Welke sport beoefen je en waarom (niet)?

Moderators: Memmem, Moderafo's

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 27 mar 2008 15:25

Ik heb gisteren gezien hoe de twee nerds van beauty & the nerd - the revenge gingen kickboksen en het lijkt me geweldig! Ik wil ook een keer ::))
*hint naar Collateral ;)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 mar 2008 21:21

mijn man en ik zijn vandaag begonnen met hardlopen! lekker langs het water. mijn man wilde eigenlijk niet omdat het regende maar heb hem overgehaald anders komt er niks van :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 mar 2008 23:27

Giovannino schreef:
MissF schreef:Dus dat wordt elke woensdag kickboxen :)

d:)b Goed zo. En vrouwen die (kick-)boksen zijn pas echt sexy!

Whaha, vond mijn man niet. Die vond het niet wat, was bang dat ik hem neer zou meppen ;)

maarre...Marnix: het is niet zo dat ik niet moe wíl worden. Ik wil alleen maar aangeven dat dat niet persé hoeft, zeker niet als je alleen sport om af te vallen. Ik ben ooit begonnen met sport gewoon voor mijn gezondheid. Een goede conditie heb ik al, op de één of andere manier. Een beetje afvallen is fijn. En tuurlijk word je moe tijdens het sporten, na een uur fitnessen of kickboxen ben je doodop, sta ik te trillen op mijn benen en trillen mijn armen, zeker na 40 x opdrukken. En dat geeft een wauwgevoel. Zo van: ik kon lekker zoveel keer opdrukken en voel het nu lekker.
Maar het is niet slecht als je niet moe wordt, dan kun je ook prima, in de sportschool, sporten. Door vooral te zeggen dat je moe moet worden schrikken mensen al snel af.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 mar 2008 08:56

hehe oke. Ik heb alleen een aversie tegen dat huisvrouwensporten, die samen 5 kilometer per uur fietsend gezellig keuvelen over hoe hun kinderen het op school doen enzo ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Rope
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rope » 30 mar 2008 00:02

Ik zwem 1/2x pw wat me prima bevalt, behalve als het doolhofzwemmen wordt... Maar, was ik laatst bij de fysio, zegt ze dat zwemmen eig helemaal niet zo goed is voor m'n rug... Nou ja zeg... 8). Medische fitness zou beter zijn maar is ook duurder en als student is een regulier sportabbonnement toch wel lekker voordelig via d'n univ :).
En verder doe ik alles qua vervoer op de fiets, dus kom ik per dag wel aan een half uur of meer (colleges etc).
M'n motto is een beetje van: zolang het leuk blijft, sport ik. Het is wel fijn om te ontspannen en vooral af en toe hardlopen buiten is zo heerlijk :).
- i know You stay true when my world is false - MuteMath

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 mar 2008 09:50

mijn man en ik zijn begonnen met hardlopen doen het elke dag behalve op zondag.
En we doen het ook gewoon door de regen enz anders heb je elke keer een andere smoes waarom het niet zo goed uitkomt enz.
En we hebben het nu 4 dagen gedaan en is echt heerlijk!

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 30 mar 2008 14:51

Giovannino schreef:
MissF schreef:Dus dat wordt elke woensdag kickboxen :)

Grin, V. bokst ook :mrgreen:

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 30 mar 2008 14:54

MissF schreef:. En tuurlijk word je moe tijdens het sporten, na een uur fitnessen of kickboxen ben je doodop, sta ik te trillen op mijn benen en trillen mijn armen, zeker na 40 x opdrukken. En dat geeft een wauwgevoel. Zo van: ik kon lekker zoveel keer opdrukken en voel het nu lekker.

Ik ben recent ook weer begonnen met opdrukken en kom maar tot 12 :oops: Terwijl ik vroeger ook 50 keer kon opdrukken met mijn voeten op een verhoginkje. Voorlopig oefen ik gewoon verder. Goed voor je borst- en schouderspieren ;-)

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 30 mar 2008 20:42

Rope schreef:Ik zwem 1/2x pw wat me prima bevalt, behalve als het doolhofzwemmen wordt... Maar, was ik laatst bij de fysio, zegt ze dat zwemmen eig helemaal niet zo goed is voor m'n rug... Nou ja zeg... 8).

Ligt er denk ik aan hoe je zwemt. Veel mensen met rugklachten zwemmen op de rug omdat je dan de rug recht hebt en doel dan op gewone rugslag en geen rugcrowl ofzo :wink: . Maar zoals schoolslag of borstcrowl gebruik je heel erg die schouderspieren en krijg je nog wel eens een bolle rug.
Leef je droom.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 31 mar 2008 21:58

Giovannino schreef:

:jaknikken:
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 31 mar 2008 22:03

+1 voor Nap

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 01 apr 2008 18:54

Ik squash sinds kort 8) En het is weer zomertijd, dus tijd voor skaten en hardlopen op het strand... Jahoeee........... :D
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 apr 2008 08:08

En tennissen. Suashen vind ik ook erg leuk. Het is alleen zo duur. :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 02 apr 2008 08:12

squashen zou ik ook wel een keer willen doen. Bij mij zit het er bij in op de sportschool. Alleen nu nog iemand vinden die het met mij wil uitproberen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 02 apr 2008 08:25

squashen voor studenten is helemaaaaal niet duur. :)
Ik betaal 2,50 per keer (drie kwartier en als de baan vrij is mag je zolang doorgaan als je wil!) en je hebt ook een (dag)kaart voor 15,- per maand, dus als je vaker dan 1x per week gaat kan het nog voordeliger.

's avonds is het overigens wel een stuk duurder.. ;)

Terug naar “Psychologie & Gezondheid”