschuwden ons dat die allemaal op ons af zouden komen en al die troep op onze voeten zouden laten komen. Dat vond ik vreselijk, want ik liep op blote voeten.

Toen werd ik wakker :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

no-one
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor no-one » 23 mei 2008 13:09

Dat ik in de trein zat, en achterna gezeten werd door de conducteur, de hele trein door :roll:
Kennis is macht maar wijsheid is rijkdom

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 29 mei 2008 09:09

Mijn droom van vannacht ging over een uitje/vakantie ergens heen, met wat bekenden uit Amersfoort, zoiets was het. Iemand had een zwarte VW Golf GTI (Golf V).

Afbeelding
Zo eentje dus, maar dan in zwart.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 30 mei 2008 15:36

Mijn auto heeft afgelopen dagen nogal wat problemen gehad en vannacht droomde ik dat ik mn auto naar de garage bracht (in real life net gedaan).
De rit naar de garage is een rit van 5 km. Maar het duurde maar en duurde maar en het was ontzettend donker.
Uiteindelijk kwam ik aan en toen lag mn auto half uit elkaar, omdat ik veel onderdelen verloren had onderweg.
De monteur keek wel vreemd op toen die mn auto of karkas zag. :roll:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Terug naar “Slow Chat”