ik denk de weerspiegeling van de dom in de etalage.
mooie foto's zijn er gepost!!
Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:ik denk de weerspiegeling van de dom in de etalage.
mooie foto's zijn er gepost!!
Napoleon schreef:wanneer komt er weer een nieuwe lichting van jouw hand/toestel, marie?
Marie Popelin schreef:Napoleon schreef:wanneer komt er weer een nieuwe lichting van jouw hand/toestel, marie?
Ehm tsja. . .het is spijtig om te zeggen maar het toestel staat al enkele maanden in de kast. Iedere keer als ik daar aan denk neem ik me voor zeer binnenkort weer aan het expirimenteren te gaan. . .
Als Hananja en ik binnenkort komen gaan we lekker gezellig samen foto's schieten, zal mijn net aangeschafte statiefjen ook meenemen..Marie Popelin schreef:Napoleon schreef:wanneer komt er weer een nieuwe lichting van jouw hand/toestel, marie?
Ehm tsja. . .het is spijtig om te zeggen maar het toestel staat al enkele maanden in de kast. Iedere keer als ik daar aan denk neem ik me voor zeer binnenkort weer aan het expirimenteren te gaan. . .
Raido schreef:Als Hananja en ik binnenkort komen gaan we lekker gezellig samen foto's schieten, zal mijn net aangeschafte statiefjen ook meenemen..Marie Popelin schreef:Napoleon schreef:wanneer komt er weer een nieuwe lichting van jouw hand/toestel, marie?
Ik wil volgende week (of dan die week) ook naar een paar locaties gaan, eerst nog een beetje research doen. Ik heb een enorme autosloperij op het oog, een goederentreinrangeerterrein/overslaghaventje, misschien een oud/verlaten station en een leegstaande fabriek.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten