rafaell schreef:Dat is zoiets als niet opkomen voor mensenrechten omdat een dictatuur reageert met het voeren van een nog erger schrikbewind

Ik zal i.i.g. niet zwijgen als er misstanden aangekaart dienen te worden.
Waarde Rafaell, als je je inschrijft bij een of andere groepering en er wordt je gevraagd in te stemmen met de reglementen, dan kies je daar toch voor? Op Refoweb geldt dat
die Moderatorschaft geen verantwoording verschuldigd is aan de gebruikers.
Nogmaals, ik zou een vorm van inspraak-tegen-betaling een interessante optie vinden. Het omzetten van Refoweb in een vereniging zou ik toejuichen, maar tot die tijd zijn de huidige regels van toepassing. En, hoezeer ik bepaalde acties van jouw zijde ondersteun en waardeer, ik heb mijn grote twijfels bij de doeltreffendheid van het "aankaarten van misstanden", daar de Henk duidelijk aangeeft onvermurwbaar te zijn. Daarvan afgezien krijg jedoorgaans één zijde van het verhaal te horen krijgt en niet beide zijden. Het is eenieders goed recht te zwijgen, ongeacht de consequenties - die zijn voor eigen rekening.
Overigens ben ik best tevreden over de ruimte die men, ook als niet-refo, krijgt op Refoweb, anders was ik allang vertrokken.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.