wat een leuke foto's weer zeg!!!
Ik ben nog voor de 4 maanden begonnen met bijvoeden. gewoon een paar hapjes banaan en peer. Toen mn gekregen potjes op waren ben in alles vers gaan maken, veel lekkerder en als je over hebt kun je het zelf opeten ipv een half potje wegmikken (want ik vind het écht vies

) Maar Sarah at na 2 weken al een heel potje op in 2 dagen! Ze is nog steeds een fruit monstertje en groente gaat er over het algemeen ook vrij goed in! (gelukkig)
Iid ik doe het met vlekkenwater eerst, ossengal ed, maar als dat allemaal niet helpt gaat het in de bleek. Verknalt is het toch al hoor.... en als dat ook niet helpt meteen de vuilnisbak in, want anders blijf je het 'zonde' vinden
Als Sarah iets 'duurs' aan heeft doe ik buiten toch wel even een speelbroek oid aan, ze wordt continu vies, gaat kruipen ed. Nu ook weer een wit rokje aan, maar daar doe ik niet zo moeilijk over, ze moet wel kunnen spelen en wit kan altijd in de bleek.
Ohja, als het een effen kleur is wil ik het ook nog wel proberen te verven in een andere kleur, maar met meerdere kleuren wordt dat vaak niet zo mooi