zo ben ik weer nog een beetje ziekjes maar gelukkig aan de beterende hand. Is best wel pittig als je ziek bent met een kind vind ik altijd. Maar gelukkig was Sophie heel lief en heeft ze veel buiten gespeeld, dus kon ik een beetje erbij hangen in t zonnetje
ik vind het dan alleen zo zielig dat ik dr minder aandacht kan geven omdat ik me zo beroerd voel. Maar ja niets aan te doen...
zo lekker naar bed en dan gaat het morgen vast weer een stukje beter.
Wel weer een hoop mooie fotos hier gezien.
Wat een triest verhaal van die moeder die zich had opgehangen. Wat moet je jezelf dan wanhopig voelen als je je kind alleen achterlaat... ik kan me er (gelukkig) niets bij indenken, ik zal het verhaal ook in mijn gebed meenemen.
Sophie is gister zo uit dr ledikant gesprongen. Mijn schoonvader kwam vandaag meteen en heeft een soort extra verhoging op de zijkant gemaakt (en de andere zijkant tegen de muur aan gezet) zodat ze er niet meer zomaar uit kan. Was echt schrikken gister, ik was net op tijd om haar op te vangen toen ze sprong

-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------