Moderators: johannes1, Moderafo's
Giovannino schreef:De to-seelist betekent in het geval van Nap wel sowieso een stapel van 50 recente aankopen, en in z'n hoofdje een lijst van enkele 100en 'wannasee's'...
Hippieblijhoofd schreef:T. Lindeman schreef:Zeker! Ik vond hem ook erg leuk om te zien. Sowieso ben ik gek op zulke animatiefilms en schaam mij daar in het geheel niet voor.
herkenbaar
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Hippieblijhoofd schreef:T. Lindeman schreef:Zeker! Ik vond hem ook erg leuk om te zien. Sowieso ben ik gek op zulke animatiefilms en schaam mij daar in het geheel niet voor.
herkenbaar
Ik heb destijds krom gelegen van het lachen om Finding Nemo, met name vanwege die meeuwen ("Mine, mine, mine, mine, mine............... mine").
Giovannino schreef:Hippieblijhoofd schreef:- Een of andere hippiefilm zonder verhaal maar met een leuke sfeer over jongeren in de jaren '70; seniors die juniors gaan 'ontgroenen', met diverse blowende mensen en coole muziek & kleding
- Juno, die is lief
- Punch-drunk Love: lief en bizar
- een film waarvan ik de naam ben vergeten, over twee jongens, waarvan de één als schandknaap (is hier ook een normaal woord voor? Een jongen die het met mannen doet voor geld iig) werkt en de ander in aliens gelooft. Ze zijn allebei nogal vreemd en je merkt al snel waarom. Ik vond het een heftige film
titels graag, en anders niet posten....
Rule schreef:Ik zou hem eigenlijk nog eens een keer in chronologische volgorde willen bekijken. Interessant verhaal, einde is zeer opmerkelijk maar passend, de basis van de film zit gewoon goed in elkaar, en de gimmick werkt. Hij blijft bevallen, hij zit gewoon gruwelijk goed in elkaar. Voor de 4e of 5e keer dat ik hem heb gezien.
Memento.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten