Concerten die komen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 27 mar 2008 00:03

Ik kwam zojuist dit tegen, een gratis optreden van Sela. Helaas voor mij ken ik de band nog steeds niet maar ze schijnen goed te zijn. Misschien dat ik er tzt. een kijkje neem.
http://www.stichtingpiek.nl/indexpiek.htm --> ga naar agenda.

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 03 apr 2008 20:25

12/07 Leonard Cohen in Westerpark, Amsterdam

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 03 apr 2008 20:29

Ga jij erheen? I dig Leonard, maar hij is vet oud, z'n stem is weg, én het is een open luchtconcert zodat je waarschijnlijk geen enkele poging tot nuance in z'n spel hoort...

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 03 apr 2008 20:40

Giovannino schreef:Ga jij erheen? I dig Leonard, maar hij is vet oud, z'n stem is weg, én het is een open luchtconcert zodat je waarschijnlijk geen enkele poging tot nuance in z'n spel hoort...
Ik ga er heen ja, het zal waarschijnlijk meer opdragen dan zingen worden, dat schijnt bij het tournee in '93 ook al het geval te zijn geweest en over de locatie ben ik ook niet echt te spreken, maar als ik hier niet heenga dan neem ik het mezelf achteraf kwalijk. :D

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 03 apr 2008 20:44

Weet je, sommig ouwe helden wil ik heel graag zien, maar als het zó verschrikkelijk duidelijk is dat ze het enkel om het geld doen, dan haak ik af. Die uitvretert van een Cohen doet notabene openluchtconcerten omdat dat het meest oplevert, terwijl hij zeer goed weet dat-ie alleen nog te verteren is in intieme zaaltjes.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 03 apr 2008 22:17

Campbell Brothers
Chuck Campbell-pedalsteel gitaar,
Phil Campbell-gitaar,
Darick Campbell-lapsteel gitaar,
Malcolm Kirby-bas,
Carlton Campbell-drums,
Tiffany Godette-vocals

Bimhuis Amsterdam
10 mei 2008, 21:00 uur
16 euro

overigens ben ik dan zelf op vakantie :(
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 04 apr 2008 08:46

spacy schreef:even een oud topic een beetje afgestoft,
ik kwam deze site tegen:

http://www.legendsofrock.de/

zaterdag 5 april in Duitsland, Eppental.
uurtje? over de grens ten hoogte van Venlo

Misschien dat ik nog besluit heen te gaan, maar met deze line-up mogen de rockavonden van Flevo er ook wel uit zien eigenlijk ;)

Ik ben daar morgen in ieder geval. Wel leuk, ff terug naar de hardrock/metal. Narnia, Seventh Avenue, Whitecross, etc wil ik nog wel een keer zien :D

Verder staan op de planning:

19 April - Orquesta Típica Guardia Cadenera, Musis Sacrum, Arnhem
25 April - Kayak met Koninklijke Orkestvereniging Thomas a Kempis, Theater de Spiegel in Zwolle
5 mei - Bevrijdingsfestival Wageningen. Komen weer leuke bands dit jaar :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 04 apr 2008 09:59

Bevrijdingsfestival Wageningen. Komen weer leuke bands dit jaar
Op Kabaal komt imho niets bekends of boeiends, het gros is flauwe hardcore/metalcore of schreeuwerige death/thrash... *gaapt*

Geen Anathema, Vader of Dropkick Murphys zoals afgelopen jaren...
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 04 apr 2008 11:11

Dries Roelvink komt toch? Wat willen we nog meer. :-&

Anaverin is wel oke en Pannonia Allstar Ska Orchestra lijkt me wel leuk. Superbutt en Triggerfinger ken ik niet maar de beschriving ziet er aardig uit. Verder wil ik Hans Dulfer en Beef op de Markt wel even zien, misschien Resident DJ op Centraal, maar ik denk dat ik vooral op het Salverdaplein te vinden ben. Daar komt weer heerlijke wereldmuziek, oekraiense polka/folk, latin, bands met veel ska-invloeden etc.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 04 apr 2008 12:47

leclerc schreef:Campbell Brothers
Chuck Campbell-pedalsteel gitaar,
Phil Campbell-gitaar,
Darick Campbell-lapsteel gitaar,
Malcolm Kirby-bas,
Carlton Campbell-drums,
Tiffany Godette-vocals

Bimhuis Amsterdam
10 mei 2008, 21:00 uur
16 euro

overigens ben ik dan zelf op vakantie :(

Zie dit topic, dat gaat over de Campbell Bro's / Sacred Steel: http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t=21414
Overigens maken ze -buiten de kerk- ook vaak wat rustiger muziek.[/url]

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 05 apr 2008 10:42

Giovannino schreef:Weet je, sommig ouwe helden wil ik heel graag zien, maar als het zó verschrikkelijk duidelijk is dat ze het enkel om het geld doen, dan haak ik af. Die uitvretert van een Cohen doet notabene openluchtconcerten omdat dat het meest oplevert, terwijl hij zeer goed weet dat-ie alleen nog te verteren is in intieme zaaltjes.

Volledig mee eens. Die man doet zich door zijn teksten anders voor dan waar hij voor staat. Bepaald niet geloofwaardig. Overigens vind ik de rede van Machiavelli om te gaan goed. Wanneer je echt fan bent van een artiest ga je gewoon om alleen een keer in de buurt te zijn geweest en hem gezien te hebben. Muziek of locatie maakt dan niet uit.

Ik was er toentertijd trots op dat ik in een koude november avond ongeveer 50 meter in de buurt van Rammstein ben geweest. Ik durfde het niet aan om naar het concert te gaan, maar ben naar de Ahoy gegaan om een glimp op te vangen. Helaas was er niets te horen of te zien. Alleen irritante mannetjes die mij een kaartje voor 200.- aan probeerde te smeren. Toch ben ik een keer in de buurt geweest. 8)
Auf Wiedersehen!

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 05 apr 2008 10:58

Ik wil ook nog een keer naar Dylan of Springsteen (A).
Lindeman, waarom durf je zoiets niet aan joh? Als je zo erg fan bent van Rammstein dat je een beetje zwoel naar het gebouw staat te staren.... Je zal toch eens dan uit de kast moeten komen, lijkt me.
(Ik snap je wel, maar toch...)

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 05 apr 2008 11:05

Jawel, maar mijn hardkloppend calvinistische hart protesteerde daar tegen. Ik doe geen dingen waar ik mij niet prettig bij voel, zodoende bleef het bij zwoel naar het gebouw staren. OVerigens had ik een verkeerd beeld van het publiek wat op zo'n concert af komt. Over het algemeen zijn het allemaal normaal uitziende alto's waar ik wel tussen pas..Ach ik was jong en naief.
Auf Wiedersehen!

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 05 apr 2008 12:46

Ladies, mind even de beginpost van this thread.

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 05 apr 2008 13:04

Jawohl! :wink:
Auf Wiedersehen!

Terug naar “Archief”