vannacht toch maar even de HAP gebeld.. hij had op een gegeven moment 40,4.. we mochten hem nog wel een paracetamolletje geven en dan vanmorgen even langskomen... we gaan er om h11 even heen... het mocht op zich wel eerder.. maar ze zei tot h11 is er maar 1 arts en dan heb je grote kans dat je lang moet wachten...
vanmorgen had matteo al weer 39,7
ze zeiden trouwens bij de HAP dat als koorts langer als 4 dagen duurde dat je dan even langs moest komen
het komt ook altijd op zulke slechte momenten he...
vanmiddag doet mn broertje belijdenis... daar zouden we heen... we moeten maar even kijken hoe we het doen.. milan wil natuurljk wel graag naar pake en beppe... ze zullen me wel op willen halen... maar dan zal milan wel mee naar de kerk moeten
Zaterdag op het strand hoorde ik dat een man zei: ik ga zo nog even een foto maken van dat meisje daar in badpak""Wij zaten gelijk rechtop en zeeeeeeeeeeeeeeer allert dat hij niet onze kleine meid bedoelde.
Hoe zouden jullie het vinden als hij zomaar ongevraagd een foto van je kind in badkleding zou maken, of is het meer gevoelsmatig? Want later liep Danny in het riet en was er een vrouw die daar een foto van maakte maar dat vonden wij heel anders. Meer een typisch hollands plaatje: blond ventje spelend aan de waterkant.