Giovannino schreef:Je bent een studieobject gworden, MrSokkie
Overigens móet je van mij bier drinken ... Vraag is alleen nog wanneer, waar en met wie
Nou ja, ik heb nog niet zo lang geleden op een vrijdagavond een aantal aardige mensen leren kennen, en in Leiden kom ik erg graag... Ik zie mogelijkheden. Het iss niet alsof ik de komende tijd wat te doen heb ofzo
Wat mij betreft is een keer 's middags op het terras ook goed hoor. Ik heb nu toch tijd zat. Blijft het deze week mooi weer? Mijn geest sluit zichzelf altijd af bij het weerbericht.