Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:MissF schreef:Pffff, stel dat ik ooit aan kinderen 'wil beginnen' zie ik al weer dat ik dat absoluut niet hier neer gooi
dat gooi je ookniet neer.. maar je zegt toch dingen waar je zelg niet bewuest van bent...
ikging tegen bepaade kinderwagens zeggen dat ik ze oerlelijk vond... terwijl ik er anders echt niet om gaf!
liefie schreef:Evelien schreef:ik ga straks alleen nog maar stofzuigen
en de wc schoonmaken
morgen maar weer verder (ben toch heel de dag alleen thuus)
als je alleen thuis ben is het niet zo erg om huishouden te doen. WIj gaan morgenochtend weer verder in de tuin wordt zo gaaf allemaal!
hmmm dat is jammerpaprikameisje2 schreef:hier is dus echt geen zon! tis koud koud en nog eens koud!
heb voor de verandering de verwarming weer eens aangeslingerd!
Raakt dat ding dan niet van slag ??? Tenminste.. dat zei mijn omgeving, dat als je m te vaak verwisseld dat ie dan van slaag raakt. Ik heb m zelf ook wel eens anders ingesteld en ik vind dat ie nu vroeg aanslaat (hij staat op 15.00 uur maar om 14.00 gaat de vlam al aan en gaat ie al een halve graad hoger...)MissF schreef:Ik stel de verwarming elke week weer opnieuw in. Dan bekijk ik mijn rooster en laat hem per dag aangaan als ik thuis kom. En sowieso elke morgen om 5 uur springtie op 20, omdat mijn man er dan nog is. Maar als ik bijvoorbeeld om 7 uur moet werken, da gattie om 7 uur weer uit, tot ik thuis kom. Geen idee of het voordelig is.
Hier lekker zonnetje. Wel wind, maar binnen is het even warm als in de zon. Maar dan zet ik de verwarming wel laag, anders vind ik het sund. Want dan gaat het ding gewoon loeien terwijl ik alle ramen en deuren open heb.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten