Moderator: Moderafo's
tante-tortel schreef:Er zijn zoveel factoren die van belang zijn en die kunnen ze niet meenemen in zo een steekproef.
Lalage schreef:Ik denk dat 'roken is dodelijk' niet door onderzoekers is bedacht, maar door reclame-mensen.
tante-tortel schreef:Lalage schreef:Ik denk dat 'roken is dodelijk' niet door onderzoekers is bedacht, maar door reclame-mensen.
Volgens mij is dat bedacht door onderzoekers en wil de regering het op de pakjes hebben staan als waarschuwing. Zeker niet door reclame mensen. Het is wel degelijk vanuit een onderzoek.
Maar het gaat mij er niet om , om hier nu daarover een discussie te voeren.
Meer om het waarheids gehalte van een onderzoek die ik zeker in twijfel trek. Zoals het zoveel zgn. "wetenschappelijk bewezen onderzoeken...."
Maar wat zegt het nu precies?
Dat je eigenlijk wel twee verdiener moet zijn anders komt je kind(eren) te kort, en kunnen ze een psycho sociale achterstand oplopen?
Ik vind het echt een lachertje!
tante-tortel schreef:Maar wat zegt het nu precies?
Dat je eigenlijk wel twee verdiener moet zijn anders komt je kind(eren) te kort, en kunnen ze een psycho sociale achterstand oplopen?
Ik vind het echt een lachertje!
tante-tortel schreef:Wat probeer ik precies te ondermijnen?????
En lalage je geeft precies aan wat ik bedoel. Je zegt: maakt de kans groter op....Maar het onderzoek zegt: Roken is dodelijk.
Marnix schreef:tante-tortel schreef:Wat probeer ik precies te ondermijnen?????
En lalage je geeft precies aan wat ik bedoel. Je zegt: maakt de kans groter op....Maar het onderzoek zegt: Roken is dodelijk.
Maakt dat uit dan? Stel, er wordt een gasgranaat in een drukke winkelstraat gegooid. 100 mensen gaan daar aan dood. Mag je dspreken over een dodelijk gas? Dat gas is dodelijk? Of zeg je dan: Nee, zo moet je dat niet stellen, dat gas is niet dodelijk, het verhoogd alleen de kans dat je er aan dood gaat?
Kom op, waar gaat dit over?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten