Ben jij nog verliefd op je man/vrouw?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 apr 2008 11:40

Jo'tje schreef:Maare, 4 kids of niet, tijd voor een kus moet er altijd zijn toch.
Ik kom ook uit zo'n gezin, ik kan me werkelijk niet indenken dat m'n ouders elkaar een dag geen kus gegeven hebben.
Het zal vast allemaal veel geplander en vermoeiender gaan enzo, maar de zin om lief te doen is toch niet zomaar weg?!

Mijn ouders precies hetzelfde: 4 kids, maar altijd wezenloos verliefd. Mijn vader is echt zo lief voor mijn moeder, niet normaal :mrgreen:
Als kind waren we ook niet anders gewend: ze knuffelden en kusten elkaar (nog steeds hoor!) regelmatig, zaten tegen elkaar aan op de bank, als je 's avonds laat nog moest plassen dan hoorde je gegiechel uit de slaapkamer (en daar kon je ze dan de volgende ochtend lekker mee pesten:wink: )... ik heb ook altijd tegen mezelf gezegd dat ik niet zou settelen voor minder dan dat wat mijn ouders hebben.

En dat heb ik niet gedaan. Heb zelfs meer gekregen :wink:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 01 apr 2008 12:08

Haha, nou zo zijn/waren mijn ouders niet, maar dat ze van elkaar houden is wel duidelijk hoor :) Ik vind dat leuk. Ouders van een vriendin van mij zijn inderdaad ook zoals jij je ouders beschrijft, wel gezellig ;)
Maarja, zo uitbundig is nou eenmaal niet iedereen he.
pobody's nerfect

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 01 apr 2008 12:35

Back to topic: Ja, ik ben nog steeds zeer verliefd op mijn geweldige vrouw! :yahoooo: En ik hoop dat altijd zo te houden!
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 01 apr 2008 13:19

Toch geloof ik het niet als iemand zegt na 10 jaar nog stapelverliefd te zijn, dan heeft diegene een andere definitie dan ik hanteer... namelijk niet kunnen eten/slapen/je ergens op kunnen concentreren, hopeloos dus.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 01 apr 2008 13:27

Dan zou ik nooit verliefd geweest zijn.
En daar geloof ik niks van 8)
pobody's nerfect

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 01 apr 2008 13:28

Hoe werkt dat bij jou dan?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 apr 2008 14:53

Zulke ouders heb ik ook idd :)
Die zijn gewoon zó enorm op elkaar ingespeeld en zo gek op elkaar. Heerlijk om te zien.
Die knuffelden echt wel in bijzijn van ons hoor. In de pubertijd vond ik dat stom, maar nu vind ik het heerlijk om te zien. Dat ze nog zo keiveel van elkaar houden. Dat mijn moeder nog altijd stik bezorgd is als hij een uur later thuis is dan verwacht, doodsbang dat hem dan iets is overkomen. Geweldig. En dat na 25 jaar. Zij zijn voor mij absoluut het voorbeeld dat dat echte verliefde gevoel (niet dat niet kunnen eten, maar de vlindertjes) er echt nog wel kan zijn na 25 jaar. Alleen moet je er hard voor werken. En dat loont :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 01 apr 2008 16:08

Mijn ouders ook, niet heel erg verliefderig ofzo. Maar je merkt het gewoon aan de kleine dingen.

@MissF; Ik vond het ook stom dat ze gingen knuffelen, toen ik nog een paar jonger was nu vind ik het echt grappig om te zien. Liefde is iets mysterieus, dat je gewoon na 30 jaar huwelijk gewoon nog steeds van de ander houd en af en toe verliefd bent (in het geval van mijn ouders dan) :wink: .

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 apr 2008 18:29

Heb mn man alvast zn verjaardagscadeau gegeven, kon niet wachten. Een bijbeltje voor in de kerk. Hij was er superblij mee. Op zulke momenten ben ik echt weer verliefd :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 apr 2008 18:40

Wat een gaaf cadeau!
Ik had naast me een briefje liggen met tijden welk programma ik straks op tv wil zien.
Komt mijn man naast me staan, streept alles door, en schrijft er een alternatief programma in, wat neerkomt op in bad liggen, samen thee drinken, saampjes tegelijk naar bed. Grinnik. Toch wel lief bedoeld, maar ik ga er niet in mee ;)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 apr 2008 18:42

MissF schreef:Wat een gaaf cadeau!
Ik had naast me een briefje liggen met tijden welk programma ik straks op tv wil zien.
Komt mijn man naast me staan, streept alles door, en schrijft er een alternatief programma in, wat neerkomt op in bad liggen, samen thee drinken, saampjes tegelijk naar bed. Grinnik. Toch wel lief bedoeld, maar ik ga er niet in mee ;)

Niet?!

Zo, plons lekker samen in bad, wat waxinelichtjes enzo erbij, thee drinken, lekker saampjes het bed in duiken.... hoppa, uit die tv :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 apr 2008 18:45

Galateia schreef:

Niet?!

Zo, plons lekker samen in bad, wat waxinelichtjes enzo erbij, thee drinken, lekker saampjes het bed in duiken.... hoppa, uit die tv :mrgreen:

Hahaha, zit wel wat in, maar ik wil het allemaal een uur later dan zijn programma, maar hij moet er vroeg uit morgen, ik niet. Ik ga niet om half 10 al slapen hoor. Naja, alstie heeeeel lief kijkt zo ;)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 apr 2008 18:47

MissF schreef:Hahaha, zit wel wat in, maar ik wil het allemaal een uur later dan zijn programma, maar hij moet er vroeg uit morgen, ik niet. Ik ga niet om half 10 al slapen hoor. Naja, alstie heeeeel lief kijkt zo ;)

Nou, maak er iets romantisch van...
Enne... denk je nou serieus dat hij van plan is om om half 10 te gaan SLAPEN? :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 01 apr 2008 19:07

MissF schreef:
Galateia schreef:

Niet?!

Hahaha, zit wel wat in, maar ik wil het allemaal een uur later dan zijn programma, maar hij moet er vroeg uit morgen, ik niet. Ik ga niet om half 10 al slapen hoor. Naja, alstie heeeeel lief kijkt zo ;)

Haha! Ik zou het wel weten hoor :mrgreen: Heb er toch al zo'n hekel aan om een hele avond naar een kastje te staren..

cornelis
Kapitein
Kapitein

Ben jij nog steeds verliefd op je man/vrouw.

Berichtdoor cornelis » 01 apr 2008 20:00

Hallo.

Heel herkenbaar.
Ik ben al meer dan 30 jaar getrouwd en moet er niet aan denken,om alleen over te schieten.
Mijn kinderen zeggen zelfs het niet te hopen,dat ma voor pa gaat,want dan gaat hij er snel achter aan.
Ik denk,dat het waar is.
Als ze in het ziekenhuis ligt,dan zie ik er naar uit,om op bezoek te kunnen.
Ik heb haar uit Gods Trouwe Vaderhanden moge ontvangen.
En zo zie ik het nog steeds.
Wat God schenkt is altijd goed.
Zo ook het huwelijk.
Ik vond het wel vreemd,dat mijn vorige baas eens zeide,dat ze nog nooit zo,n verliefde man na ruim 25jaar huwelijk had mee gemaakt.
Ik vond dit heel normaal.
Het is ook een gave van onze Hemelse Vader.
Dit wilde ik even kwijt met vr gr Cornelis.

Terug naar “Archief”