Eten jullie zo weinig?

Wat eten jullie....
En wat koop je van die 30euro?
Moderator: Moderafo's
AikonGirl schreef:Ja, die "etcetera" doet het 'm nou juist.![]()
Hier zo'n 5 euro voor een avondmaal kwijt, 2 pers.
dat is dus 5x7 dagen=€35,-
Nou, dan nog wat fruit, wc papier, shampoo, etc,
en dan kwam ik uit op zo'n €50,- per week.
Nu vaak wat meer kwijt, ivm luiers en melk.
@Scatie, m'n zus moest ook heel veel terugbetalen van de zorgtoeslag,
die kreeg het ook heel lang dubbel. Zou er dus zeker achter aan gaan.
Funlover schreef:30 euro maar. Wow hoe doe je dat?
Eten jullie zo weinig?![]()
Wat eten jullie....
En wat koop je van die 30euro?
lammetje schreef:kwebbel schreef:wat draag je dan in de winter?? of draag je nooit rokken? dat kan ookLoucom schreef:Af en toe keer met verjaardag wat mascara. Doe ook met gemak een jaar over mascara.
Panty's, leggings ect doe ik ook niet aan en scheelt ook in de kosten en dat maak ik dan weer goed door keer een leuke trui ofzo te kopen.
Als je precies de goede lengte koop zodat het met laarzen aan niet opvalt kun je best zonder panty's doen. Maar ik geef toe, bij sommige kleding heb ik liever een panty aan dus dan draag ik ze wel, maar echt minimaal! Vind ze niet lekker zitten, altijd een ladder oid en qua warmte scheelt het echt niet veel, die afzakdingen![]()
Verder geef ik echt een vermogen uit aan artikelen om mezelf goed te verzorgen, face wash, tonic, dagcreme, bodymilk, shampoo en conditioner, scheermesjes en parfum. Ik weet niet eens welk bedrag per maand, als ik het zou weten zou ik het misschien niet eens durven zeggen. Weten jullie wat je hier ongeveer per maand aan kwijt bent? Of vinden jullie het onzin om verzorgingsartikelen te kopen?
Haai schreef:Hier zijn we max. E30,- kwijt aan eten enzo, vaak houden we daar nog van over. Totaal (cadeautjes, luiers, kleding etc. meegerekend) besteden we nooit meer als E50,- per week.
Maar je kunt cadeautjes ook veel goedkoper doen: lekkere douchegel inslaan als het in de aanbieding is, boeken in de ramsj, etc. Ik geef heel vaak cadeautjes weg, maar nooit duur eigenlijk. (Behalve voor een bruiloft, dan wel groter budget.)rosalie83 schreef:Haai schreef:Hier zijn we max. E30,- kwijt aan eten enzo, vaak houden we daar nog van over. Totaal (cadeautjes, luiers, kleding etc. meegerekend) besteden we nooit meer als E50,- per week.
Hoe kan je voor 20 euro per week, dus zeg maar 80 euro per maand cadeautjes, luiers en kleding kopen? Als ik kijk naar deze maand hebben we aan cadeautjes twee verjaardagen, moederdag, een bruiloft en twee ziekenhuis-cadeautjes. Dan zit ik dus al aan 80 euro.
Dat deed ik ook. Ik gebruikte alles van Garnier. Van tonic, reinigingsmelk, oogreinigstonic tot dagcreme. Tot ik een keer in nood zat en een aantal dingen bij de etos kocht. Werkt even goed, is meer dan de helft goedkoper! Nivea kan ik niet tegen en Hema vind ik vies en plakkerig, dus het is wel een kwestie van proberen, maar probeer eens 1 dingetje van een huismerk. Er zit vaak hetzelfde in. Shampoo koop ik wat ik denk dat goed is, laatst van John Fried een fles van €8,- gekocht tegen pluis, werkt het niet. Dat vind ik dan wel echt zonde want €8 voor een fles shampoo vind ik eigenlijk teveel. €5,- vind ik genoeg (doe er wel een half jaar mee). Conditioner ben ik te lui voor, scheermesjes vergeet ik altijd te vervangen dus gooi hem pas weg als scheren zeer gaat doen en dan nog wat later dus ben ik ook niet veel aan kwijt. Ik koop overigens van die blauwe merk scheermesjes (wel goedkoop) en geen scheerspul er bij ofzo. Nergens voor nodig als je onder de douche scheert. (en je mesje scherp is..dE bAdEeND schreef:Verder geef ik echt een vermogen uit aan artikelen om mezelf goed te verzorgen, face wash, tonic, dagcreme, bodymilk, shampoo en conditioner, scheermesjes en parfum. Ik weet niet eens welk bedrag per maand, als ik het zou weten zou ik het misschien niet eens durven zeggen. Weten jullie wat je hier ongeveer per maand aan kwijt bent? Of vinden jullie het onzin om verzorgingsartikelen te kopen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten