Welke sport beoefen je en waarom (niet)?

Moderators: Memmem, Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 02 apr 2008 10:22

Juist, en aangezien Marnix gewoon werkt overdag betaal je al snel 15 euro voor een uurtje squashen. Nou, dan gaan we lekker tennissen hoor :)
pobody's nerfect

debbie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor debbie » 04 apr 2008 11:16

ik ben (denk ik) een van de weinige dames die aan fitness doen,
dit i.v.m. mijn werk,
en mijn lopende sollicitatie bij de politie! :-)
ik ben al een jaar bezig,
doe thuis fitness, alle dagen,
met uitzondering van zondag,
ben per dag in totaal 45 minuten kwijt,
en het gaat goed!!!!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 04 apr 2008 16:24

Sportief hoor Debbie :wink: Maar voor je werk wil je ook wel denk ik :)

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 04 apr 2008 21:36

Mijn zus doet aan fitness. 3 maal in de week 2 uur, ze kan niet vaker doordat ze met school zit. Maar anders ging ze 5 keer. Zij gaat als goed is ook bij de KMA.
Leef je droom.

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 04 apr 2008 22:02

Net een uurtje gezwommen, heerlijk! En in de spiegel merkte ik dat mijn geboks, gecrunch en gehalter vruchten begint af te werpen :D

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 04 apr 2008 22:04

foto? :P

Ik heb ontdekt waar het zwembad zit! Nujah, ontdekt... Ik heb gehoord waar het is, en misschien fiets ik er binnenkort een keer langs en misschien ga ik dan binnenkort zelfs wel een keer zwemmen, en als me dat bevalt ga ik heel misschien wel elke week zwemmen!

Wat een realistische kijk heb ik toch op mijn leven 8)

R34
Verkenner
Verkenner

Hoi

Berichtdoor R34 » 04 apr 2008 22:23

Ik zou best wel een team-sport willen doen. Maar helaas als je een kind hebt kan je niet altijd weg waneer je zou willen.
Ook zou ik zo nu en dan wel es een avondje willen zwemmen. Maar de mensen die ik tot nu toe gevraagd heb voelen zich allemaal te dik en willen eerst afvallen. (anders vallen ze teveel op in het zwembad :shock: ). Dan kan ik wel weer in mijn uppie gaan, maar dat verveelt oplaatst ook. Zijn er nog meer mensen in deze omgeving die met dit probleem zitten?? :idea:

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 04 apr 2008 22:27

@ Hippie: asjeblief!! Afbeelding

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 05 apr 2008 09:25

Giovannino schreef:Net een uurtje gezwommen, heerlijk! En in de spiegel merkte ik dat mijn geboks, gecrunch en gehalter vruchten begint af te werpen :D

Goed hoor.Ik merk ook steeds meer resultaat. Steeds breder van boven en smal van onder. Echt gaaf om te zien. Ik kan ook sinds kort mijn mouwloze sportshirtje weer aan. Extra reden om dikke schouders te trainen :mrgreen:

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 05 apr 2008 10:18

Ach, het is slechts een minieme verandering... maar vroeger had ik helemaal geen spieren :wink:

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 05 apr 2008 10:32

Zwemmen heb ik ook een tijd gedaan. Mijn bovenarmen zijn zichtbaar breder geworden wat ik altijd prettig vind om te zien.

Sinds vorige week ben ik gestopt omdat mijn vaste zwem-vriend naar Romenie gaat en ik het niet ziet zitten om elke woensdagavond daar heen te gaan.
Auf Wiedersehen!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Hoi

Berichtdoor Marnix » 05 apr 2008 11:02

R34 schreef:Ik zou best wel een team-sport willen doen. Maar helaas als je een kind hebt kan je niet altijd weg waneer je zou willen.
Ook zou ik zo nu en dan wel es een avondje willen zwemmen. Maar de mensen die ik tot nu toe gevraagd heb voelen zich allemaal te dik en willen eerst afvallen. (anders vallen ze teveel op in het zwembad :shock: ). Dan kan ik wel weer in mijn uppie gaan, maar dat verveelt oplaatst ook. Zijn er nog meer mensen in deze omgeving die met dit probleem zitten?? :idea:

1. Je moet die mensen zeggen dat ze zich niet zo aan moeten stellen en gewoon mee willen gaan. Je moet bewegen als je wil afvallen dus zo'n houding van "ik wil eerst afvallen voor ik ga bewegen" schiet niet op. Dus gewoon overtuigen, aangeven dat het wel meevalt, het niet zo opvalt of als dat echt niet zo is, dat ze toch niet de enigen zijn die opvallen.

2. Wat is het voor onzin dat je als je een kind hebt geen teamsport zou kunnen doen of weg zou kunnen? Als je een zaterdagochtend of deel van de zaterdagmiddag weg bent om te sporten moet dat toch kunnen? Ik neem aan dat je een man hebt en dat die ook wel eens op kunnen passen? Ik ken genoeg moeders met kinderen die gewoon 1x in de week trainen en op zaterdag competitie spelen dus het kan makkelijk.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 06 apr 2008 19:53

Competitie spelen is dan nog niet eens verplicht. Je kunt gewoon voor de fitheid wel meedoen. En je man kan toch een avond in de week wel oppassen of een buurmeisje ofzo? En sommige sporten beginnen met de ouderen pas rond 8 uur, zodat de jongsten nog door jezelf naar bed kunnen worden gebracht.
Leef je droom.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 06 apr 2008 20:38

Shtttt mijn beste smoes wordt hier even ontkracht :shock: :lol:

En wat die brede schouderpartij van bovenstaande mannen betreft: Trek toch gewoon een colbertje met schoudervulling aan joh.. 8)

(othelleau? 8-[ :clown: )

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 06 apr 2008 20:38

debbie schreef:ik ben (denk ik) een van de weinige dames die aan fitness doen,
dit i.v.m. mijn werk,
en mijn lopende sollicitatie bij de politie! :-)
ik ben al een jaar bezig,
doe thuis fitness, alle dagen,
met uitzondering van zondag,
ben per dag in totaal 45 minuten kwijt,
en het gaat goed!!!!

Ik doe het ook, al krijg ik er nog steeds geen lol in!

Terug naar “Psychologie & Gezondheid”