Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 apr 2008 14:30

rosalie83 schreef:Vannacht droomde ik dat een collega al mijn rw-posts had uitgeprint en opgehangen.

hysterisch-smile

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 15 apr 2008 15:11

Dat ik voor de klas iets moest vertellen over individualisering en daarbij Levinas aanhaalde.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 apr 2008 15:14

Dat ik in mijn geboortedorp rondliep. Ik liep langs de Graaf, kwam de vader een toenmalige vriendin tegen en vroeg aan hem of het dichtsbijzijnde station Dordrecht was, maar dat bleek Sliedrecht. Maar dat vond ik een te eng stuk om helemaal alleen in het donker te lopen. Toen kwam een vriendin van toen eraan en zei dat er ook een bus ging, en die zou 21 over 9 gaan, en dat zou ik nog redden...

Hoezo heimwee naar Bles? :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 15 apr 2008 16:23

Giovannino schreef:
Aragorn schreef:
Giovannino schreef:@ Ara: Joke was de stoute zangeres die het publiek in de Duke vermaakte afgelopen zaterdagavond, samen met een zingende en bierbonnen uitdelende negert en mijn persoontje.

Haha, hebben jullie je weer zitten vergapen aan de vrouwtjes in de Duke? :mrgreen:

Aragorn, wat praatje weer helemaal vanuit jouw beperkte perspectief, alsof je niet naar de kroeg gaat om gezellig -ouwe jongens krentenbrood-bier te drinken of om naar goede live-muziek te luisteren; dat "weer" ook, alsof wij drieën altijd kansleaus de vrouwelijke populatie bejagen, alsof wij drieën zo verschrikkelijk wanhopig zijn, alsof alles altijd en alleen om sex draait, alsof....

Ja Ara, wij drieën kwamen in de Duke tot de conclusie dat de zangeres een wereldmeid was 8)

Ja hoor Gio, ik blaat wel even terug.

Ten eerste onderschrijf ik deze post ook. Ware woorden, vrijgezelle broeder. Maar goed, natuurlijk worden de meeste vrijgezelle mannen van boven de 20 afgeschilderd als wanhopig etc. Beetje jammer, maar laat ze maar lekker denken.

Ten tweede: Raaf, soms kun je maar beter je mond houden omdat er écht alleen maar onzin uit komt. Zoals nu ook. Blond is weliswaar mooi, maar er lopen genoeg prachtige vrouwen op deze aardkloot rond die allesbehalve blond zijn. U had het in een ander topic over de kieskeurigheid van ons aller Gio (die volgens jou dus helemaal NIET kieskeurig is, wat ik dan weer betwijfel), maar jij bent de kieskeurigheid himself. Doe die oogkleppen eensch af en er gaat een (non-blonde) wereld voor je open.

Ten derde: Aragorn, éstééfuuu
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 15 apr 2008 16:28

Giovannino schreef:
Aragorn schreef:
Giovannino schreef:@ Ara: Joke was de stoute zangeres die het publiek in de Duke vermaakte afgelopen zaterdagavond, samen met een zingende en bierbonnen uitdelende negert en mijn persoontje.

Haha, hebben jullie je weer zitten vergapen aan de vrouwtjes in de Duke? :mrgreen:

Aragorn, wat praatje weer helemaal vanuit jouw beperkte perspectief, alsof je niet naar de kroeg gaat om gezellig -ouwe jongens krentenbrood-bier te drinken of om naar goede live-muziek te luisteren; dat "weer" ook, alsof wij drieën altijd kansleaus de vrouwelijke populatie bejagen, alsof wij drieën zo verschrikkelijk wanhopig zijn, alsof alles altijd en alleen om sex draait, alsof....

Ja Ara, wij drieën kwamen in de Duke tot de conclusie dat de zangeres een wereldmeid was 8)

Hoho! Nu heb je me niet helemaal juist begrepen; de suggestie van wanhopigheid komt volledig voor jouw rekening. Natuurlijk ga je naar de kroeg om gezellig krentenbrood te eten met ouwe jongens, bier te drinken em muziek te luisteren, maar OOK om naar de vrouwtjes te kijken. Wat zeg ik, de kunst van het observeren van vrouwelijk schoon is vrijwel nauwelijks te vervolmaken zonder bovengenoemde ingredienten. Wat dat betreft dus niets dan lof! En ga zo door, ik kom snel weer eens meehelpen! :clown:

Wat raaf betreft, die mag dan wel het fysieke Nunspeet achter zich hebben gelaten, in z'n hart is hij kennelijk nog steeds een provinciaal. En provincialen zijn bij uitstek ongeschikt tot het doen van uitlatingen over wereldvrouwen.

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 15 apr 2008 16:38

Eh Ara, er zat zeg maar iets van zelfspot in mijn post (A)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 15 apr 2008 16:42

Jaja, maar als het gaat om het verdedigen van de verheven activiteit van het vrouwen bewonderen kan je niet serieus genoeg zijn. :puh:

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 15 apr 2008 16:50

Ghehe, zékers!
Zullen we een heel serieus topic openen: "Wat heb je het allerlaatst gespot?" (wat dan uiteraard niet over vogeltjes of vliegtuigen gaat...)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 15 apr 2008 16:53

Vrouwen bewonderen oké, vrouwen verdienen respect, maar zoals Ara, Abdij en Gio met je dronken hoofd vrouwen tot last zijn is iets anders :P

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 15 apr 2008 17:11

Ík zou zwijgen Raaf ... 8)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 15 apr 2008 17:19

Giovannino schreef:Ghehe, zékers!
Zullen we een heel serieus topic openen: "Wat heb je het allerlaatst gespot?" (wat dan uiteraard niet over vogeltjes of vliegtuigen gaat...)

Ik ben voor, als het dan ook over langharig mannelijk schoon mag gaan :P

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 15 apr 2008 17:36

em_ma schreef:@ Boekenlezer: misschien heb je wat aan deze site om evt. toekomstige poepdromen beter te kunnen definieren: :mrgreen:

http://mediatheek.thinkquest.nl/~ll007/ ... rm_800.htm

Eh... ik zit op het moment dat ik dit onder ogen krijg net met een zak wokkels achter mijn PC! s:|
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 15 apr 2008 18:30

Dat is toch ongezond zo net na het eten BL, foei [-(

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 15 apr 2008 18:46

Na het eten?
Ik moet nog eten. Het staat nu te koken. :(
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 15 apr 2008 18:51

Voor het eten helemaal. Slecht voor je gezonde trek. Koken doe je lekker met verse groenten om je vervolgens vol te schransen.

Terug naar “Slow Chat”