Roos & orgel..

Deze met een iets wat vaag effect, maar vind hem wel wat hebben

Again..

Moderator: Moderafo's
Koop dan ook even nep-eten wat héél fel gekleurd is en zorg voor kleuren die honger opwekken en voor een goede photoshopperspacy schreef:even een poging culinaire productfotografie
maar ik denk dat ik eerst es goed in de kookboeken ga kijken hoe ze die foto's maken
in elk geval de belichting anders...
spacy schreef:jnien, het idee is mooi, en ik ken het probleem zelf ook van die juiste compositie zoeken
je 2e vind ik het mooist gelukt, alleen dit effect vind ik minder handig gekozen, omdat het net is alsof je door een glasplaat de fotomaakt.
als ik aan een orgel denk vind ik het contrast tussen de witte en zwarte toetsen het bijzondere eraan, net zoals ik geen schaakbord van de onderkant zou fotograveren, maar dit is ook een kwestie van smaak, hoewel het wel weer bijzondere details op kan leveren bij bepaalde voorwerpen, zoals paddestoelen. en je er dan juist voor kiest dat verborgene zichtbaar te maken.
maar hier zou ik dus voor de bovenkant van het orgel kiezen, zoals je ook doet op foto 2 en daar iets met die fel rode roos en dat groene van stengel en blad dat dan meer gebruikt maakt van het wisselende wit/zwarte decor van de toetsen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten