De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Maaike

Berichtdoor Maaike » 08 mei 2008 18:58

Liesien schreef:Oh, dat is per buurt verschillend ;) Ik woon in een betrekkelijk nieuwe wijk met allemaal jonge gezinnen, hier lopen de kinderen ook gewoon in zwemkleding op straat. Trouwens, waar we vroeger woonden ook. Liep zelf ook altijd in zwemkleding op straat.

Hmm. Kan wel. Mn moeder vertelde pas dat ze met een collega in Talmahaven had gepraat in de nachtdienst, en die sprak d'r walging uit over moeders die dat deden. Moeders helemaal verontwaardigd :lol: Ik ging vroeger gerust in m'n zwempak naar mn oma, 20 minuten fietsen.

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 08 mei 2008 19:08

Hier zie ik zowel kinderen als moeders niet in zwemkleding over straat gaan.
En zelf voel ik daar ook niet zoveel voor :wink: :mrgreen:

Merel kwam vanmiddag binnen met een vuurrode arm..... zonneallergie en dat terwijl ze al 3 dagen buiten heeft gespeeld :roll:

Ik heb vanaf maandag alleen maar onder de parasol gezeten en ook ik zit onder de zonne allergie, voor het eerst in mijn leven trouwens want ik heb het nog nooit eerder gehad ( en Merel ook niet)

Zou het door de sterkte van de zon komen en voor de tijd van het jaar dat ie al zo fel is? :roll:

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 08 mei 2008 19:21

wow wat een leuke foto's van Timon, Juliette, Danique...... heb ik nu alles gehad?? :lol: jah er kunnen er in een dag weer veel bijkomen zeg.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 08 mei 2008 19:59

mirjan22 schreef:wow wat een leuke foto's van Timon, Juliette, Danique...... heb ik nu alles gehad?? :lol: jah er kunnen er in een dag weer veel bijkomen zeg.

Inderdaad, als je hier even niet kijkt......... :wink: . Leuke foto´s hoor!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 08 mei 2008 20:17

ik loop met sarah ook in zwemkleding over straat, tenminste zij dr zwembroek en ik een topje en rok.....
heb het nog niet echt gezien, maar als de kids hier buiten spelen met water wel!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 mei 2008 21:20

hier geen badkledingdragende dames ed!

ik ga hierzelf nog niet eens in een topje met spagittiebandjes of ho ik et moet schrijven anaar de winkel, maar doe dan altijd een shirt aan! gewenning en gewoonte!!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 08 mei 2008 21:28

Huh? Waarom ga je niet gewoon in een hemdje met spaghettibandjes, dan? Dat snap ik echt niet helemaal...

M'n zus - die zich echt nergens voor schaamt - gaat met dit weer gerust boodschappen doen in haar bikini. 2 jaar terug op een bloedhete dag, kwam ik haar tegen in de supermarkt (ik moest even ijsjes kopen) en daar liep ze... in bikini 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Lovely
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lovely » 08 mei 2008 21:29

Galateia schreef:Huh? Waarom ga je niet gewoon in een hemdje met spaghettibandjes, dan? Dat snap ik echt niet helemaal...

M'n zus - die zich echt nergens voor schaamt - gaat met dit weer gerust boodschappen doen in haar bikini. 2 jaar terug op een bloedhete dag, kwam ik haar tegen in de supermarkt (ik moest even ijsjes kopen) en daar liep ze... in bikini 8)

:roll:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 mei 2008 21:34

tja.. k voel me dan beetje blood :oops: ik loop dus alleen in topjes etc in de straat ed!

k vind dat ik me netjes moet kleden... als ike ven naar de winkel ga, tis een kleine moeite, maar ik voel mij daar prettiger bij! :oops:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 08 mei 2008 23:13

Ik draag alleen topjes met brede bandjes maar dat is omdat ik een wijnvlek heb die door andere topjes niet bedekt word. Dat is ook de reden dat ik een trouwjurk wilde met jas en dat jaren terug mn partner bij galadiner op school mn bolero absoluut niet mocht aanpakken. Hoe warm ik het ook had..

Erg he... Als ik ga zwemmen is het niet anders, dan zie je het gewoon maar ik heb altijd het gevoel 'bekeken' te worden ofzo..

André

Berichtdoor André » 08 mei 2008 23:24

jamillah schreef:Erg he... Als ik ga zwemmen is het niet anders, dan zie je het gewoon maar ik heb altijd het gevoel 'bekeken' te worden ofzo..
Misschien kijken ze wel 'gewoon' naar je. Anders kun je het altijd nog vragen. 8) Kijkt u naar mijn wijnvlek of omdat ik zo slank ben, ofzo? :clown:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 08 mei 2008 23:25

Ja, mooi niet dus André 8)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 09 mei 2008 06:05

Hier ook niet. Maar die kids van mij zijn ook de enige in heel de buurt. Dus er valt weinig met andere kinderen over straat te rennen. In de tuin lopen ze wel met een zwempak/bikini aan en of ze op straat mogen, daar heb ik eigenlijk nooit over nagedacht.
Zelf zou ik niet zo gauw met mijn zwemkleding over straat rennen, maar dat mocht bij ons thuis vroeger absoluut niet, dus dat zit ingebakken. Je ziet het hier trouwens niet ook.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 09 mei 2008 07:54

Ik zou er persoonlijk zelf weinig problemen mee hebben. Ik denk dat ik zelf niet in m'n bikini over straat zal gaan, maar wel gewoon in hemdjes en korte broek/rok ofzo.
Gister even aan m'n man gevraagd of ik wel met me net iets doorschijnende witte broek naar de winkel mocht :wink:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 09 mei 2008 08:00

Dames, ik hoor het al: jullie hebben even een middagje mijn zus nodig :mrgreen:

Zij praat al die 'kan dit wel' gedachten uit je hoofd, Jamillah is spontaan trots op haar wijnvlek en laat er een duif omheen tatoeëren, en voor je het weet lopen jullie in je bikini je boodschappen te doen, waarbij jullie navelpiercing de aandacht trekt van al het personeel zon10

:wink:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Terug naar “Archief”