Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 apr 2008 12:37

meissie88 schreef:Dat m'n vriend vreemd ging :shock: Ben ik ff blij dat dromen bedrog zijn 8)
ik had dat afgelopen nacht :shock: hij is nu een weekendje weg met vrienden om te gamen met hun xboxen... we hadden er echt ruzie om want ik wilde niet dat hij ging (als ik de boodschappenlijst had bekeken gingen ze vet zuipen.) er stond bier op, wodka, red bull en smirnoff ice.
Ik was echt aan het draaien in bed en uiteindelijk ben ik angstig wakker geworden omdat de vrienden in m'n droom een stelletje strippers hadden uitgenodigd :shock:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 12 apr 2008 17:44

@Kwebbel: "De meeste dromen zijn bedrog".....

Ik onthoud mijn dromen gemiddeld een half uurtje geloof ik. Vanmorgen wist ik nog waar ik over gedroomd had maar nu ben ik het helemaal kwijt.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 12 apr 2008 18:07

Collateral schreef:
Boekenlezer schreef:Ik heb gedroomd dat ik mijn schoolexamen opnieuw moest doen. Best bizar. In werkelijkheid heb ik mijn (laatste) schooldiploma al 12 jaar.
Ik had er niet zo veel voor geleerd, terwijl het zo ongeveer het moment was om het examen te maken. Wat als ik niet zou slagen? Ach, ik heb mijn schooldiploma toch al, dus dat kunnen ze me niet afpakken!
Verder was het zomers mooi weer, en ik had mijn racefiets bij me.

Nog door de poep gereden met die racefiets? :P

Nee, in die droom bleef alles schoon. :D
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 12 apr 2008 18:14

:roll: Tsjonge, dat is wel een heftige droom, kwebbel
Ik heb kort geleden ook iets gedroomd, wat ik nog niet verteld heb, omdat ik niet wist of het wel wat was om te vertellen. Het was geloof ik in de nacht van donderdag op vrijdag. (Of anders een nacht eerder.)
Het was allemaal vrij anoniem, dat wel. Het ging erover dat een vrouw ging strippen voor een publiek, en dat ze zich na die tijd misbruikt voelde door degenen die haar daartoe hadden aangezet/gestimuleerd. Die vrouw was een knappe brunette.
Waar ik dat vandaan haal, om zoiets te dromen... :?
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 12 apr 2008 18:27

Toen ik vanmiddag in bed lag, dacht ik eraan dat ik alweer bijna een jaar vrijgezel ben. Iedere dag iets gruwelijks moet missen :?. Toen viel ik in slaap en droomde ik....

Woonde op mezelf in een heel mooi huisie ergens in Elspeet. Tzag er geweldig uit. Iedere dag ging ik met veel plezier naar m'n werk, school ging ook erg goed. Na 3 maanden er te wonen, ontmoete ik een hele lieve jongen van 23 jaar, met de naam William. Regelmatig waren we bij elkaar te vinden, me ma belde en hoorde iemand op de achtergrond praten. Ze vroeg wie het was, 'k vertelde haar dat het de aanstaande schoonzoon was. Nadat me moeder hem even voor de telefoon had gesproken, werd er afgesproken dat we zaterdags naar me ouders gingen. Een super gezellige dag hebben we er gehad. 1,5 jaar later gingen we trouwen, we bleven eerst in m'n huisie wonen. Zodat we beiden nog sparen konden om daarna ons droomhuis te kopen. Weet nog dat er n advertentie in het RD kwam te staan. Vrij snel daarna werd ik wakker van de wekker van m'n mobiel. Meende dat hij belde 8). Helaas was het n droom :?.
Wat de toekomst brengen moge........

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 apr 2008 18:28

Vonkie schreef:@Kwebbel: "De meeste dromen zijn bedrog".....
gelukkig wel ja :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 12 apr 2008 21:08

*Annette* schreef:Toen ik vanmiddag in bed lag, dacht ik eraan dat ik alweer bijna een jaar vrijgezel ben. Iedere dag iets gruwelijks moet missen :?.
'

Ja, het hebben van een relatie, dat vind ik nou ook zo gruwelijk :P

serieus: het lijkt me goed dat je eerst gelukkig bent met jezelf en met je leven alleen. In een huwelijk of relatie is het ook niet altijd rozegeur en maneschijn, dus denk niet dat het dan allemaal pas begint. Probeer tevreden te zijn, zonder dat je daar iemand anders voor nodig hebt.

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 13 apr 2008 16:52

Eerst dat ik op verjaardag was bij mijn oma en niet eens was met de bril die ze kreeg. En toen we naar huis gingen achterna gezeten werden en mensen ons wilden vermoorden.

Daarna dat laatste schooldag voorbij was en ik dat niet leuk vond en van iedereen afscheid moest nemen, en van een iemand maar geen afscheid kon nemen.

Nou benieuwd wat ik vannacht ga dromen, laatste week al aantal keer nachtmerrie-achtig-iets gehad.
Leef je droom.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 13 apr 2008 22:30

Dat iemand van de ene op de andere dag 8 maand zwanger was :roll:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 14 apr 2008 16:22

Marie Popelin schreef:Hahaha

Ik droomde dat een mannelijke RW'er mij in mijn ondergoed zag en dat ik dat nog niet eensch zo erg vond, maar ik schaamde mij wel dat mijn bh en onderbroek niet bij elkaar stonden. Diegene had ook een erg vage blik, zoals ik dat nog nooit eerder heb gezien. -:)

Galateia schreef:Ik droomde vannacht dat ik in Peking was, bij het begin van de Spelen. Ik was echt stomverbaasd, want bij alle eerste wedstrijden die gehouden werden, sportten de sporters met een glas bier in hun hand. Zelfs de zwemmers hielden een glas bier boven water.

Ik was zo verbaasd, dat ik tegen omstanders begon aan te praten, maar die spraken allemaal Chinees. Totdat er ineens 2 oud-klasgenoten van mijn zus op me af kwamen en begonnen te discussiëren over wie ik nou was: de ene herkende me wel en de andere niet, dus die ene begon aan die andere te vertellen wie ik was. En ik zei alleen maar 'ze hebben allemaal bier'.

Dromen is cool :mrgreen:

JialiKelly schreef:Een pinguin! :D

Haha ik heb echt over Rafaell en Aragorn gedroomd vannacht. En het ging ook over pinguins! Want ze hadden bij supermarkten en tankstations dingen in het assortiment gehad met pinguins enzo en die gingen er uit dus moest ik van HJ al die dingen kopen. En terwijl Raaf en Ara op m'n bed zaten te praten probeerde ik mn paarse panty aan te krijgen maar dat lukte niet omdat ik zenuwachtig werd van hen.
Weird :mrgreen:

Tsonge, opeens dromen alle vrouwen op RW over mij! regenboog-smile Dat kan immers niet missen, want ik ben in de lokale Week van de Lingerie in Peking aangekomen en doe m'n uiterste best om de biercultuur hier tot ongekende hoogte te verheffen opdat Prins Pils zich hier volkomen thuis mag voelen. :clown:

Briljante dromen allemaal, die van Collateral ook! :schaterlach:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 14 apr 2008 16:26

Dat onze kat om een uur of 6 uitgebreid over ons heen aan het kotsen was...O nee, dat is echt gebeurd :?

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 14 apr 2008 17:12

Iets over koophuizen.
Er werd o.a. in gezegd dat een koophuis een goede investering is.

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 14 apr 2008 22:01

Marie Popelin schreef:Poppelijn, hihi. :)

Mijn ervaringen wat betreft het onthouden en vergeten van dromen:
- Ik heb een schriftje met pen naast mijn bed
- Ik ga er ongemerkt vanuit dat ik de volgende ochtend mijn dro(o)m(en) nog weet
- Innerlijke rust is belangrijk merk ik. De laatste week/twee weken heb ik het druk met school en werk. Als ik wakker wordt denk ik direct aan de taken die ik allemaal nog uit moet voeren en maak me daar druk over, hierdoor onthou ik mijn dromen niet meer.
- Rustig wakker worden, blijven liggen en alleen nadenken over mijn droom.
- Als ik 's nachts wakker wordt schrijf ik alleen steekwoorden op zodat ik niet het hele verhaal op hoef te schrijven.
- En heel simpel: bezig zijn met mijn dromen (er over nadenken en er met anderen over praten)

Wil je andere tips dan kun je die hier vinden. :)

Om nou alles 's ochtends te boekstaven wat je gedroomd hebt, vind ik (nog?) wat overdone, maar afgelopen ochtenden heb ik serieus de moeite gedaan om even te blijven liggen 's ochtends en alle droombeelden weer te herinneren. Als je het ene beeld reconstrueert, volgen de andere ook, en dat is wel mooi. Zo weet ik me nu nog te herinneren dat ik vannacht een straatverkoopster met sinaasappels zo groot als skippyballen tegenkwam...
Jij bent er nogal serieus mee bezig, gezien je post. Heb je er veel aan? Vind je het gewoon grappig of doe je het om jezelf beter te leren kennen?

rafaell

Berichtdoor rafaell » 15 apr 2008 00:16

Ik wil vaker dromen, volgens mij droom ik maar eens per twee weken :|

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 15 apr 2008 00:19

Nou, ik ben net een weekend over de vloer geweest, me dunkt dat daar hele mooie dromen van komen 8) :P
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Terug naar “Slow Chat”