De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 15 mei 2008 22:45

zooo toch nog ff bijgelezen kon het niet laten :oops:
mijn ogen vallen half dicht inmiddels want het is allang bedtijd geweest zie ik :wink: (alhoewel sophie vanmorgen ook tot half 10 geslapen heeft, maar dat komt omdat ze met die warmte s avonds slecht inslaapt).

Over de bumbo, ik heb m ook heeeeel veel gebruikt hoor! Tot 16 maanden zat ze er altijd nog in onder de douche. Ideaal want het badje klom ze met 9 maanden al uit. Natuurlijk kon ze ook wel uit die bumbo maar dat deed ze niet.
hij gaat trouwens in de verkoop, heb er vanaaf nog foto's van gemaakt voor op MP :mrgreen:

Wat de bikini's betreft, ik zou nooit in bikini over straat gaan goed figuur of niet. Vind het gewoon te bloot. Spaghettibandjes kan, maar alleen als het heel warm is en dan nog vind ik het altijd een beetje twijfelachtig. Maar dat is ieders eigen keus. Ik zou Sophie ook niet zo snel over straat laten gaan in haar badpak denk ik. In de tuin is het natuurlijk iets anders!
Vorig jaar liepen hier twee kindjes gewoon in hun blootje over straat, dat snap ik dus echt niet he :roll:

Beterschap nog voor Matteo (die was het toch die zo'n koorts had?)
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 16 mei 2008 05:56

Wat een ideaal ding die bedbeveiliging. Kan die klusser ook niet bij ons komen. Rianne is afgelopen nacht 7x haar bed uitgeweest. Tussen 3 en 5 uur. Bah! Ze kon niet slapen, en wij zodoende ook niet... :roll:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 16 mei 2008 08:08

Leuke foto's meiden!! Idd zijn wij vrouwen/moeders rijk bevoorrecht dat wij niet op een duf kantoor oid hoeven te hangen maar lekker buiten kunnen zitten.

Voor het land is het goed dat het regent, voor de kids niet. Danny wil buiten spelen maar dat kan niet omdat het regent. Hij heeft een regenjas gevonden in de schuur en die wil hij aan. :lol: Hij is eindelijk beetje zindelijk aan het worden (is al bijna 3,5 dus dat wordt tijd) Bij mij duurt het altijd zo lang, bij jullie ook? Zie kleine pol al op de pot, is dat dagelijks werk of voor de foto?

We hebben gezinsuitbreiding in de vorm van een skeeeeeeeeeeetig konijntje van 8 weken oud. Een hangoor en een staand oor. De oudste heeft zelf een hok in elkaar getimmerd en goed ook! Vind het wel goed als kinderen met dieren om leren gaan. We hebben er nu de ruimte voor dus willen een ren met kippen en konijnen enzo.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 16 mei 2008 09:03

leuke foto's van Sophie!!!

Sarah heeft dus NIET doorgeslapen :( Vanaf half 1 tot half 3 ongeveer liggen krijsen! Er was 'niks' aan de hand dus we hebben haar laten liggen, maar tis echt een volhoudertje! Wat ze nu heeft, niks lichamelijks iig, maar waarschijnlijk dromen/angst...
Liedjes zingen helpt niet, ze wordt wakker zodra je er mee stopt en begint dan weer opnieuw. Ik had vannacht het idee dat ze graag tussenin wilde, maar daar begin ik niet aan voordat het 6 uur is. Dus vanmorgen vanaf half 7 tot half 10 bij mij in bed gelegen én geslapen! Ik heb mn slaap een beetje in kunnen halen, nu vlieger nog :wink:

Zit er over te denken, zodra de verbouwing hier achter de rug is (waar ik niet aan mag meehelpen :roll: ) om Sarah in dr peuterbedje te laten slapen, kijken hoe dat gaat. Maar ik ben bang dat ze dan om de haverklap eruit komt zetten.... :)

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 16 mei 2008 09:04

@Annet,
Leuk joh een konijn.
Dat vinden de meeste kinderen prachtig dieren.
Wij hebben ook een konijn en kippen, nou hoe vaak de kinderen al niet een hele poos bij de dieren hebben zitten kijken, echt vaak.
Het is ook wel leuk als het konijn wat kan hebben, want hij wordt hier door iedereen beetgepakt en geknuffeld, hij vind het wel best en de kinderen leren zo met dieren omgaan.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 16 mei 2008 09:09

Wat vervelend Lammetje.
Zeker nu je zwanger bent, heb je je rust hard nodig en je man natuurlijk ook want die moet heel de dag arbeiden.
Hier komt altijd een meisje en die doet precies net als jou dochter, ook dromen, verder weinig aan de hand maar wel uren huilen.
Dat meisje krijgt nu pilletjes zodat ze beter zal slapen, maar die helpen echt niet.
Moeilijk wat je aan zoiets moet doen.
Waarschijnlijk als ze bij jullie in bed mag, dat ze gewoon lekker slaapt, maar ja dan wil ze dat altijd.
Slaapt ze s' middags wel goed?
Ppff, succes ermee!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 16 mei 2008 10:33

bij ons in bed slaapt ze ook niet, op vakantie geprobeerd omdat ze zo'n rot bedje had (lag op de grond, helemaal doorgezakt bedje) maar dat vond ze natuurlijk wel erg gezellig :x :P
Smiddags slaapt ze zo'n 3 kwartier tot anderhalf uur, ligt er helemaal aan hoe moe ze is en of ze ergens wakker van wordt.

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 16 mei 2008 10:38

Hele leuke foto's van Sophie! Mooie donkere ogen en haren heeft ze.

@ Jamillah: Ik vroeg dat :wink: . Gaat snel joh!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 16 mei 2008 11:01

Gaat inderdaad snel! Boudin wordt 19 juni alweer 3 :shock:

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 16 mei 2008 11:14

Echt? Ik weet nog dattie geboren werd :P . Haha, dat was op het GeraldTroost-forum toen 8) .

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 16 mei 2008 12:14

Annemiek was met 2 en half droog en sinds een paar maanden ook snachts.
Rianne zegt het wanneer het gebeurt is, met mooi weer hebben we het geprobeerd, maar de drollen lagen naast het zwembad, dus dat was nog geen succes. Luier maar weer om en over een maand of 2 maar weer proberen.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 16 mei 2008 12:18

m'n nichtje was 1,5! Was wel heel extreem volgens mij...Tja...ze wilde alsmaar op de wc zitten, net als haar broer en op gegeven moment had ze gewoon geen natte pampers meer! Ideaal :)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 16 mei 2008 12:39

Vonkie schreef:Echt? Ik weet nog dattie geboren werd :P . Haha, dat was op het GeraldTroost-forum toen 8) .

Echt waar? Ghehe, geen idee meer dat ik daar toen ook nog actief was. Heette je daar ook Vonkie?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 mei 2008 13:57

Leuke foto's!

Hier zijn we wel aan het oefenen met op de wc gaan, maar uiteindelijk lukt het meestal nog niet hoor.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 mei 2008 15:49

AikonGirl schreef:
rosekapje schreef:
LauraC schreef:Mensen, wat vinden jullie van zo'n Bumbo stoeltje? Ervaringen, plus- of minpunten?

Dan is het zeker echt nog een kleintje? Leuk zeg! :D

haha, dat dacht ik ook gelijk.

Hahaha, daar dacht ik ff niet aan! DOM :oops:

Terug naar “Archief”