gezin en huishouden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 15 apr 2008 09:07

De droger! Ideaal ding.
Ik zou hem echt missen.
Heerlijk zachte handdoeken.
Nog snel ff wat drogen als je het nodig hebt.

Verder gaat hier ook wel veel aan de lijn hoor, dan droogt het mooier, goedkoper en scheelt een boel strijkkreukels.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 15 apr 2008 11:23

Wij hebben hier ook geen droger. (op zich best logisch met 3 studenten)
Nu staat er zo'n rekje in de badkamer. Gaat op zich best, alleen zitten er geen ramen in de badkamer dus het is echt niet na een nachtje al droog. Als er dan iemand gaat douchen duurt het natuurlijk weer wat langer.
Maar: het wordt weer zomer! Dus dan gaat alles mooi weer op het balkon.

Marnix heeft wel een droger. Daar profiteer ik in het weekend nog wel eens van. Als ik behoorlijk wat was heb, neem ik dat gewoon mee :P
pobody's nerfect

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 15 apr 2008 12:02

Evelien schreef:
lammetje schreef:tja straks hebben wij ook het 'washangplekje' probleem, Sarah krijgt de 'waskamer' en op zolder ... :o ... nee laat ik dat maar niet doen :mrgreen: Dus dan gaat het op onze kamer of de overloop, en in de zomer of bij lekker weer opt balkon. Ga er niet mee slepen naar de tuin, zolder is een zooi en moet ik er speciaal voor naar boven lopen en weer terug :oops: Dusse we zullen zien waar het dan komt te hangen.

waarom niet op de zolder?

die staat vol :mrgreen: vol met troep, en de voorzolder is zo ontzettend vies, is nog niet afgewerkt, dat ik dan na 1 dag droger de was opnieuw moet wassen waarschijnlijk.... :oops:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 apr 2008 12:54

nou hier is de zolder helemaal nog niet afgewerkt en ik hangt het er ook gewoon neer!

Ik wil straks de wasmachine boven op zolder hebben staan! Ideaal gelijk alles op kunnen hangen enzo!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 15 apr 2008 13:44

ja dat scheelt wel, onze wasmachine staat in een speciaal hok in de gang beneden dus ik ga echt niet telkens slepen en het risico lopen dat het weer vies wordt... met dagen zoals vandaag kan het gewoon lekker naar buiten en als het regent droog ik zowieso weinig binnen want dat duurt een stuk langer dan. Het meeste gaat dan in de droger, ideaal, maar wel duur.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 apr 2008 14:04

wij hebben de wasmachine nu beneden in de keuken staan! En ik hoop echt dat de machine naar boven gaat.. (i hope so). Eerst de zolder maar eens opknappen!

Ik heb net boodschappen gedaan. Vanavond de andere boodschappen! En verder met de stofzuiger door het huis en een doekje over de meubels halen en de vloer dweilen!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 apr 2008 15:17

Eigenlijk kan mijn huis ook wel een beurt gebruiken. Ben al onder het sporten uitgekomen, dus heb nu geen smoes meer om het niet te doen.
Wij eten sowieso altijd pas half 8, dus tijd genoeg. Ik ga maar beginnen, zucht.... :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 apr 2008 16:13

half 8 :shock: wij ehbben het al op!!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 apr 2008 16:41

paprikameisje2 schreef:half 8 :shock: wij ehbben het al op!!

Wow. Bij mijn ouders aten we ook altijd om half 6 of 6 uur.
Maar nu is mijn man pas half 8 thuis, en eten we dan pas. Eerst had ik altijd vreselijke honger om half 6, maar nu wen ik eraan en gaat het best. Als ik thuis ben probeer ik dan wel laat te lunchen, anders is de tijd ertussen wel erg lang.
Het nadeel is ook dat de avond snel om is. Wij hebben vaak om 8 uur wat, dus dan is het eten, opruimen en weer weg, da's wel jammer
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 15 apr 2008 17:38

Vind het zowieso altijd erg vervelend dat de avond zo kort is als je om 8 uur weg moet. Tis hier dan echt haasten, ook al eten we om kwart over 5 al :wink: Maargoed hier moet er altijd nog eentje naar bed voor die tijd, dat neemt ook behoorlijk wat tijd in beslag.

Vandaag lekker niks gedaan, morgen even snel de wc en stofzuigen. Vrijdag en zaterdag krijgen we hier de grote schoonmaak :? eigenlijk geen zin in, maar wil het netjes hebben voor de vakantie :wink: (we hebben meteen 3 weken nodig om bij te komen :mrgreen: )

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 15 apr 2008 17:43

Nou succes Lammetje met de schoonmaak.
Je kijkt er nu tegen aan, maar straks vind je het heerlijk.
Maar begrijp ik nu dat je op vakantie gaat :?: (of ben ik nu te nieuwschierig?)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 15 apr 2008 17:49

haha ja we gaan binnenkort op vakantie! Maar ik kan er niet tegen dat er dan een zooitje achterblijft dus alles moet een beetje geordend en schoon zijn! (we zijn maar een midweekje weg hoor, maar wel lekker!)

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 15 apr 2008 17:52

Wauw lekker joh!!
Nou dan ga je er van de week nog even flink tegen aan en dan heerlijk genieten en uitrusten, hopen op mooi weer.
Is ook net zo lekker om een schoon huis achter te laten.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 apr 2008 18:58

zo alle boodschappen zijn binnen pppfff wat een werk zeg... vreselijk!

Nu ga ik alvast het eten voor morgen klaar maken zodat ik op m'n verjaardag niet heel de middag in de keuken hoef te zitten.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 apr 2008 19:05

Evelien schreef:zo alle boodschappen zijn binnen pppfff wat een werk zeg... vreselijk!

Nu ga ik alvast het eten voor morgen klaar maken zodat ik op m'n verjaardag niet heel de middag in de keuken hoef te zitten.

alvast gefeliciteerd! ik ben over 2 weken jarig en wordt echt giga druk want ik ben op zaterdag jarig. Maar ik neem nu elke keer al wat mee van frisdranken enz dan hoef ik vrijdags niet zoveel te doen.
Eten van te voren klaar maken is handig en ik vind het ook lekkerder zit de smaak er beter in.

Ik zou heel graag nu een stofzuiger en dweil door de huiskamer halen maar is niet echt nuttig. maar nu hebben we even een grijze vloer :lol:

Terug naar “Archief”