De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 09 apr 2008 12:25

Aikongirl: Bij de H&M heb je van die babyhaarbandjes!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 09 apr 2008 12:29

Als ik eens bij de H&M kom, zal ik eens kijken. :)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 09 apr 2008 12:34

Ik heb deze van de Formido en bevalt prima :wink:
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 apr 2008 13:28

ag.. als je een klein beetje handig bent, kan je ze ook zelf maken, heb ik nl ook gedaan!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 09 apr 2008 13:29

Heb je een foto van Julia met zo'n haarbandje?
Heb dat nog nooit gezien namelijk. Ben benieuwd.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 apr 2008 13:36

jawel.. alleen staat ze daar niet zo voordelig op :oops:

Afbeelding

de foto is beetje erg leleijk :oops:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 09 apr 2008 13:47

Julia ziet er goed uit hoor, groeit lekker zeker.
Volgens mij hebben ze bij de hema ook wel van die haarbandjes en idd h&m. Prenatal valt misschien ook nog wel te proberen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 09 apr 2008 13:52

Vind speltjes toch leuker denk ik. :)
Hoe zwaar is Julia nu? Ze ziet er goed uit! Mooi meissie.
Ilona 5100gr, 59cm. (met 12 weken)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 apr 2008 13:56

julia met tien weken 4910 hoeveel centimeter weet ik niet, ik denk iet van 55 ofzo, ik den kdat julia zwaarder is, zo te zien aant koppie van ilona! mooi meisje trouwens, ik vind knipje ook leuer hoor! als zo bandje

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 apr 2008 15:15

AikonGirl schreef:Ah, bedenk nu dat het geen echte moederfiets kan worden,
omdat het via het fietsplan van mn man's werk gaat,
En ze trappen er vast niet in dat hij een mamafiets wil. :biggrin:
Dus het wordt een unisex. Denk aan de Batavus Personal Bike.

Funlover, die haarbandjes heb ik nog nergens gezien.

een papafiets kan toch prima! Volgens mij maakt het niet uit wat voor fiets je kiest, op de bon staat toch niet dat het een moederfiets is of wel dan. En vaders kunnen toch ook een kinderzitje willen.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 09 apr 2008 16:13

Beterschap met de zieken allemaal!

Mooie foto's zijn er weer gepost :lol:! Mooie kindertjes allemaal :8>, heerlijk die trotse mama's :P.

Enne AikonGirl waarom kan je man geen mamafiets via het fietsplan doen? Is toch ook makkelijk voor papa :P. Enja tis gewoon n cadeautje van hem :wink:.

Tis ff ontoppic. Herken er wel veel in wat Vlinder zegt, zelf ben ik vroeger ook veel gepest, schelden, ook dingen zoals lelijkerd, heks enzo. Echt op het uiterlijk af, heb nooit echt vrienden gehad op school enzo. Vooral op het vmbo is er veel 'misbruik' van me gemaakt, wouden niet veel met me temaken hebben, maarre als ze iets nodig hadden. Dan wisten ze me te vinden en was ik opeens 'alles'. Nu ben ik er nog regelmatig onzeker van. Kan er totaal niet tegen als iemand mij schoonheid, mooi meid etc. noemt. Laatst liep ik ergens, komt er een donkergetinte man langs me lopen, mooie vrouw, ik kijk achterom kijk die kerel aan, zovan huhh, hoe durf je dat te zeggen :shock:? Op dat moment keek hij ook, hij gelijk, is goed, is goed :schaterlach:. Soms zeg ik wel ns tegen mezelf, denk niet zo negatief, zo lelijk ben je ook weer niet :oops:. Maarre het andere moment heb ik echt zoiets van, zie jewel...... Heb een behoorlijk negatiefzelfbeeld, niet dat dit alleen maar ontstaan is door het pesten etc. maar denk wel dat het een grote rol heeft (gehad). Dr word wel ns word gezegd schelden etc. doet geen zeer, nou het doet echt heel veel met je :?!

Vind het gewoon zo belangrijk om kinderen aan te leren, om niet te schelden, niet te pesten etc. Iedereen is zoals die is, net zoals gehandicapten mensen nadoen. Vind het helemaal niet erg als kinderen er een beetje raar na kijken, ze zien er vaak ook 'anders' uit. Maar ze nadoen :|. Met kleding, model haar etc. kun je vaak al een leuk beeld van een kind maken. Maar niet iedere ouder ziet dit in, om het zo maar ff te noemen. Kan er geen ander woord voor vinden :oops:. Een gezin bij m'n broertjes op school, 3 mooie meisjes hebben ze, vind alleen zo zonde dat ze er zo slordig bij lopen, waardoor je n heel ander beeld van de kids krijgt. Magoed ben zelf altijd veel met kleding en haar bezig. Maar het draait natuurlijk niet alleen om het uiterlijk, en het hoeft echt niet zo te zijn; m'n kind moet maar dure merkkleding aan, stoer kapsel anders krijgt het straks geen vrienden etc. De ene ouder heeft het geld ervoor om dure kleding te kopen voor z'n kids en de andere ouder niet. Het begint vaak natuurlijk al bij de ouders, hoevaak hoor je niet mijn papa/mama zegt.....

Weet nog wel dat m'n broertje een jongentje in de klas had met hele slechte ogen, hij had dus een bril met hoge sterkte. Vaak moest hij het boek o.i.d. nog vrij dicht bij z'n gezicht houden anders kon hij het nog niet zien. Alleen daarom was hij n buitenbeentje, en werd hij gigantisch gepest! Jij met je jampotglazen.... kun je het nu nog niet lezen..... Ga toch naar de oogarts etc. Vind zoiets gewoon erg! Ze stoken elkaar op, en op een gegeven ogenblik gaat iedereen mee :( ](*,). Wat kon hij eraan doen?? Totaal niks toch :|.

Magoed ben nu heel erg offtopic bezig 8). Dus na meer weer ontoppic :P.
Wat de toekomst brengen moge........

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 apr 2008 16:28

Ik fietste net langs een paar stratenmakers en die zeiden me heel vrolijk gedag :mrgreen:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 09 apr 2008 17:54

Haarbandjes hebben ze hier ook bij de kruidvat, Sarah past ze wel maar ik vind ze niet leuk staan omdat ze nog niet genoeg haar heeft.

Vanmiddag heeft Sarah helemaal zelf zo'n 20 minuten gelopen! Buiten, in het zonnetje papa uit zn werk halen :lol: En het speeltuintje met alle andere kinderen vind ze ook geweldig dus daar gaan we ook wat vaker heen!

TJ: leuk zo'n mijlpaal hé!!! Alweer zitten, gaat snel!!!

Rosekapje: hoe ist met de zieken?

Ik heb de moederfiets van maxwel, bevalt mij heel goed. Niet duur iig :wink:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 09 apr 2008 18:32

Leuke foto's weer zeg :-)

Ik herken je verhaal wel * Annette* , laatst liep ik langs een stel bouwvakkers en die floten ook naar mij, toen dacht ik nog dat is niet voor mij bedoeld maar aangezien er niemand anders liep moest het toch wel voor mij bedoeld zijn, ik weet dan alleen niet zo goed hoe ik er op moet reageren :roll: ( toch die onzekerheid..)

Ik vind ook dat kinderen echt niet perse merkkleding hoeven te dragen, ook non merk kan er heel leuk uitzien! Het is gewoon net hoe je er als ouders ook mee omgaat en wat je je kinderen leert.
Ik vind dat ze respect moeten hebben voor andere kinderen ( en volwassenen) en dat ze ze in hun waarde moeten laten.

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 09 apr 2008 18:32

Beterschap met de kinderen Rosekapje!

Terug naar “Archief”