De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 08 mei 2008 10:13

Nou hoorde ik van mijn moeder net dat het geen paardenbloemvlekken zijn maar dat het vlekken van de ossengalzeep zijn :?
Blijkbaar geeft dat vlekken op stoffen die niet 100% katoen zijn...
Zou ik ze nog weg kunnen krijgen met Vanish??

En weggooien of bleekmiddel erop vind ik zonde...het was best een duur topje dus ik wil echt wat anders proberen.
Mocht het allemaal niet baten dan haal ik wel Dylon bij de drogist.
Daar kreeg ik vorig jaar gele vlekken ( van een snoeppapiertje) mee uit mijn witte rok.

Verder moet ik zeggen dat ik alle andere vlekken gewoon uit haar kleren krijg, ook uit de 'duurdere' kleding.
Dus voor mij maakt het niet zoveel uit als ze ook daarin buitenspeelt.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 08 mei 2008 11:15

Leuke foto's, Juultje en Haai!
Schitterend met die worteltjes! :D

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 mei 2008 11:21

zooo... hier is nu de kleding maat 74 bij matteo uit de kast.... en maat 80 ga ik straks even uitzoeken en er in hangen... om de middel past matteo nog makkelijk 74... maar in de lengte niet... is wel eens lastig...

ik zou nog korte broeken en zo kopen voor milan en matteo... maar ik ga an een paar broeken van matteo van maat 74 maar een stuk afknippen.. is het ook een korte broek :mrgreen: en bij milan net zo... die moet voor de lengte maat 98 hebben... maar hij past zn broeken maat 86/92 ook nog wel om de middel.. dus die knippen we ook af :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 mei 2008 11:22

heel slim! (kids zijn er zo uit gegroeid)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 08 mei 2008 11:51

Danique heeft ook al 80/86 meestal 86 :D veel van maar 80 zit ook al te krap.

Ze is nu het liefste de hele dag buiten, heb het badje buiten staan + het campingbedje ze is zo dol op water :P

Lekker met water spelen...

Afbeelding

In m`n bedje...

Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 mei 2008 12:18

wohw dat is helemaal genieten!!!

Wat een schatje zeg!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 08 mei 2008 13:21

whaa Sarah heeft nog maat 74 aan!! Soms ook 80, 86 óf 92, maar vnl 74 :mrgreen: Merk dat het nu wel te klein wordt, mouwtjes te kort enzo... maar ze heeft het wel lang gedragen!! Scheelt ook wel per merk. ik koop nu 86 en 92, gewoon lekker op de groei, vermoed dat ze het dan volgend jaar nog past, ze gaat niet zo hard!

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 08 mei 2008 13:38

Bijvoeden voor 4 maanden lijkt mij niet zo'n goed idee. Pas na 4 á 5 maanden, soms wat langer, zijn de darmen gerijpt.
Vandaar ook het advies om pas met 6 maanden te beginnen met fruit- en groentehapjes.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 08 mei 2008 14:01

het verschilt wel per kind hoor, het ene kind is er eerder aan toe als het andere. Christiaan die kreeg met 4 maanden al fruit en groente en Simon was er pas met 7/8 maanden aan toe. En Chrissie heeft er nooit geen kramp van gehad ofzo.
Ik die daar echt niet te moeilijk in. Simon die at in het begin in 30 minuten zijn bordje leeg, nou daar ga ik dus echt niet voor koken hoor, dan maar een olvaritje ben ik er al lang genoeg mee bezig. Voor Christiaan kookte ik juist altijd zelf.

Leuke foto's trouwens allemaal!
Ik heb trouwens ook geen buitenspeelkleren voor Christiaan, krijg tot nu toe alle vlekken eruit en anders blijf je omkleden, voor beide partijen niet zo leuk :wink:
trouwens loopt hij buiten meestal wel op klompen of laarzen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 08 mei 2008 14:17

heb deze week 3 loge's

mijn nichtje van anderhalf heeft haar beentje gebroken en ligt voor 4 weken in het ziekenhuis echt zielig.

De andere boys zijn hier. Heerlijk!!!!

Heb wat fotoos op me foon staan zal ze wel posten als ik keertje tijd heb.,

Van geen kids ineens fulltime mama van 3 kids ( 2,4,6 jaar) is best wel ff drukkios

maar wel intens genieten!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 08 mei 2008 17:37

dus 's avonds plof jij uitgeteld neer!

We zijn er achter dat we heel veel foto's kunnen maken met mobiel, maar hoe zetten we die op pc?

mijn kinders hebben de laatste dagen alleen maar zwembroeken aan. Mogen van jullie de kinderen in hun zwemkleding over straat? Ik ken er zat die dat niet mogen, ook de jongens niet in hun blote buik of hemdje :shock: Ben ik nou zo werelds?

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 08 mei 2008 17:47

Hier rent iedereen zo in bikini of jongens alleen zwembroek straat op. Om op grasveldje ofzo te spelen zomers. Watergevechten ect te houden.
Bedoel dan de jongere kinderen, zoals mijn zus en ik lopen wel eens in bikini mee te doen, maar dan wel rokje of broekje bij aan.
Maar verder is het hier normaal in de buurt.
Leef je droom.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 08 mei 2008 18:28

Hier loopt ook iedereen gewoon in zwemkleding de straat op, ook moeders.
Is per streek/stad denk ik wel verschillend. 15 km. verderop(op Urk) gebeurt dat denk ik niet meer..

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 08 mei 2008 18:39

Oh, dat is per buurt verschillend ;) Ik woon in een betrekkelijk nieuwe wijk met allemaal jonge gezinnen, hier lopen de kinderen ook gewoon in zwemkleding op straat. Trouwens, waar we vroeger woonden ook. Liep zelf ook altijd in zwemkleding op straat.
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 mei 2008 18:53

Hier zie ik dat nooit. Maar dat is misschien anders omdat het midden in de stad is. In mij geboortedorp gebeurde het wel, op het pleintje achter de huizen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”