Gezin en ... hobby's

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 08 mei 2008 12:55

*ziet alleen maar tule*

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 08 mei 2008 13:03

*Annet* schreef:*ziet alleen maar tule*

Ja, dan moet je maar beter kijken, de foto is ook niet je van het 8)

maar kijk, we zaten te eten, zegt manlief ineens: hey, vandaag trouwt *naam van bekende*

Ik bijna stikken in mijn eten... dus deden we een supersnel cadeau maken: mijn man is de kastjes ingedoken op zoek naar een vaas, nou we hadden nog deze IKEA vaas, handig voor noodgevallen.
Ik heb bloemetjes uit de tuin hiernaast geknipt, we hadden nog een hartjesdoosje, daar hebben we geld in gedaan, die zit met de bloemetjes in de vaas.
We vonden nog een ongebruikte ei-bak-vorm in de vorm van een hartje, die heb ik behang ingepakt. Op een stukje behang heb ik iets liefs geschreven, dat opegerold en met een lintje in de vaas erbij gedaan.
Dan heb i altijd wel ergens lappen stof. Dit is niet echt tule, meer van dat - uhm - nou ja, klamboe-spul. Over van de gordijnen om ons hemelbed. Dus een stuk van geknipt. Eromheen gedrapeerd, met de ei-bak-vorm er achter, lintje eromheen, en klaar :mrgreen:

Dit was de lastminute-cadeau-variant voor een bruiloft. Alsof we er al weken rekening mee hielden 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 08 mei 2008 14:18

Erg leuk Funlover!!

*Annet* schreef:en nu natuurlijk ook nog een werkbeschrijving Funlover, of moeten we allemaal bij jouw een workshop volgen?

Volgens mij heeft het ook n keer in de Gezinsgids gestaan, heb het in ieder geval wel in de map zitten van creactieve dingen die ik uit de Gezinsgids en Terdege haal.

Leuk Galeteia!! Even creatief zijn :P.

Ik heb nu zeeën van tijd, maarja ik kan niets met m'n handen :?. Mapjes vol foto's moeten nog in de foto boeken..... een paar honderd kralen waar ik kettingen van wil maken..... *Zucht..... zucht*
Wat de toekomst brengen moge........

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 08 mei 2008 17:41

ik ben nu nog benieuwder naar die foto, Galateia, mijn leptoppie ken de pagina niet weergeven of zuks.

Zit je in het gips, Annette?

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 08 mei 2008 17:54

Hier wordt de foto ook niet geopend.
Leef je droom.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 08 mei 2008 22:56

Wat creatief Galateia :o Geweldig idee :D
Succes Annette! Rottig zo hé! Ik heb voor het eerst sinds 2 maand weer een ketting gemaakt! Het resultaat is gweldig, alleen de gevolgen van het 'in de zon kettingen maken' is weer níét geweldig :shock: Alleen rechts is vuuuurrood, en links is nog net zo wit! Dat word dus morgen andersom in de zon zitten 8)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 mei 2008 13:40

Afbeelding

Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 mei 2008 13:42

mutsje gehaakt.. slaapzak genaaid

ff geen tijd.. bv time

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 09 mei 2008 13:50

Leuk zeg! Vooral die slaapzak, leuk die knalkleurtjes!
Wat een werk zit d'r aan zo'n slaapzak hé?
Hoe lang ben je er zo ongeveer mee bezig geweest?

En, wat een schatje is Julia joh. :D
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 mei 2008 14:22

slaapzak, ongeveer uurtje of zez, meeste tijd zit in het rijgen van die biesband en de rits...rest is rechtoe rechtan

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 09 mei 2008 17:00

Annet schreef:Zit je in het gips, Annette?

Nee gelukkig dat niet :lol:. Heb ongelukje gehad, o.a. m'n handen waren erg geschaafd en waarschijnlijk wat gekneusd, geneest gelukkig allemaal weer goed, alleen me handpalmen zijn nog erg stijf en pijnlijk. Gaat gelukkig al steeds beterder, alleen kleine dingetjes vastpakken etc. gaat erg moeilijk en kan weinig kracht zetten. Magoed het komt vast wel weer goed :P, kan mezelf alvast weer aan/uitkleden :wink:.

meissie88 schreef:Succes Annette! Rottig zo hé! Ik heb voor het eerst sinds 2 maand weer een ketting gemaakt! Het resultaat is gweldig, alleen de gevolgen van het 'in de zon kettingen maken' is weer níét geweldig :shock: Alleen rechts is vuuuurrood, en links is nog net zo wit! Dat word dus morgen andersom in de zon zitten 8)

Ja idd, wil je wat, heb je tijd..... kun je niet :?..... Maar verwacht dat het maandag weer moet gaan lukken. Hopelijk is het weertje dan nog zo lekker, heerlijk buiten (onder de parasol :P). Staat die al op hyves?? Ff nieuwsgierig :oops:.

Erg leuk ppm! Lekker creactief! Wat word Julia trouwens al weer groot :lol:!!
Wat de toekomst brengen moge........

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 09 mei 2008 17:02

Wat leuk gedaan PPM! Dat hoedje staat erg grappig bij haar.....

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 09 mei 2008 17:13

*Annette* schreef:
Annet schreef:
meissie88 schreef:Succes Annette! Rottig zo hé! Ik heb voor het eerst sinds 2 maand weer een ketting gemaakt! Het resultaat is gweldig, alleen de gevolgen van het 'in de zon kettingen maken' is weer níét geweldig :shock: Alleen rechts is vuuuurrood, en links is nog net zo wit! Dat word dus morgen andersom in de zon zitten 8)

Ja idd, wil je wat, heb je tijd..... kun je niet :?..... Maar verwacht dat het maandag weer moet gaan lukken. Hopelijk is het weertje dan nog zo lekker, heerlijk buiten (onder de parasol :P). Staat die al op hyves?? Ff nieuwsgierig :oops:.

Nee wou er vanav foto's van maken, maar m'n zus heeft mn digi camera mee gejat :( word dus hooguit dinsdag pas! Als ik dan tijd heb ;-)

Leuk mutsje PPM! De slaapzak is ook toppie hé!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 mei 2008 22:03

hoedje vind ik skeeeeeeeeeeeetig! En Juliah ook met haar bolle wangen.

ken je deze site ook al? http://www.100procentretro.nl/index.php
staat zelfs een bikini bij om te haken!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 mei 2008 19:32

Nog een paar laatste creaties..

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Archief”