marcel081276 schreef:gaat er nog iemand kijken vanavond naar derek? nu op rtl4.
greetz mars
Echt niet dus, die man gaat steeds engere dingen doen

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik twijfel eraan. Niet aan of hij dingen echt kan weten of zien, maar meer aan van welke 'kant' dit komt. Ik ben misschien te snel huiverig, maar op mijn werk zijn er nogal wat mensen die allemaal geesten zien etc. En mijns inziens komen die echt niet van God. Zou dit wel van God komen?
Inderdaad. Char is een en al fake, beetje gokken en lettertjes raden.kurtyo schreef:De vergelijking met Char gaat inderdaad niet geheel op.
Ik zal het binnenkort eens bekijken, ik ben wel benieuwd.Maar ik houd niet zo van dit soort types. Sowieso lijkt het me niet echt bijzonder prettig om allerhande intieme details voor de televisie te bespreken - zoals het feit dat die vrouw erover heeft nagedacht haar man te verlaten, et cetera.
Dippie schreef:marcel081276 schreef:ik zie er weinig engs aan maar dat is jou keus.
greetz mars
Heb je dan ook de aflevering van Jensen! gekeken, waarin Derek kwam? HIj laat hier ook een aantal van zn 'kunsten' zien... Hmm...Een doodnormale eetlepel laten buigen... Is dat nog niet 'eng' genoeg?
jamillah schreef:Dippie schreef:marcel081276 schreef:ik zie er weinig engs aan maar dat is jou keus.
greetz mars
Heb je dan ook de aflevering van Jensen! gekeken, waarin Derek kwam? HIj laat hier ook een aantal van zn 'kunsten' zien... Hmm...Een doodnormale eetlepel laten buigen... Is dat nog niet 'eng' genoeg?
Volgens mij is dat Uri Geller, ook zo'n wazig figuur..
CaptainCaveman schreef:jamillah schreef:Dippie schreef:marcel081276 schreef:ik zie er weinig engs aan maar dat is jou keus.
greetz mars
Inderdaad. Derek is nog niet bij Jensen geweest.
Je hebt gelijk.Dippie schreef:CaptainCaveman schreef:jamillah schreef:Dippie schreef:marcel081276 schreef:ik zie er weinig engs aan maar dat is jou keus.
greetz mars
Inderdaad. Derek is nog niet bij Jensen geweest.
Derek is zeker wél bij Jensen gweest hoor, maar het kan die Uri wel zijn, ze zijn er namelijk allebei geweest! En ze hebben beide een zelfde soort "bewijs" laten zien in de show.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten