Ook wel fijn dat de AI omhoog is gegaan en je nóg meer interactie hebt met je omgeving.
Ik ben overigens ook wel benieuwd naar de nieuwe add-on van WoW.

Moderator: Moderafo's
[S] schreef:GTA4 is echt super! Ik heb het even kunnen spelen op een PS3 met een 24" inch HD scherm. Echt geweldig! Dat six-axis controller gedoe is ook erg leuk en het spel is zo groot en gedetailleerd. Zeker een waardige opvolger in de GTA reeks.
*overweegt ook een ps3 te gaan kopen*
MrSokkie schreef:[S] schreef:GTA4 is echt super! Ik heb het even kunnen spelen op een PS3 met een 24" inch HD scherm. Echt geweldig! Dat six-axis controller gedoe is ook erg leuk en het spel is zo groot en gedetailleerd. Zeker een waardige opvolger in de GTA reeks.
Idem, als ik de controller weer vast kan houden
MrSokkie schreef:[S] schreef:GTA4 is echt super! Ik heb het even kunnen spelen op een PS3 met een 24" inch HD scherm. Echt geweldig! Dat six-axis controller gedoe is ook erg leuk en het spel is zo groot en gedetailleerd. Zeker een waardige opvolger in de GTA reeks.
Idem, als ik de controller weer vast kan houden
[S] schreef:Daarom zit ik ook nog steeds in de overwegingsgfase. Het is wel veel geld voor een computerspel(als je de console+spel wil kopen +eigenlijk een hd scherm) maar o-zo vet dat GTA4!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten