Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Collateral

Berichtdoor Collateral » 27 mar 2008 10:58

Inderdaad. Vertel maar snel, anders is het komende nacht nóg erger. :mrgreen:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 27 mar 2008 11:48

Vage blikken 8-[ Dat moet onze Paddo-Coll wel zijn 8)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 27 mar 2008 11:53

Ik ga sowieso al extra vaag kijken als ik slecht gekozen lingerie zie... 8-[

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 27 mar 2008 17:36

Galateia schreef:Ik droomde vannacht dat ik in Peking was, bij het begin van de Spelen. Ik was echt stomverbaasd, want bij alle eerste wedstrijden die gehouden werden, sportten de sporters met een glas bier in hun hand. Zelfs de zwemmers hielden een glas bier boven water.

Ik was zo verbaasd, dat ik tegen omstanders begon aan te praten, maar die spraken allemaal Chinees. Totdat er ineens 2 oud-klasgenoten van mijn zus op me af kwamen en begonnen te discussiëren over wie ik nou was: de ene herkende me wel en de andere niet, dus die ene begon aan die andere te vertellen wie ik was. En ik zei alleen maar 'ze hebben allemaal bier'.

Dromen is cool :mrgreen:

Abdijbier?
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Maaike

Berichtdoor Maaike » 29 mar 2008 07:35

Ik had een of andere enge ziekte, en m'n ouders wisten van niks, maar opeens stonden ze met bloemen voor me. En ik hoorde de dokter allemaal vage dingen zeggen tegen m'n ouders, allemaal rare gevolgen van die ziekte.
En het ziekenhuis had wel wat weg van het oord waar onze JV met JV weekend is geweest.

Vaag :roll:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 31 mar 2008 03:43

Dat ik achtervolgd werd door een pinguin op roze rolschaatsen.

Marie Popelin
Mineur
Mineur

Berichtdoor Marie Popelin » 31 mar 2008 06:44

Dat was Jk in een pinguinpakje. zon10
De natuur kent het geheim en glimlacht.

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 31 mar 2008 10:51

Een pinguin! :D

Haha ik heb echt over Rafaell en Aragorn gedroomd vannacht. En het ging ook over pinguins! Want ze hadden bij supermarkten en tankstations dingen in het assortiment gehad met pinguins enzo en die gingen er uit dus moest ik van HJ al die dingen kopen. En terwijl Raaf en Ara op m'n bed zaten te praten probeerde ik mn paarse panty aan te krijgen maar dat lukte niet omdat ik zenuwachtig werd van hen.
Weird :mrgreen:
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

rafaell

Berichtdoor rafaell » 31 mar 2008 23:06

Ik droom regelmatig over JK inderdaad 8)

O JK, wat eng een droom over Ara :shock: Gelukkig was ik er als dappere pinguin om je te beschermen 8)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 03 apr 2008 07:39

Ik droomde over iemand die ik wel ken, dat 'ie een nieuwe auto heeft. Het was een zwarte Mercedes-Benz E-klasse stationwagon. Dus zijn S-klasse was slechts een tijdelijke auto die hij blijkbaar van de dealer geleend had zolang als zijn nieuwe auto er nog niet was.
Hij kwam langs, en ik wrong me nogal in bochten om die auto te bekijken. Ik lag zelfs op de stoep, die overigens nat was, blijkbaar van regen. En ja hoor, toen ik even goed keek, bleek dat ik met mijn broek in de hondenpoep gekomen was! Hoe moest dat nu met zo broek? Zo kan ik hem toch niet langer aan houden? In de wasmachine ermee? ... :?
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 03 apr 2008 07:43

gáán we weer... :roll:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 03 apr 2008 07:56

Je hebt gelijk. De dromen gingen al eens eerder over auto's. En ik zag dat ik dat iemand anders dat ook deed.
Wel eentonig om steeds te gáán met die auto's. :jaknikken:
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 apr 2008 08:05

Niet zo spannend, ik had een gesprek met iemand over de jongeren op mijn werk, en de laatste zin die ik sprak die ik me herinner was: nee, sommigen zullen nooit goed in de maatschappij kunnen functioneren.
En ik dacht erachteraan: tsss, gebruik niet van die lastige woorden, die gewoon ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 03 apr 2008 08:24

Boekenlezer schreef:Je hebt gelijk. De dromen gingen al eens eerder over auto's. En ik zag dat ik dat iemand anders dat ook deed.
Wel eentonig om steeds te gáán met die auto's. :jaknikken:

Ik doelde ergens anders op, en dat snap je best. :wink:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 05 apr 2008 10:44

Ik heb gedroomd dat ik mijn schoolexamen opnieuw moest doen. Best bizar. In werkelijkheid heb ik mijn (laatste) schooldiploma al 12 jaar.
Ik had er niet zo veel voor geleerd, terwijl het zo ongeveer het moment was om het examen te maken. Wat als ik niet zou slagen? Ach, ik heb mijn schooldiploma toch al, dus dat kunnen ze me niet afpakken!
Verder was het zomers mooi weer, en ik had mijn racefiets bij me.

Terug naar “Slow Chat”