zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 01 apr 2008 21:45

Dan hadden we die thuis gelaten ;)

Met paard en wagen is daar leuker :mrgreen:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 02 apr 2008 00:40

Zuid-Frankrijk en Spanje ga ik dit jaar aandoen met 5 vrienden. En wie weet... wie weet... zit er nog veel en veel meer in dit jaar 8)
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 apr 2008 12:04

In de zomervakantie krijgen wij vloerbedekking..dat kost al genoeg. Prioriteiten stellen hé :)

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 02 apr 2008 12:08

T. Lindeman en No-One zijn deze zomer te bezichtigen in Fryslan. Namelijk in het pittoreske Oudemirdum. 8)
Auf Wiedersehen!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 apr 2008 12:14

Niks mis mee T. Lindeman :)

Soms denk ik wel eens: waarom naar buitenland, terwijl er in Nederland zóveel te zien is! Schitterend mooie plaatsen en culturele 'atracties'. Je moet het alleen even weten denk ik :) Buitenland lijkt me leuk, zolang het niet warmer is dan 25 graden. Ik kan niet goed tegen de zon.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 apr 2008 12:17

Wij gaan zowieso een weekendje meer van Geneve doen! (welke plaats is nog niet bekend)

En we gaan een lang weekend naar Frankrijk! Misschien gewoon met de auto weg gaan een kijken of er iets vrij is. en anders word het slapen in de openlucht of in de auto.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 apr 2008 12:19

mijn opa en oma die hebben ongeveer alle werelddelen gehad en zitten nu in Nieuw-Zeeland voor een week of zes. Is hun laatste grote reis en nu gaan ze nederland belgie en duitsland bekijken. Hun hadden zo iets nu kunnen we nog verre reizen maken en als we nog wat ouder zijn misschien niet meer dus dan houden we het dichterbij huis (kreeg net een kaartje uit nieuw-zeeland is daar zo mooi!)
Wij hebben echt nog steeds geen idee waar we heen gaan ik wil naar een warm land mijn man ook en ik wil niet verder dan 4 uur vliegen mijn man wel haha

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 02 apr 2008 16:54

Waarom wil je niet langer dan 4 uur vliegen? En wil je dan iets cultureels of echt relax?

Ik was dit jaar gevraagd om op een camping in dordrecht een weekje recreatie team te gaan, soort van evangelisatie erbij. Leek me leuk, maar heb de tijd er niet voor. Hoop dat volgend jaar aanbod weer krijg, maar diegene die vroeg stopt dan misschien mee.
Leef je droom.

Rule
Mineur
Mineur

Berichtdoor Rule » 02 apr 2008 17:07

Het orginele plan om naar Schotland te gaan word naar later dit jaar verschoven, ivm. agenda van de andere mensen. Mogelijk ga ik of naar London, Parijs, of een stad in Zweden. Is nog even kijken waar ik het meest zin in heb.

En verder zijn er altijd nog de heerlijke festivals om te relaxen. :mrgreen:
Slow chat, take it easy
Slow chat, take it easy.
I'm in the mood, the topic is right,
Move to the keyboard, we can type all night.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 apr 2008 17:24

Loucom schreef:Waarom wil je niet langer dan 4 uur vliegen? En wil je dan iets cultureels of echt relax?

Ik was dit jaar gevraagd om op een camping in dordrecht een weekje recreatie team te gaan, soort van evangelisatie erbij. Leek me leuk, maar heb de tijd er niet voor. Hoop dat volgend jaar aanbod weer krijg, maar diegene die vroeg stopt dan misschien mee.

omdat ik vliegen echt giga saai vind. en op de een of andere manier erg eng. wil ook echt niet richting amerika of zo allemaal over het water :roll:
liever relax wij zijn 2007 op karpathos geweest (griekenland) erg naar ons zin gehad

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 02 apr 2008 17:37

Wij willen ergens in de komende jaren erg graag als campingpastors naar de camping waar we allebei dabar hebben gedaan.
Maar daar zijn we nu nog iets te jong voor.
Dat trekt mij wel het meest,. 2 weken lang op de camping staan, het dabarteam ondersteunen en gewoon onder de campinggasten zijn.
Het enige nadeel vind ik wel dat we daarnaast dan niet op vakantie kunnen. maarja, dat moeten we er maar voor over hebben.

We gaan iig binnenkort een tent kopen. Lekker niet vliegen ;) En dan zien we wel waar we uitkomen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

CaptainCaveman

Berichtdoor CaptainCaveman » 02 apr 2008 17:51

T. Lindeman schreef:T. Lindeman en No-One zijn deze zomer te bezichtigen in Fryslan. Namelijk in het pittoreske Oudemirdum. 8)

Ah. Oudemirdum. :) Zeilen geblazen zeker?

Zit je op een camping?

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 apr 2008 23:31

Naast een midweek Berlijn wordt 't in ieder geval ook nog een familieweekend vlakbij de Duitse grens, en misschien nog een weekendje Zeeuws-Vlaanderen met een groep studenten :).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 12 apr 2008 20:28

Ik heb besloten om naar Rusland te gaan deze zomer.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 12 apr 2008 22:58

in het kader van "doe eens gek"?

maar wel gaaf, niet zo voordehandliggend
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Terug naar “Archief”